ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Nie znalazlem tego zagadnienia w postach.Lubie sluchac muzyki ale wajchowanie galkami radia w czasie jazdy po terenie ,to nie na moje lenistwo .Mam mozliwosc zakupu kierownicy wielofunkcyjnej ,problemem jest tylko czy da rade to ustrojstwo podlaczyc do kazdego radia .Moze ktos juz cwiczyl ten problem, bybym wdzieczny za konsultacje



problemem jest tylko czy da rade to ustrojstwo podlaczyc do kazdego radia
To raczej radio daje taka funkcjonalność np. niektóre modele Alpine.
Marius, Na radiu napisane jest RAD co to jest chyba jakas amerykanska zagadka
krzysiekliberty bazując na WJ-cie bo myślę, że w tek kwestii będzie to samo, albo trochę inne lecz nieznacznie. Nie jest to takie proste jak by się komuś wydawało. Nie chodzi tu nawet o sprawę radia czy kiery, ale problem tkwi w tym, że tym steruje BCM. Kiera nie jest bezpośrednio połączona z radiem, tylko jak wciskasz guzik na kierownicy, to wysyłasz sygnał o odpowiedniej rezystancji do BCM-a, a dopiero on po szynie PCI daje komunikat do radia co ma zrobić.
Ogólnie moim zdaniem, sposobem warsztatowym nie do zrobienia i szkoda czasu, i pieniędzy Myślę, że też nie obeszło by się bez przeprogramowania BCM-a i/lub nawet jego wymiany


ja bym proponował:
kupujesz kierę z przyciskami...
kupujesz radio z dobrym pilotem (sterowany najlepiej jakoś radiowo)-ja mam na irde i muszę "celować" - ale moje radio to inna bajka (bo jego tak na prawdę "nie ma")
i wydaje mi się, że każdy elektryk podepnie Ci przyciski z kierownicy pod odpowiednie przyciski na pilocie...
ot taki przyjemny upgrejd ....

albo jeszcze jedna opcja... na pewno dużo droższa...
dajesz kierownicę do elektronika i radio do elektronika - on Ci rozbiera panel i "dubluje" przyciski z panela do kierownicy ... to też jest do zrobienia
(oczywiście wsio dla bystrego elektronika)

ale ta opcja pewnie droższa będzie...

Ogólnie moim zdaniem, sposobem warsztatowym nie do zrobienia i szkoda czasu, i pieniędzy

No właśnie jestem na etapie kompletowania zestawu elementów

Potrzebny jest moduł czytający sygnały z szyny PCI, np. taki: http://www.sonicelectroni...te+REMOTE6.html

Ten akurat model potrafi sterować "po kablu" wybrane (czyt: mające wejście "remote control") modele Alpine i JVC. Pozostałe marki steruje diodą IR (celując w odbiornik IR radia).

Jak już przerobię, to mam zamiar opisać swoje przygody dla potomności
Ale przecież fabryczne radio WJ/KJ jest sterowane z kierownicy,więc jeśli się ma oryginalne radio-to sprawa powinna być prosta-chyba
jendrol, w pytaniu nie było powiedziane o jaką kierownicę chodzi a odnosiło się do sterowania każdym radiem.

W KJ nie wiem jak jest, w WJ sygnały sterujące są wysyłane na magistralę i to nawet nie jest tak, że komputer czymś steruje. Po prostu kierownica wystawia informacje na wspólną szynę a radio potrafi z niej skorzystać. Sprawia to oczywiście pewne kłopoty jeśli radio tego nie potrafi (czyli dowolne niefabryczne) - stąd istnienie na rynku modułów tłumaczących z "ichniego na nasze"
dzieki za podpowiedz -chcialbym zostawic fabryczne radio a tylko dolozyc kierownice wielofunk. strasznie kusi .....

Jak już przerobię, to mam zamiar opisać swoje przygody dla potomności
Koniecznie daj znać




© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting