Co powiecie go oponach GT-RADIAL SAVERO HT PLUS? Rzecz jasna szukam opon do ZJ-a. Podaje link gościa z allegro, który sprzedaje to http://www.allegro.pl/ite...ro_ht_plus.html
szosowe
ale tylko szosowe czy takie 80% asfalt i 20% teren?
99% asfalt, 1% teren przed dyskoteka(czyt kraweznik, ale tez nie za szybko bo gula wyjebie na oponie)
mam je w rozmiarze 30" i bardzo sobie chwalę!!! Swietna opona, zajebista w zimie ( bo miekka) i w terenie daje rade, choc oczywiscie nie tak dobrze jak MTek..No i te z linka są w zajebistej cenie- gdybym byl na kupnie , to bralbym...
decyduję się na yokohamy, ale nie wiem które. Są H/T-S i At. Czym się różnią?
decyduję się na yokohamy
Dobry wybór! Ja mam AT+s i sobie bardzo chwalę.
mam tylko pytanie H/T-S czy AT?? Bo nie wiem czym sie rożnią ?? zauważyłem tylko że at są agresywniejsze, a ja szukam opony 80% szosa i 20% teren.
H/T-S czy AT?? Tych pierwszych nie znam. AT fajnie się zachowują na asfalcie jak i w terenie. Są stosunkowo ciche i świetne na mokrym asfalcie. AT polecam ale jak mówię: nie mogę porównać z H/T-S.
mam tylko jeszcze pytanie, o co chodzi z oznaczeniami na Yokohamach Geolandar AT-S i na Goodyearach AT/R (chodzi mi o wytłuszczone znaki)
R - oznacza ze sa radialne, a S ze symetryczne
a jak przekłada się to na jazdę?
szczerze to nie wiem ;p radialne masz opisane tam, podobno radialne są wygodniejsze, a diagonalne bardziej wytrzymałe... S to równie dobrze może być index prędkości.... Kupuj AT/R-y i nie wybrzydzaj . Ja kiedys w suvie jezdzilem na Long Trailach BFG, to jest 90% droga i 10% teren. Na drodze jak szosowe, a i w leciutkie dziury i 5 cm blotko ( ) mozna bylo wjechac. Ogólnie Long Trail moge polecić