Witajcie Mój kadett ma silnik 1,3 na gażniku no i ma reczne ssanie sterowane z kabiny Problem polega na tym że staremu właścicielowi urwała się linka ssania no to założył od fiata 125 od otwierania maski a kawałek orginalnej z fiatowska polutował przy wysówanej dżwigi ssania . Potem było tak.... linka ciągle się urywała a lutowanie już coraz słabiej trzymało..... Po kilku latach dorwałem na zlomowisku z rozbitego kadetta D checzbeka linke z mechanizmem... ale okazala się za krótka, brakuje jej jakieś 3cm i na pancerzu z 2cm może 1,5 problem po lega na tym że pytałem we wszystkeich sklepach i za nic w świecie nie moge dostać nigdzie takiej linki myślałem żeby przedłużyć orginal ale to chyba nie możliwe prosze was o jakieś rady co z tym zrobić bo już sam niewiem co i jak i czy takie linki można gdzieś kupić??? POMOCY
widać kupiłeś linke od innego gaźnika Kiedyś linkę ssanie można było kupic w sklepach specjalizujących sie w oplach, ateraz to juz nie wiem. Może ktoś w klubie będzie miał taki gadżet, tylko napisz jaki to gaźnik. pzdr.
w ostatecznosci taka prowizorka na dlugo starczy
Czekaj bo się chyba żle zrozumieliśmy od poczatku 1 kadett miał orginalną linke jak jeszcze tamten typ nim jeżdził 2 póżniej linka mu pękła i zrobił sztukówe tzn zostawił kawałek orginalnej linki która była osadzona w ciegle ssania 3 dokupił linke otwierania od dużego fiata 125p 4 zlutował linke od fiata z kawałkiem linki orginalnej Ja tego nie robiłem a to tamten typ wymyślił taką przeróbke a ja kupilem za krótka orginalną linkę od rozwalonego opla na złomie
wszystko jasne i nie widze tu niezrozumienia
w kantach z racji różnych gaźników mogły być różne linki, może masz źle poprowadzony pancerz i dlatego jest za krótka, doraźnie możesz zrobić połączenie poprzez kostkę jak na foto pokazał Cichy zamiast lutowania, jak to dobrze skręcisz to potrzyma długo
ja mam taki gażnik w swoim kadecie taki jak ten zapasowy
dziwne
do jest gaznnik z kadetta e , pierburg 1b1 (chyba) szukaj moze linki ssania od kadetta e
podobno byl tez w corsach, asconach i polo, wiec juz masz wieksze pole do poszukiwan
z kadetta E do pierburgha łatwiej znajdzie. Były przeca łezki 1.3 na gaźnikach , powiedzmy rok 1985...
no ok ja pisałem w innym temacie że miał wymiene cale serce tzn silnik i teraz mi się rozjaśniło że to silnik od "łezki" ale stary silnik podobno był identyczny nawet uklad zapłonowy też wracając do tematu jeżeli nawet zdobęde linkę od kadetta E to czy bedzie pasowała ona do dżwigienki z kadetta D? czy różnią się czymś te dżwigienki z E np od dżwigienki z D
zaplon to mialy taki sam nawet 16SH na gazniku i 18E na wstrysku, wiec to nie wyznacznik a czy bedzie pasowac to ja nie wiem.
a czy bedzie pasowac to ja nie wiem.
ale żeś chłopakowi rozjaśnił
wracając do tematu ZDJĘCIA tak wygląda ta prowizorka razem z dzwigienką
a tak jest zakończona od strony którą się przykręca do "cycka" w gażniku
w zyciu lezka jechalem raptem pare razy i to kazda miala wtrysk jakis, pomijajac to ze w moim mam automatyczne ssanie... a fakt mylnego porownywania silnika po zaplonie poparlem przykladem tylko... no dygresja taka
no dobra fajnie ale czy ktoś z was mógłby się dopytać w swoim mieście o takową linkę?
skręć prowizorkę jak radził Cichy na łącznik z kostki elektrycznej zmierz tę za krótką i podaj jaką masz być może będę w niedziele u siebie poszukam bo napewno mam linkę do ssania
na kostkę nie da rady ale zmierze czy ktoś z was wie czy tą linkę da się wyjąć z końcówki dzwigni??
[ Dodano: 2009-07-18, 22:08 ]
Linke tez mozna dorobic w zakladach zajmujacych sie dorabianiem linek Ale oczywiscie ciezko powiedziec gdzie taki znalezc u Ciebie
myśle że jeśli nie znajde kogoś takiego w jeleniej to pojade do wrocławia ciekawi mnie jak wogóle zakłada się to linke do dżwigienki