A wiec sytuacja wygląda tak ze chciałem sobie zamontowac SYE i jak juz wszystko rozebrałem w garazu nagle okazuje sie ze nowy wałek w miejscu gdzie sie zakłada tryby jest grubszy od starego i nie da sie załozyć. To normalne ze takowe badziejstwa trzeba przetaczać juz na wstepie czy moze SYE które otrzymałem jest nie do mojego modelu ?? Wole zapytać zanim oddam to do zepsucia zeby spasować do siebie.
Zeby nie było niedomówień YJ 4.0, 94r, manual
A do jakiego reduktora zakupiłeś to SYE?
Cholera bo to widzisz różne reduktory i różne SYE'a som
Hmm ogólnie mówiąc to z tego co pisze w FAQ to chyba musze miec NV-231
bo te drógie to tylko w rubiconach chyba ze było coś duzo kombinowane albo mam SYE do rubicona lub czegos innego. SYE było zamawiane na podstawie parametrów samochodu wiec albo źle mi wysłali albo coś było u mnie kombinowane.
Mendelmax ładnie to opisywał w FAQ moze on ma pojecie co to za SYE i co z tym fantem zrobić czy obrabiac czy zostawic.
Nie jestem pewien jak w 231, ale w 242 na ten przykład były dwa typy "dupek" reduktora i od tego zależał typ SYE.
Niemniej to, że wałek nie pasuje jest wielce dziwne, bo w 94 już masz na 100% wieloklin 23 (chyba, że ktoś wymienił na starszy 21). Spróbuj policzyć ząbki na wejściu reduktora może, a nuż coś nam to podpowie. Niemniej napisałbym o tym problemie do producenta, napewno będą wiedzieć o co chodzi
tz ząbki wszystkie pasują są takie same chodzi o te łozyska które wchodzą na gładką cześć tego wałka bo przy rozbieraniu wałka najpierw zakładasz tą czesc z łozyskami a potem dopiero zakładasz ten tryb który wciskasz na wielokin (i obie te czesci tworzą całość) i sam wieloklin pasuje tylko w miejscu gładkim po którym te łosyska mają sie toczyc jest duzo grubszy i całosc nie pasuje przez to. Ogólnie żecz biorą to już droga zecz która mnie zaskoczyła poprzednio chciałem wymienic krzyżak na orginalnym tylnim wale od strony mostu i tez sie okazło ze jest 27x92 a nie standardowo 27x82. jeżeli wszystko bedzie mi sie zgrywać to jutro jade i przetocze z lekka to SYE
[ Dodano: 2009-06-04, 19:30 ]
Zeby wszystko pasowalo trzeba wybic lozyska ktore sa w tym miejcu....dokladne wyjasnienie problemu na stronie 6 i 7 tej instrukcji: http://www.4xshaft.coe/QR6ĂĂĄŁ{eJD@YR]ę5lWPJ\/ u|k