Po lekturze forum w kwestii liftu rozumiem, że: 1) Zrobienie liftu (np. 2") i zostawienie kół (np. 235/75/15) spowoduje że tylko buda pójdzie o 2" w górę. 2) Zmiana kół na większe spowoduje że mosty pójdą w górę.
Dobrze kombinuję? Jeśli tak to w takim razie czy robienie liftu bez zmiany opon na większe ma w ogóle jakiś sens? Coś daje (poza wyglądem)?
Po zrobieniu liftu zawieszenia X cali, buda, razem z rama silnikiem, reduktorem itp. pójdzie do góry o X cali. Sama buda idzie w gore tylko po zrobieniu liftu budy, w XJcie niedostępnym. Zmiana kół o średnicy większej o X podniesie wszystko o X/2.
Czyli jeśli dobre rozumiem to istnieje jakiś tam sens robienia samego liftu bez zmiay kół na większe? Bo wszystko z wyjątkiem mostów idzie w górę czyli jest mniejsza szansa na urwanie czegoś?
tez..poza tym szansa na nie przyklejenie sie brzuchem, zwiekszenie przeswitu co daje wiecej mozliwosci przebijania sie przez przeszkody, zwieksza glebokosc brodzenia itd
poza tym [...] zwiekszenie przeswitu co daje wiecej mozliwosci przebijania sie przez przeszkody, zwieksza glebokosc brodzenia itd Sorki za taki podstawowy brak wiedzy ale sam lift zwiększa prześwit? Tzn. rozumiem że buda, rama idzie w górę, ale mosty chyba zostają chyba na tej samej wysokości? Więc i tak koniec konców przeskoda do pokonania nie może być większa bo co z tego że mamy wyżej budę, silnik, ramę jak zahaczymy mostem?
Chyba że coś źle jarzę...
Tzn. rozumiem że buda, rama idzie w górę, ale mosty chyba zostają chyba na tej samej wysokości? Dobrze rozumiesz Ale dużo częściej niż brak prześwitu pod mostem może Ci przeszkadzać, że przy pokonywaniu poprzecznych garbów, czy rowów będziesz się wieszał 'brzuchem', albo haczył tyłem. Solt o tym pisze. No a po za tym robi się miejsce na większe koła
No to teraz już wszystko jest jasne. Dzięki chłopaki.
no i jak wyglada hehe. wieksze kola sa super