Temat stary jak świat , ale jakże aktualny ......... Pytanie do znawców , zwolenników i przeciwników
Grand cherokee 5,9 kontra 5,2
jak wypada porównanie tych modeli ?? Wady , zalety ??? dostępność części ?? No wiecie wszystko co może się przydać przy zakupie
Rozsądek mówi 5.2, a serce 5.9
5.9 brzmi fajnie, bo to prawie 6 litrów Ale 5.2 to rozsądek
5.9 to rozwiercone 5.2 - zależy do czego potrzebujesz auta. Jak pytałem kiedyś jaki silnik do lawety, to mendelmax tłumaczył, że 5.9 może się przegrzac przy dużym obciążeniu, a 5.2 nie.
Ale wiem - 5.9 to "lans"
Mam 5,2 ale o 5,9 marzę sobie czasami... Za kilka/kilkanaście (?) lat, ten model to będzie rodzynek na rynku. Jak teraz stary Cadillac, itp wozy. Zresztą zerknijcie na ta tabelę (źródło Wikipedia):
Model Production Total Percent 1993â1998 Jeep Grand Cherokee "ZJ" 1,428,095[15] --> 100.00% 1998 Jeep Grand Cherokee 247,372 --> 17.32% 1998 Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited 14,286 --> 1.00%
5,9 to będzie (jest) unikat... Wyjątkowy model Jeepa - ale to moja skromna opinia.
zależy do czego potrzebujesz auta.
Głównie jazda po czarnym . Od czasu do czasu pociągnąć małą przyczepę kempingową ( 800 kg ) . No i te wyjazdy z pola kempingowego , zwłaszcza po deszczu .
Jak dla mnie - bierz 5,9. Silnik super, wyjątkowe auto a czytając do czego go potrzebujesz to już w ogóle super!
to czy legenda to pewne ale kupić taki 5.9 w super stanie to mażenie świętego
Oj marzenie, marzenie...
a co najczęściej jest skiepszczone Z blachą i lakierem sobie poradzę . Mechanicznie też sobie jakoś radzę , ale jak ktoś napisał JEPP rządzi się swoimi prawami . Coś mnie ciągnie aby popróbować . W najgorszym wypadku będę spędzał wiele czasu w garażu . I tak spędzam go sporo , bo lubię nietypowe sprawy
Odnośnie 5.9 wszystko drogo i do tego nie ma nic godnego zainteresowania jesli chodzi o części, jednocześnie zastanawiam się nad sprzedaniem a z drugiej strony nie potrafię się rozstać z moim olbrzymem
Ja napisze tak...5.9 to silnik jedyny w swoim rodzaju... Jeżeli kierujesz się rozsądkiem to oczywiście 5.2... Bo części bardziej dostępne. Bo tańsze...Ale 5.9 to charakter...I tu nie chodzi o znaczek na tylnej kapie...Tylko o poczucie mocy. Mam 5.9 i mimo iż dużo serca trzeba włożyć żeby był w dobrym stanie , to nie żałowałem swojego wyboru ani jeden raz... Ty zadbasz o niego a on da Ci niesamowitą frajde z jazdy
5,2 też nie jest jakimś ułomkiem, daje rade, ryczy jak trzeba, startuje jak rakieta i jak trzeba to i 180 pojedzie nie miałem okazji jechać 5,9 ale licze na kolege fazolca
Mam 5.9 i mimo iż dużo serca trzeba włożyć żeby był w dobrym stanie
Zrozumiałem to jako
mam 5,9 i mimo że dużo kasy trzeba włożyć żeby był w dobrym stanie
Hmmm no właśnie. Koledzy - posiadacze 5,9 - co w tym modelu jest takie drogie w porównaniu do 5,2?
ja powiem tak: 5.2 jest zajebisty ale 5.9 to wersja dla smakoszy .... sorki za wulg.