dla pickupa t.j. Dodge Ram itp... dla terenowki t.j. Jeep XJ itp... dla terenowki t.j. Jeep Wrangler
Wskazania dla przechylu bocznego są takie od 0* do 35* i potem pojawia się ostrzezenie oraz dla przechylu przód tył również 35*.
Teraz tak. Wlaczam aplikacje, ustawiam iPhone równo na mocowaniu, jestem na w miarę równej nawierzchni i go resetuje. No i mogę atakować rowy zjazdy podjazdy.
Ale czy to jest bezpieczne? Czy mogę tutaj zaufać?
Powiedzmy jadę w teren moim WG na lifcie +6,5" opony 32" dystanse na koła przód +1", tył +2".
To czy przy 35* będę już leżał na boku?
Ile mniej wiecej stopni muszę wziasc na poprawkę w tej aplikacji żebym mógł bezpiecznie pokonać trawers?
Wiem ze jest temat "kiedy się wywróci - czyli geometria syfa" ale ja z geometrii nigdy dobry nie byłem.
http://www.jeep.org.pl/fo...light=geometria A w ajfonie to sobie muzykę lepiej włącz bo się zabijesz.
mam to w telefonie to zabawka, troche informacji pokazuje , jak kazdy przeczylomierz - tylko troche. to czy sie wywalisz zalezy tylko od Twojego wyczycia i wyobrazni. Jak przechylomierz pokaze , ze sie wywrocisz to juz raczej bedziesz lezal.
A nie da się tam ustawiać alertów? Ja mam Landmeter w swoim PDA i tam jest opcja zmiany kątów przy których pojawiają się alerty dźwiękowe
mcdziubek, a jak dokładnie nazywa się ta aplikacja bo szukam jej i szukam i znaleźć nie mogę
Ściągnij lepiej tę aplikację zrobioną przez M Power. Świetna zabawka, ale one wszystkie to tylko zabawki... Uważam, że jednak lepiej wyczuć swój samochód niż bezkrytycznie wierzyć w takie urządzenia. Poza tym, mówi się, że każdy kto jeździ w terenie kiedyś zaliczy bok albo dach
Poza tym, mówi się, że każdy kto jeździ w terenie kiedyś zaliczy bok albo dach Na szczęście to już za mną
Zołza, wpisz w google inclinometer
Zołza,
"Incline" tak wpisz w appstore
[ Dodano: 2010-04-13, 00:59 ]
Zołza,
"Incline" tak wpisz w appstore
...no tak... zapomniałem że jesteście... połączeni pępowiną
Jak złamiesz iPhona to masz coś takiego jeszcze jak LANDMETER (np. wersja 1.1 by TomasNM) albo OLD SCHOOL LANDMETER
Mam w mitsu oryginalny przechyłomierz i jeszcze nigdy nie miałem czasu na niego patrzeć , jak się robi ostro i gorąco na zmianę to ostatnią rzeczą jest sprawdzanie przechyłu , Bozia dała błędnik i on ostrzega bezbłędnie.
Dobre, ale ciezko po terenie biegac z katomierzem Wszystko poza tym zalezy jeszcze od terenu po jakim sie poruszamy. Wystarczy jakas dziura na trasie czy uslizg z gwaltownym zatrzymaniem na kepie trawy itp i nasze obliczenia biora w leb. Od jakiegos czasu testuje samochody roznych marek na mobilnym Torze off-road http://www.youtube.com/watch?v=V0OgYeDmqQc http://www.youtube.com/watch?v=Bb_UkYSYoGg http://www.youtube.com/watch?v=DX41h6eotGE
jednym z elementow jest trawers na ktorym teoretycznie malo co moze zaskoczyc. A zaskoczenia wystepuja Wplyw maja warunki atmosferyczne predkosc manewrowania i kilka innych okolicznosci.