Witam . Powoli zaczynają mnie denerwować wieszaki na 25 cm Już takiego kupiłem , Ktoś zamiast podklepać resory , to założył dłuższe wieszaki . Totalna porażka , bo wieszakami przednimi mógłbym orać w polu . Wiele razy się wkleiłem właśnie przez wieszaki . I teraz mam pytanie . Jak wysoko je podklepać ? W tej chwili są zupełnie płaskie Nie chcę windować do góry auta , Mam koła 31 cali i narazie takie pozostaną . Co najwyżej to zrobię bodylift . Tylko ile mają one wysokości w orginale ? Pozdrawiam
powiem tak, ja swoje reserowalem i po niecałym roku znowu sie klapneły. Wiec hamerowanie ogulnie jest do d..y.Zrobiłem sobie wieszaki plus body lift i jest
Resory w YJ są dość kiepskie, co tu dużo mówić, i szybko siadają. Jeśli Ci się chce i masz trochę finansów to polecam jakiś gotowy zestaw zawieszenia np. Trail Master + 50mm albo coś podobnego Rubicon Express'a
Zgadzam sie z kolegą [/b]
Radzę zrobić "hamrowanie" i dołożyć po dodatkowym piórze , nic ci już nie siądzie...a te wieszaki 25cm zamienić na połowę krótsze
będzie twardszy ale da się przeżyć , mam tak u siebie zrobione od roku i daje radę
na pewno nowe firmowe zawieszonko jest lepsze , z tym się zgadzam w 100%
ale !
niestety cena zestawu nie dla wszystkich do akceptacji
są tam fotki przed hamrowaniam i po
No właśnie nie ukrywam , że koszt nowego zestawu resorów nie jest w tej chwili na moją kieszeń . Dlatego decyduje się na hamrowanie . Resory chcę dać kowalowi , aby je przekuł. Resory po rolkach ponoć siadają . Wieszaki chcę dać oryginalne . Pozdrawiam
Resory chcę dać kowalowi tylko kowal, jak dobry to troche potrzyma
Kowal dobry , tylko nie znam wysokości orgyginalnych resorów .
Ja też miałem kute resory i dołożone po jednym piurze i wielka kicha wyszła, nie dość że twardy się zrobił ja cholera to jeszcze sie klapneły po niecałym roku. Moja rada to gotowy zestaw albo wieszaki i bodylift.
Ja też miałem kute resory i dołożone po jednym piurze i wielka kicha wyszła, nie dość że twardy się zrobił ja cholera to jeszcze sie klapneły po niecałym roku. Moja rada to gotowy zestaw albo wieszaki i bodylift.
Ja nie chcę dodawać pióra dodatkowo , bo nie lubię samochodu twardego , a szczególnie w terenie . Wieszaki też nie wchodzą w grę , bo mam długie i chce zmienić na oryginalne . Kasy nie mam w tej chwili na taki zestaw za 4000 zł . Jednak skuszę się na hamrowanie . Tylko nie znam wysokości resorów , jakie miał oryginalnie YJ salonowy
U mnie nie było problemu , mam firmę która zajmuje się tym profesjonalnie od lat (resory, sprężyny , haki)
na początek podniosłem hi-liftem przód i tył i sam naocznie ustaliłem ile można maksymalnie podnieść - wyszło 10 cm przód i tył
podjechałem do tej firmy i powiedziałem że ma być podniesiony 10cm , resztą zajęli się fachowcy
podnieś sobie przód i tył na jakichś klockach i pomierz resory , dodaj ze dwa centy na ugięcie i powinno zagrać po złożeniu
nie zapomnij o dodatkowym piórze , to już nic nie siądzie
[ Dodano: 2010-04-07, 18:30 ]
A ja nie wiem, rubta co chceta mi te chamerowanie nie podoba Ale za to bardzo mi sie podoba twoj jeepek HannsKlops jest zajebi...........
Czyli jak postawię resor zdemontowany na płaskim , mam być 12 cm ugięcia ? najchętniej to zrobiłbym jak w oryginale , bo jakoś nie lubię w te rzeczy ingerować . Wolę zrobić lift budy . kamieniarz, Moje resorki Ci sie spodobają , bo po hamrowaniu będą piaskowane i malowane epoxydą
A jak malowane i piaskowane to co innego Moje tez malowane sa ale nie piaskowane
z przodu mam rubikony +2" chyba na orginalnych wieszakach
z tylu natomiast mam wieszaki +1" i dolozone pioro z orginalnych przednich co mi zostaly
tak toto wyglada ;
oczywiscie dodatkowo jest BL 2" i kola 32" mi sie podoba i wiecej nic nie robie w tym kierunku. jest git
z przodu mam rubikony +2" chyba na orginalnych wieszakach
z tylu natomoast mam wieszaki +1" idolozone pioro z orginalnych przednich co mi zostaly
oczywiscie dodatkowo jest BL 2" i kola 32" mi sie podoba i wiecej nic nie robie w tym kierunku. jest git
No i fajnie wygląda. Ja mam 31 cali a od opony do poszerzenia plastikowego z 10 cm luzu Przy 3 osobach na pokładzie obciera na niewielkim dołku
a co do wibracji to sprawdz poduszke pod skrzynia biegow i wogole sprawdz czy sie skjrzynia od silnika nie odkrecila . tez mialem tak i to wlasnie bylo przyczyną
kulkagsx1200, dzięki za zainteresowanie , ale przyczyna już znana . Ostatnio urwał się krzyżak na wale . Na flanszy wychodzącej z mostu urwał taki ząbek , który zapobiega przesunięciu się krzyżaka . no i krzyżak się przesunął 2 mm Jutro muszę flanszę zdjąć i napawać ząbek .
flansze wystepuja rowniez bez tych zabkow i nie powoduje to bynajmniej bicia.
flansze wystepuja rowniez bez tych zabkow i nie powoduje to bynajmniej bicia.
Krzyżak wyraźnie jest przesunięty , czyli automatycznie powoduje bicie wału i jego nieosiową pracę . Ząbek ten zapobiega przesunięciu się krzyżaka . Być może flansza bez ząbków ma inaczej zbudowane gniazdo pod krzyżak .
Ale za to bardzo mi sie podoba twoj jeepek HannsKlops jest zajebi...........
cieszę się że ktoś docenia moje wizje
krzysiekass daj fotki swojego , lukniemy jak wygląda