ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Kumplowi który ujeżdża od niedawna Saharę JK po jeździe w błotku i testach ABSu zapaliła się kontrolka TPMS.
Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to że kilka dni wcześniej zmieniał "obuwie" z seryjnego na BFG AT 305/80R17. Jakiś czas jeździł i było OK a po błotku zaczęło się świecić. Sprawdził i wyrównał ciśnienie we wszystkich 4-ech kołach (na zapasie nie ma felgi z czujnikiem)
Czytałem też gdzieś że trzeba czujniki wymienić bo mają jakąśtam tolerancję.

A robota z kompem i tak się szykuje bo trzeba go także poinformować o zmianach w instalacji elektrycznej z uwagi na zamianę świateł tylnich z wersji US na EU.

Pytanie:
- co mogło być przyczyną takiej (opóxnionej) reakcji systemu?
- czy można przekalibrować TMPS na potrzeby opon o niższym ciśnieniu (MT, AT)?

Sprawa druga:
we wspomnianym JK jest korek wlewu paliwa bez zabezpieczenia (tzn. tylko zakręcany)
Czy są jakieś dedykowane korki wlewu na kluczyk do JK czy też jest to w miarę uniwersalny rozmiar/gwint itp.?



we wspomnianym JK jest korek wlewu paliwa bez zabezpieczenia (tzn. tylko zakręcany)
Czy są jakieś dedykowane korki wlewu na kluczyk do JK czy też jest to w miarę uniwersalny rozmiar/gwint itp.?


http://www.allegro.pl/ite...dodge_jeep.html

wynikałoby, że są uniwersalne


Pytanie:
- co mogło być przyczyną takiej (opóxnionej) reakcji systemu?
- czy można przekalibrować TMPS na potrzeby opon o niższym ciśnieniu (MT, AT)?


1. Mozliwe ze poprostu bloto gdzies weszlo.
Druga sprawa, sprawdzal cisnienie w zapasowce (lub ja zdejmowal?) JK TPMS tez sprawdza zapasowke tak jak w XK/WK/KK. Niech zobaczy czy sie valve stem nie rozpartoszyl.

2. Tak. Przykladowo Superchips programmer to robi lub AEV ProCal. Tutaj Masz linka:
http://www.ok4wd.com/inde...ep_wrangler_jk/
Nie jest drogi i moge go wam przeslac jak bedzie potrzeba.

Druga opcja, lecz pewnie drozsza i nie wiem czy zadziala w JK to jest pojechanie do ASO i podlaczenia do StarScan. W WH/XH mozna wylaczyc TPMS zeby zalozyc zimowe opony...lecz mowie ze nie wiem czy zadziala bo ten JK pewnie jest z USA a w tych autach nie mozna tego wylaczyc (piep**** prawnicy )

Druga sprawa, sprawdzal cisnienie w zapasowce (lub ja zdejmowal?) JK TPMS tez sprawdza zapasowke tak jak w XK/WK/KK. Niech zobaczy czy sie valve stem nie rozpartoszyl.


Jak pisałem:

Sprawdził i wyrównał ciśnienie we wszystkich 4-ech kołach (na zapasie nie ma felgi z czujnikiem)




Jak pisałem:

Fabrycznie nie ma? Ciekawe.

ten system działa bezprzewodowo na zasadzie transmisji radiowej

aaaha, no to sorry. Zazbytnio zaawansowana technologia jak na mój rozum. Może Radio Maryja zakłóca??

Sprawa druga:
we wspomnianym JK jest korek wlewu paliwa bez zabezpieczenia (tzn. tylko zakręcany)
Czy są jakieś dedykowane korki wlewu na kluczyk do JK czy też jest to w miarę uniwersalny rozmiar/gwint itp.?


W europejskiej wersji JK korek wlewu paliwa jest zamykany na kluczyk. Może będzie pasował do wersji amerykańskiej ?


W europejskiej wersji JK korek wlewu paliwa jest zamykany na kluczyk. Może będzie pasował do wersji amerykańskiej ?


No właśnie mam pytanie czy to musi być dedykowany do JK czy - jak napisała azja - może być uniwersalny?

[ Dodano: 2009-10-28, 12:47 ]
KorreS: Wkoncu wiadomo co sie stalo z TPMS?



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting