dzisiaj widać jest dobry dzień na odkrywanie dźwięków. kolejny po urojonym skrzypieniu siedzenia jest ..........szuranie
jak stoję oczywiście nie szura jak jadę szura sobie jednostajnie z tyłu a jak zwalniam to szuranie też. to most czy może hamulce? hamulce podejżewam bo paru pojeepanych już mnie ostrzegało że do wymiany więc może cóś nie odbija czy co i sobie trze?
a jak most to już lamentować i szykować szelesty czy poczekać do wiosny kiedy odpalę pakiet S w końcu?
most nie szura, przewaznie
odgłosy tarcia mogą generować hamulce.. normalna sprawa eksploatacyjna. Rozebrać, sprawdzić, wymienić. Możesz zrobić test dodatkowy i nasłuchiwać zmiany tonacji wraz z naciskaniem hamulca, pociąganiem ręcznego...
... radzę popatrzeć (zdjąć koła i bębny);wystarczy że jedna stara spręzynka spadnie-pęknie to potem lużna szczęka może ładnie bębenek z tyłu wyżłobić i potem już nic nie jest takie samo.Roboty na góra dwadzieścia minut i jedno piwko. pozdr.
mam z tyłu tarcze i to podobno pokiereszowane bo właściciel przed poprzednim coś ciekawego zrobił na tyle że nowe ponoć tarcze porysowały sie na maxa. w każdym razie jak to hamulce, czyli pewnie tarcze które i tak musze wymienić, to czy coś może się stać niefajnego póki hamują?
ale to chyba lepiej że pewnie hamulce
Sprawdź czy nie masz wytartej tarczy Czujesz opór podczas jazdy? Bo może Ci sie tłoczki przyblokowały i klocki nie odbijają i jeździsz cały czas na przyblokowanym kole
Pozdrawiam
No to widzę, że również jestem jak ty tropicielem odgłosów pasożytniczych. Również nie cierpię jak coś mi stuka, puka skrzypi itp.
Już nawet klucze w skrzynce poprzekładałem szmatami coby nie dzwoniły na wertepach
dotknij kół czy są gorące dramatycznie po hamowaniu.
zresztą.. co ja gadam. Rozbieraj hamulce - może klocek się kończy a za chwilę poleci też tarcza
no że się klocki kończą to też wiem. no to sie pierwszy raz przejade chyba do mechanixa. jak potwierdzi że hamulce to se od razu zacznę pakiet pomałemu oczywiździe
dzięki za pomagasa
co tam, stać mnie
[ Dodano: 2007-03-07, 17:26 ]
Jeśli tarcie jest w czasie jazdy lub w czasie hamowania, to na tarczy będzie widać głębokie rysy, bo resztka klocka trze o tarcze. A pocenie mostu to inna sprawa, chyba że łożysko w kole padło Ci. Inny dżwięk jest od tarcia klocka o tarczę, a inny jak nie masz łożyska.