Kumplowi który ujeżdża od niedawna Saharę JK po jeździe w błotku i testach ABSu zapaliła się kontrolka TPMS. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to że kilka dni wcześniej zmieniał "obuwie" z seryjnego na BFG AT 305/80R17. Jakiś czas jeździł i było OK a po błotku zaczęło się świecić. Sprawdził i wyrównał ciśnienie we wszystkich 4-ech kołach (na zapasie nie ma felgi z czujnikiem) Czytałem też gdzieś że trzeba czujniki wymienić bo mają jakąśtam tolerancję.
A robota z kompem i tak się szykuje bo trzeba go także poinformować o zmianach w instalacji elektrycznej z uwagi na zamianę świateł tylnich z wersji US na EU.
Pytanie: - co mogło być przyczyną takiej (opóxnionej) reakcji systemu? - czy można przekalibrować TMPS na potrzeby opon o niższym ciśnieniu (MT, AT)?
Sprawa druga: we wspomnianym JK jest korek wlewu paliwa bez zabezpieczenia (tzn. tylko zakręcany) Czy są jakieś dedykowane korki wlewu na kluczyk do JK czy też jest to w miarę uniwersalny rozmiar/gwint itp.?
we wspomnianym JK jest korek wlewu paliwa bez zabezpieczenia (tzn. tylko zakręcany) Czy są jakieś dedykowane korki wlewu na kluczyk do JK czy też jest to w miarę uniwersalny rozmiar/gwint itp.?
Pytanie: - co mogło być przyczyną takiej (opóxnionej) reakcji systemu? - czy można przekalibrować TMPS na potrzeby opon o niższym ciśnieniu (MT, AT)?
1. Mozliwe ze poprostu bloto gdzies weszlo. Druga sprawa, sprawdzal cisnienie w zapasowce (lub ja zdejmowal?) JK TPMS tez sprawdza zapasowke tak jak w XK/WK/KK. Niech zobaczy czy sie valve stem nie rozpartoszyl.
2. Tak. Przykladowo Superchips programmer to robi lub AEV ProCal. Tutaj Masz linka: http://www.ok4wd.com/inde...ep_wrangler_jk/ Nie jest drogi i moge go wam przeslac jak bedzie potrzeba.
Druga opcja, lecz pewnie drozsza i nie wiem czy zadziala w JK to jest pojechanie do ASO i podlaczenia do StarScan. W WH/XH mozna wylaczyc TPMS zeby zalozyc zimowe opony...lecz mowie ze nie wiem czy zadziala bo ten JK pewnie jest z USA a w tych autach nie mozna tego wylaczyc (piep**** prawnicy )
Druga sprawa, sprawdzal cisnienie w zapasowce (lub ja zdejmowal?) JK TPMS tez sprawdza zapasowke tak jak w XK/WK/KK. Niech zobaczy czy sie valve stem nie rozpartoszyl.
Jak pisałem:
Sprawdził i wyrównał ciśnienie we wszystkich 4-ech kołach (na zapasie nie ma felgi z czujnikiem)
Jak pisałem:
Fabrycznie nie ma? Ciekawe.
ten system działa bezprzewodowo na zasadzie transmisji radiowej
aaaha, no to sorry. Zazbytnio zaawansowana technologia jak na mój rozum. Może Radio Maryja zakłóca??
Sprawa druga: we wspomnianym JK jest korek wlewu paliwa bez zabezpieczenia (tzn. tylko zakręcany) Czy są jakieś dedykowane korki wlewu na kluczyk do JK czy też jest to w miarę uniwersalny rozmiar/gwint itp.?
W europejskiej wersji JK korek wlewu paliwa jest zamykany na kluczyk. Może będzie pasował do wersji amerykańskiej ?
W europejskiej wersji JK korek wlewu paliwa jest zamykany na kluczyk. Może będzie pasował do wersji amerykańskiej ?
No właśnie mam pytanie czy to musi być dedykowany do JK czy - jak napisała azja - może być uniwersalny?
[ Dodano: 2009-10-28, 12:47 ]
KorreS: Wkoncu wiadomo co sie stalo z TPMS?