Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Ogladnawszy wczoraj plyte pod skrzynia (i reduktorem) stwierdzilem, ze trzeba cus zrobic, bo jak tak dalej to niechybnie sie rozleci. Znaczy cala jest lekko wygieta do gory, miejscami porobily sie juz spore dziury na wylot, a przednia krawedz jest delikatnie peknieta. Kupowac nowej raczej mi sie nie usmiecha (koszt pewnie kosmiczny - no chyba ze ktos ma za rozsadna cene), mysle raczej latac ta. Moze ktos da mi fachowe rady jak to zrobic najlepiej? Na razie mam 2 koncepcje - albo w poprzek przyspawac katawnik (taki ze 3mm co najmniej) z brzegow i jakos posrodku, albo kupic blachy tez ze 3mm i tez w kilku miejscach przyspawac pasy, klepiac je zeby w miare mozliwosci przylegaly do plyty. A moze najlatwiej byloby dorobic nowa?


chyba najlatwiej byloby dorobic nowa

tylko ze jak Tobie standardowa nie starcza to bys musial nad blacha ze 6 mm pomyslec
Tez mysle ze najlepiej zrobic nowa...plaska zeby zyskac troche na przeswicie.
A ma ktos jakies doswiadczenia w dorabianiu takiej plyty? Albo pewnie w hameryce to gotowe do kupienia sa? Stebel, Kejtar - widzieliscie cos takiego? PM metal tunning - masz jakas rady, z jakiej blachy itp.? Kurna a tu zlot sie zbliza, a z taka dziurawa to troche strach jechac.


Blacha alu gr 6- 7 mm . krawędziówka i 1 godzinka roboty

Robiłem do Grand Vitary, Toyki J7 , Patrola i Hiluxa - najłatwiejszy element opancerzenia

Blacha alu gr 6- 7 mm
To nie za slabe bedzie? W YJcie ta plyta jest tylnym punktem mocowania zespolu silnik, skrzynia, reduktor, po za tym pracuje razem z rama i raczej wplywa na sztywnosc calosci.
Po za tym - tak jak pisalem oryginalna stalowa wygiela mi sie w odwrocone U, bo to jest miejsce ktorym sie latwo oprzec (z oryginalnym zwieszeniem przeswit tam jest naprawde niewielki).
bo tak± płyte dorabiasz jako dodatek czyli " oprócz nie zamiast "
Hmm, chyba jednal lepiej dorobic jedna porzadna, zamiast dokladac miekka do dziurawej
Jasne ze widzialem...poszukaj na necie jest pelno zdjec roznych wersji takich plyt.
Tu masz przyklad:
http://www.redrock4x4.com...p_image&pID=717'

Wiem tez ze takie firmy jak Teraflex i Nth Degree produkuja takie plyty i jak poszukasz to znajdziesz zdjecia...a potem juz tylko do dziela!!!
Ja ma takowa w dobrym uzywanym stanie Ma troche rdzy i chyba jedno czy 2 lekkie wgiecia. Jest z YJ-a z 1987 r. z 2.5L i manual. skrzynka. 200zl plus przesylka z USA. Musialbym ja zwazyc, zeby podac Ci dokladny koszt wysylki, ale paczka morska nie powinno kosztowac duzo. Moge wyslac jakies foty na maila jak jestes zainteresowany.
Dzieki za info, ale kurna koszt przesylki moze byc za wysoki zeby sie oplacalo.
Moja na szczescie okazala sie jeszcze w miare. Dospawalem kawalek plaskownika 4mm, kawalek blachy z jakiegos plaskacza wyciety i na razie musi starczyc
A coraz powazniej zastanawiam sie nad 'wyprodukowaniem' wlasnej - mysle ze koszt materialu + paru piw bedzie na tyle niski ze nie bedzie sie oplacalo wysylac. A i maske musze kupic bo po sobotnich naprawach mamy z bratem troche geby czerwone

Dzieki za info, ale kurna koszt przesylki moze byc za wysoki zeby sie oplacalo.
Moja na szczescie okazala sie jeszcze w miare. Dospawalem kawalek plaskownika 4mm, kawalek blachy z jakiegos plaskacza wyciety i na razie musi starczyc
A coraz powazniej zastanawiam sie nad 'wyprodukowaniem' wlasnej - mysle ze koszt materialu + paru piw bedzie na tyle niski ze nie bedzie sie oplacalo wysylac. A i maske musze kupic bo po sobotnich naprawach mamy z bratem troche geby czerwone


No to nie musicie juz chodzic do solarium
Mysle ze przesylka kosztowalaby okolo 100zl.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting