ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

No własnie

tj powyżej

czy jesteście w stanie mi podpowiedziec właściwe ciśnienie dla moich opon??

Wszystko jest ok jak jadę tylko w teren...

...ale przed nami 3200 km asfaltu na tych oponach i nie wiem jakie ciśnienie na tak długą drogę jest odpowiednie.


Polecał bym spore bo 2.5-2.75 żeby czarny zbyt dużo czarny tych oponek nie zjadł
nie przesadzajcie z tym cisnieniem 2,75 to ci plomby wypadna i bedzie twardo jak cholera normalnie okolo 2 atm na traske i starczy
moim zdaniem to za mało 2 tamosfery, jeśli kolega ma zamiar jechać na zachód drogi sa głaciótkie i plomby nie polecą a ja tam zawsze smigam na 2.7 a w teren 2.3


Ja przy BFG AT na 16-tkach w XJ smigam na 1.6 - 1.7 po czarnym, raczej nigdy nie wiecej niz 1.8, bo na wiecej to strasznie wali po zawieszeniu i zero amortyzacji jest, moze to kwestia twardosci zawiechy, ale razcej grubo powyzej 2.0 to mi sie nie widzi, nawet jak kolega ma mniej gumy na tych felgach.

W terenie na 1.1-1.2 zaleznie jak mi sie spusci.
To ja juz nie wiem

tak jak kolega bodzio napisał w temacie o silverstonach 35"

ze tabele są do niczego jeśli chodzi o mteki

Jak miałem poprzednio tak około 2 czyli jakieś 30-31 psi to było przyjemnie na nich jechać.

Wszystko jest ok jak jadę 100 kilosow do Cambridge w teren to 2 jest ok.

Ale co jeśli jadę do Polski i z powrotem 3200 km??

chce żeby te opony nie zdarly mi się nadmiernie od nie właściwego ciśnienia.
mi raz opona spada w terenie jak miałem 1.6

mi raz opona spada w terenie jak miałem 1.6
zaloz detki
kumho daj na 2,1 atm i bedzie git, ja jezdze na 1,8 wszedzie
lukas1976,

Widzę ze mamy ten sam rozmiar kl71

długo już jezdzisz na tych oponach??

No i na cisnieniu 1.8 nie zuzywaja ci się nie równo t.j. Bardziej po bokach??

a w teren 2.3 no to widac jakie masz w tym temacie doswiadczenie
do jazdy po asfalcie mam 2.0 w teren robię 1.4-1.5
Czyli jak je pompne na 2 to bedzie dobrze

dzięki bardzo
raz mi kapeć spadł i nie chce powtórki

raz mi kapeć spadł i nie chce powtórki nie wiem w jakim terenie jezdzisz na takim cisnieniu ale chyba bardzo malo terenowym bo przy ponad 2atm opona terenowa wogole nie robi
najwięcej śmigam po piachu

najwięcej śmigam po piachu

to upusc cisnienie wtedy moze uda ci sie wyjechac ..........z piaskownicy
ok dzięki za radę:)

lukas1976,

Widzę ze mamy ten sam rozmiar kl71

długo już jezdzisz na tych oponach??

No i na cisnieniu 1.8 nie zuzywaja ci się nie równo t.j. Bardziej po bokach??

Jezdze od wiosny, jutro sie przyjze jak sie zuzywaja
Fajnie

dziękuje bardzo

na pewno jak zrobisz badanie opon jutro to to pomoże mi.

Dzięki.
Mam bardziej zuzyte na bokach niz na srodku, ale dluzszy czas jezdzilem na 1,5 bara. Chyba na przejazd do palanda powinienes dac 2,1 bara i bedzie ok
Dziękuje

To daje 2.1 i będzie robić dobrze

dzięki za pomoc.
odświeżam temat

Zajrzyj
opisałem tam nasz wyjazd do Szkocji na Kumho
temperatury od +1C* do -15C*

http://www.jeep.org.pl/fo...p=555911#555911
sorry - nie zauważyłem tematu



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting