ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam. Jutro zmieniam olej i jak zwykle dylemat . Jakim olejem mam zalać silnik. Filtr oleju już zakupiłem , orginalny Moparowski . Do Filtrona nie mam przekonania , a mam go aktualnie. Dość niskie mam ciśnienie , na zimnym mam 5 ( skala do 6 ) . Ale na ciepłym silniku i na wolnych obrotach spada do 2 a nawet do 1,5 .
Jaki olej mi doradzicie Koledzy ? Aktualnie zalany minerał .
Z góry dziękuję i pozdrawiam Wszystkich Jeepniętych


Ja osobiscie leje mineral + regularne wymiany i jest dobrze.

Co do Twojego cisnienia to moim skromnym zdaniem jest wszystko ok.

Ja osobiscie leje mineral + regularne wymiany i jest dobrze.

Co do Twojego cisnienia to moim skromnym zdaniem jest wszystko ok.


No i nie jesteś pierwszy , co mi mówi że jest ok . Ale ja zawsze muszę szukać dziurę w całym Dzwonią mi popychacze hydr. i stwierdziłęm ,że półsyntetyk załatwił by sprawę . No i ma lepsze włąsciwości . Pozdr.

Dzwonią mi popychacze hydr. i stwierdziłęm ,że półsyntetyk załatwił by sprawę .

raczej bedzie gorzej z tego co wiem, poczekaj zaraz ktos napewno jeszcze cos napisze


Jezeli zalejesz teraz syntetyk to zacznie Ci z silniczka kapac jak z sita Zostan przytym mineralnym a bedzie dobrze. Przjscia z syntetyka na mineral tak, odwrotnie juz gorzej

Jezeli zalejesz teraz syntetyk to zacznie Ci z silniczka kapac jak z sita Zostan przytym mineralnym a bedzie dobrze. Przjscia z syntetyka na mineral tak, odwrotnie juz gorzej

W takim razie zaleję go ponownie minerałem. Zawsze lałem Castrola , ale podobno jest to najczęsciej podrabiany olej . Zastanawiam sie nad Elfem , a moze inny ?
10w40 i po problemie:) (pogodziłem was?)

10w40 i po problemie:) (pogodziłem was?)

ja tez taki leje lotosa i wszystko bangla jak trzeba

[ Dodano: 2009-12-09, 20:55 ]
Tyle poini i zdań co do rodzaji oleju ilu użytkowników. Ja uważam że każdy olej jest dobry jak go się często wymienia. Ale lotosowi też jakoś nie wierze

Tyle poini i zdań co do rodzaji oleju ilu użytkowników. Ja uważam że każdy olej jest dobry jak go się często wymienia. Ale lotosowi też jakoś nie wierze

W plaskaczu robię wymiany co 10 tys. A w Jeepie co około 5, 6 tys.
Myślę ,że częsciej potrzeby nie ma . Wkońcu to taki sam silnik jaki każdy inny. A katować go nie katuję bardzo

10w40 i po problemie:) (pogodziłem was?)

A nie , bo dostałeś teraz tak, dziękuję.

Dzięki serdeczne . Pomagas poszedł . Wprawdzie Lotosem nie zaleję , ale chyba wybiorę elfa.
Nie Pytajcie mnie dlaczego nie chcę Lotosa . Nie odpowiem Wam , ale nie przemawia do mnie ten olej .


Ja osobiscie leje lotosa nawet do najlepszych aut, olej spelnia normy wiec po co wyrzucac kase w bloto jezeli zmieniasz regularnie. Co innego mosty skrzynia i reduktor tam zalewam markowe i dodatek do LSD

Dzieki za pomagasa
Temat oleju skończony, teraz ja proszę o pomoc w temacie na stronie http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=36674
Lej polsynteze bo konstr.silnika tego wymaga[samoregulatory zaworow]mniejsza podatnosc polsyntetyka na zerwanie tzw.filmu olejowego na cylindrach podczas pycenia ,zwlaszcza na podjazdach +wieksza stabilnosc cieplna A! i wymiana co 8 tys.km. no

Jeżeli jesteśmy przy mostach , reduktorze , to jakie tam oleje zalać ? Z tyłu mam lsd , czyli dodatek.

