Poczekaj jeszcze trochę bo mam zamiar je kupić to zdam relacje tylko jest problem z rozmiarami
problem z rozmiarami. Problem z dostawcami(mały wybór- GoodYear Polska nie ma ich jeszcze).
Mój brat je ma i są naprawdę niezłe. Jedyny minus to bardzo miękka mieszanka(co jest plusem w zimie bo się elegancko trzymają)
Mój brat je ma i są naprawdę niezłe. Jedyny minus to bardzo miękka mieszanka(co jest plusem w zimie bo się elegancko trzymają) Możesz już coś napisać w temacie trwałości bieżnika, czy też jeszcze za wcześnie na tego typu oceny? Na amerykańskich "forumach" osiągają pod tym względem różne wyniki, ale z tego co zauważyłem, to narzekają głównie użytkownicy ciężkich pick-upów na dokładkę jeszcze dość mocno obciążanych (holowanie łodzi). Użytkownicy "lekkich" Jeepów należą do grupy zadowolonych posiadaczy tychże opon .
Pozdrawiam, Piotr.
P.S. Echhh... gdyby jeszcze Goodyearowi chciało się wypuścić 30/9,5 lub 245/75 R15...
troszkę za wcześnie na takie oceny tym bardziej że auto w większości stoi niż jeździ a jak już jeździ to nie na asfalcie
ale bieżnik jest miękki dużych przebiegów bym się nie spodziewał jeżdżąc na asfalcie.
Ta opona to MT czy AT?? Ciężko rozpoznać- niby bieżnik MT-kowy, ale te lamele i (na zdjęciach) bieżnik nie wygląda na zbyt głęboki. Bardzo mi się podoba ta oponka w kontekście zakupu WJ-ta do zrobienia na wyprawówkę.
Ta opona to MT czy AT
wygląda jak MT przeznaczona na asfalt...
poszedłem zmierzyć suwmiarką. opona ma(już po pewnym przebiegu już ale raczej małym) mają 15mm bieżnika.
oponie w terenie bliżej do MT niż AT
Cóż- jak nabędę Wj-ta to wrzucę do niego te oponki! Podobają mi się
goodyear opisuje je jako najnowsze MT-ki. 80 % teren,20% asfalt . .Jest bardziej wszechstronny niż MTR.i lepszy na śnieg
w stanach GY opisuje tę oponę pomiędzy ATR a nowym MTR