Zakupiłem wiązkę do c2.0ne Motronic 1.5, czyli ciut świeższą od mojej (Motronic 4.1) W swojej, prawdopodobnie, spaliłem kompa. Do tego czujnik przepustnicy się zrąbał. Dodając do tego kiepskiej kondycji wiązkę, postanowiłem zrobić "apgrejd" Operację zamierzam przeprowadzić w przyszły weekend. I ma to przejść w miarę gładko, gdyż zamierzam wrócić autem do Rawicza. Wiązka wygląda tak
Wiązka różni się z lekka od starszej. Pojawiły się już małe pytania, na które chciałbym mieć odpowiedzi jeszcze przed wyjazdem. Otóż nie wiem, od czego jest ta wtyczka??
Oraz ta??
Interesuje mnie też sposób podpięcia się pod resztę instalacji. Czyli pod cewkę, plusa itd. W M4.1 biegnie gruby przewód pod "+", tu takiego nie widzę! Jeśli ktoś ma schemat podpięcia,to bym prosił o podesłanie!!!
Ciekawy jestem również, czy auto odpali bez podłączonej pod wiązkę pompy paliwa (tak jest obecnie)?? Nie widzę tu przekaźnika pompy!
Na bank jest inny czujnik przepustnicy, więc żebyś dobrze kupił! Wg mnie ta pierwsza kostka jest do podpięcia wiązki, która idzie na gródź i tam się kończy gniazdem diagnostycznym. Tej drugiej nie kojarzę, ale może być od zaworka par paliwa. Może jakbyś zrobił dokładniejsze zdjęcia, to po kolorach bym doszedł ze schematu.
Przekaźnik popy paliwa i podłączenie cewki są na drugiej części wiązki, której tu nie widzę ale to może zostać po staremu..
najłatwiej jakbyś porównał z innym kadettem M 1.5 ktory np by tam podjechal i sie zaprezentował.
Ale generalnie prosta sprawa A Blueboy stoi jak wazon - przechodziłem koło niego wczoraj - liście już go przysypały.
Na bank jest inny czujnik przepustnicy, więc żebyś dobrze kupił! Wiązkę kupiłem już czujnikiej, jak i z lambdą, o tym pamiętałem. Ta zielona wtyczka wychodzi zaraz za gniazdem kompa, a czerwona z listwy wtryskiwaczy.
ciemno juz bylo - tak to pierwsze gniazdo to diagnostyk - mozesz zostawic tak jak jest bez podlaczania - tylko z jednego wyprowadzic check'a do kontrolki, no i sprawdzenia bledow przy dotknieciu do masy jednego z przewodow z tej kostki. Trzeba bedzie sie widocznie spotkac i sprawe doprowadzic do konca, bo tak przez sieć sie nie da podlaczyc
nie jestem mechanikiem ale z tego co sie orientuje to motronic1,5 jest do c2,0ne na wielopunktowym wtrysku, a 4,1 do jednopunktu. wiec nie wiem czy da sie to pogodzić żeby dobrze działało
To i to jest do wielopunktu. 4.1 jest starszą wersją.