Plyny ustrojowe:

Silniki:
4.0L 6- 6 kwart
2.5L - 4 kwarty
2.4L - 5 kwart

Mosty:

Dana 30 -1.25 kwarty 80W-90 lub 75W-140
Dana 35 - 1.75 kwarty 80W-90 lub 75W-140
Dana 44 - 2 kwarty 80W-90 lub 75W-140
Ja w D30 i D44 uzywam 75W-140 i taki polecam
Rubicon Dana 44 przod- 1.375 kwarty 75W-140
Rubi Dana 44 tyl - 2 kwarty 75W-140
Reduktor NP 231 - 1.1 kwarty ATF +3 albo +4

Plyn chlodniczy:
2.5L - 9 kwart
2.4L - 10.1 kwart
4.0L - 10.5 kwarty

Skrzynie manualne:
AX-5 pieciobiegowa - 3.3 kwarty 75W-90 GL3 lub GL4 (W fabrycznej ksiazce obslugi jest blad podajacy ze uzywa sie GL5 )
AX-15 Pieciobiegowa - 3.32 kwarty 75W-90 GL3 lub GL4 (W fabrycznej ksiazce obslugi jest blad podajacy ze uzywa sie GL5 )
NV3550 pieciobiegowa - 2.1 kwarty Olej Mopar # 04874464AA lub Synchromax
NV1500 pieciobiegowa - 2.4 kwarty Olej Mopar # 04874464AA lub Synchromax
NSG370 sesciobiegowa - 1.58 kwartyOlej Mopar # 04874464AA lub Synchromax

Automaty:
30RH 3 biegowy - patrz instrukcja na dole postu
32RH 3 biegowy- okolo 4 kwarty ATF+3 dgy olej byl spuszczony przez korek / okolo 8 kwart gdy skrzynia byla rozbieran ai zypelnie osuszona z oleju - wymiana oleju patrz instrukcja na dole postu
42RLE 4 biegowa - okolo 4 kwarty ATF+4 gdy olej bylspuszczony przrz korek / kolo 8.8 kwarty gdy skrzynia byla rozbierana i zupelnie osuszona

Kwarta = 0.94 litra

Instrukcja Uzypelniania Oleju w skrzyniach 32RH i 30RH (97-02 3 biegowe)

Zeby uniknac przepelnienia skrzyni olejem nalezy trzymac sie tych zalecen:

(1) Wyjac bagnet i wtsaic lejek
(2) Nalac nastepujace ilosci ATF
Plus 3 do skrzyni:
(a) 1,5 kwarty jelsi tylko zmieniany byl olej i filtr
(b) 6 kwart jesli skrzynia byla zupelnei osuszona z oleju - przeprowadznay byl remont skrzyni
(3)Zaciagnac reczny.
(4)wlaczyc silnik
(5)wcisnac hamulec i zmienic kolejno biegi w skrzyni P-N-D itp . wrocic do N i zostawic tak na chwile
(6) usunac lejek i bagnetem zmierzyc poziom oleju...Jesli poziom jest niski dodac az dojdzie do poziomu MIN na bagnecie.
(7) Przejechac sie Jeepem przez chwile zeby olej w skrzyni nabral normalnej temperatury jaka ma podczas pracy
(8) Z pracujacym silnikiem i skrzynia na N sprawdzic ponownie poziom oleju
(9)Dodac oleju zeby na bagnecie poziom wskazywal MAX - mie przepelniac bo spowoduje to pienienie sie oleju i zla prace skrzyni
Koniec
__________

[ Dodano: 2009-12-09, 23:10 ]
Dziękuje raz jeszcze wszystkim. Tutaj moja historia , co robiłe w aucie , i jakie oleje zalane . http://www.motostat.pl/vehicle-stats/11826

Mam pytanie jeszcze odnośnie mostów. Jak mam spuścić olej ? Korka spustowego nie ma . Jest do Dana 30 i 35 . Czy operacja ta wymaga demontażu dekla ??? Plany były pozmieniać olej w mostach , ale nie mam jak go spuścić . Proszę o radę i pozdrawiam

Mam pytanie jeszcze odnośnie mostów. Jak mam spuścić olej ? Korka spustowego nie ma . Jest do Dana 30 i 35 . Czy operacja ta wymaga demontażu dekla ??? Plany były pozmieniać olej w mostach , ale nie mam jak go spuścić . Proszę o radę i pozdrawiam

musisz odkrecic cale dekle mostow wszystko ladnie wyczyscic i uszczelnic na sylikon i ponownie zalac olejem
Mówisz sylikon . A czy stosować uszczelkę ? czy może zastosować takiego sylikonu do misek olejowych dr, reinz .

czy może zastosować takiego sylikonu do misek olejowych dr, reinz .

wlasnie to mialem na mysli



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting