Mam pytanie co do 1997 JEEP WRANGLER 4.0 Sahara . Jak ma się sprawa z automatem w terenie ? co jest lepiej wybrać automat czy manualna. Z góry dzięki za wszystkie opinie I jeszcze jedno obejrzyjcie to auto , i co o nim myślicie. silnik nie wiem co o nim myśleć? http://www.autotrader.co....e%2F1&logcode=p
P.S Co do strony www.autotrader.co.uk to w miejscu Postcode: (required) wpiszcie np NG316UB i można przejrzeć co aktualnie jest w sprzedaży, i za ile . To tak jak ktoś jest nie wtajemniczony. Gdyby ktoś potrzebował na przykład coś kupić w UK to mogę pomóc. Oczywiście w miarą możliwości
Hmm, w linku jest 2.5 z 93 a pytasz o 97 4.0, tak ma być czy coś się pokiełbasiło
Koleżka ma saharę z 97' TJ 4,0 w automacie i powiem Ci że to bardzo dzielne auto. Automat jak dla mnie i dla niego zresztą też lepszy od manuala (może dlatego że japoński) przynajmniej nie zgaśnie Ci w terenie i błotem tarcza sprzęgłowa nie zajdzie. Sprężynowe zawieszenie też bdb. Niewiele trzeba już robić by uterenowić takie auto
automat mam w starenkim yj z 91 r.
Mam identyczna Sahare tylko ze z troche mlodszego rocznika. Nawet kolor sie zgadza. W Saharach czesto montowano dane44 na tyle wiec masz szanse na lepszy most - mnie sie trafil wlasnie taki ulepszony fabrycznie egzemplarz.
Co do wyboru skrzyni...to kwestia tego co lubisz...ja mam manuala i nie narzekam
Mam identyczna Sahare tylko ze z troche mlodszego rocznika. Nawet kolor sie zgadza. W Saharach czesto montowano dane44 na tyle wiec masz szanse na lepszy most - mnie sie trafil wlasnie taki ulepszony fabrycznie egzemplarz.
Co do wyboru skrzyni...to kwestia tego co lubisz...ja mam manuala i nie narzekam
Jeep jeepem ale zdjęcia twoje robią wrażenie piorunujące. Gratuluję talentu