wiam zaczalem raktywacje swojego kadetta , w miare mozliwosci bede wrzucał zdjęcia , w kadecie bedzie c20xe na blosie , moze w przyszlym roku dozuce do niego turbo Chce rozwiazać problem wyrywajacych sie wachaczy zakladajac sanki z wachaczami z astry f , co o tym sadzicie , boje sie jedynie ustawienia tego zawieszenia w plaszczyznie gora- doł , ile moze byc tolerancji bledu , chodzi o to zeby nie rozpieprzalo przegubów , wedlug moich obserwacji powinien ten wuzek podejsc bez wiekszych problemow , co o tym sadzicie
Ciekawa koncepcja. Trzymam kciuki i licze na szczegółową relację. Dopóki nie zobaczę i nie obadam to nic sensownego więcej napisac nie potrafię.
wg mnie musialbys trzymać sie wymiarów astry mocowanie silnika względem mocowań sanek raczej jest to możliwe do poskładania, odpowiednio zestrojony zawias i bedzie git
lisu, Plany OK. Jednakże same sanki też będą się musiały czegoś trzymać, także podwozie w miejscach mocowania wahaczy też musi być zdrowe. Proponuje jednak ulepszyć oryginalne rozwiązanie wzmacniając wahacze poprzecznymi usztywnieniami plus dolna i górna rozpórka według wymiarów fabrycznych Ale trzymam kciuki
podwozie napewno bedzie kompleksowo wzmacniane i odnawiane wiec trzymac sie czego raczej bedzie , jesli bym zostal przy starej opcji to rozporki napewno by byly szkoda tylko ze nie znam tych fabrycznych orginalnych wymiarow a z sankami od astry mozna sie pobawic bo to koszt tylko 50-100pln a jak by to zdalo egzamin to to jest chyba dobry pomysl na te cholerne wachacze zeby sie nie wyrywaly
p.s ma ktos moze na sprzedaz pas przedni do kadetta d w bdb stanie na sprzedaz ,mowie o gornym , nie musi byc nowy juz sie przestalem ludzic ze go kiedykolwiek dostane
Fabryczne wymiary gdzies kiedys wrzucalem na forum
nachodzi mnie kolejna watpliwosc , jaka jest odleglosc miedzy swozniami w kadecie i astrze
Fabryczne wymiary gdzies kiedys wrzucalem na forum są, ostatnio sam zaglądałem za tym i były.
nachodzi mnie kolejna watpliwosc , jaka jest odleglosc miedzy swozniami w kadecie i astrze _________________
Jak już nic nie znajdziesz konkretnego to mogę Ci pomierzyc (tylko na ile dokładnie to się da?)bo Astra stoi.
o.k PKC dzieki
PKC, ale to nie ja pisałem
Ja też nie mam z tym nic wspólnego! To chochlik!
takie glupie pytanie mam , jak tu wstawic zdjecia
najlepiej najpierw wstaw na fotosik.pl a potem wrzuc linka
ewentualnie napisz posta, zamiast wysyłać daj "Podgląd" i tam jest więcje opcji pisania - a na dole masz panel załączników. Oczywiście ci forum przyjmie jak jz nie masz przekroczonej quoty załączników - pamięc na obrazki i inne załączniki jest ograniczona i potem trzeba kasować stare załączniki. Faktycznie lepiej Fotosik albo VPX.
w kadecie bedzie c20xe na blosie
Dlaczego taki pomysł? O ile silnik jest OK, to LPG już mnie trochę dziwi.
no a ja akurat nie lubie benzyny , wole gaz i takie sa moje przekonania i mam do tego prawo i gwarantuje ci ze to 2.0 na gazie objedzie 2.0 na benzynie
no a ja akurat nie lubie benzyny , wole gaz i takie sa moje przekonania i mam do tego prawo i gwarantuje ci ze to 2.0 na gazie objedzie 2.0 na benzynie
Każdy ma swoje zdanie ale w w/w zapis ciężko mi uwierzyć...
kris cts, dobra doza i da radę... Poza tym LPG nie ma odcięcia A dobrze założony patent będzie dawał dobrą moc. Dla c20xe to albo sekwencja, albo Blos, albo rurka emulsyjna w dolot. Kumpel z KTK ma rurkę (przy c20xe) i z tego co słyszałem, to strasznie zamiata ten jego silnik na LPG, wręcz jest mocniejszy niż na Pb. Wkręca sie jak wściekły.
Benzyna i tak góra Jestem za Pb. Jeśli silnik będzie dobrze wyregulowany to na gazie na pewno nie będzie mocniejszy od benzyny... Na pewno w to nie uwierzę
Na Blosie i tak masz zwężony dolot i tak ... wiem bo mam. I może lepiej jest trochę z dynamiką w porównaniu ze zwykłą zwężką, ale i tak jest kiepsko. Dla porównania - średnica rury powietrza ma u mnie w najwęższym miejscu, czyli przy przepustnicy 70mm. A blos ma przelot około 50mm może mniej (trudno zmierzyć jednoznacznie bo jest jajowaty a do tego jest w środku rurka podająca gaz). Więc silnik dostaje mniej powietrza, czyli jest słabszy. Może przy mniejszych pojemnościach to nie ma znaczenia, ale 20xe na pewno to odczuje.
LPG jest tylko tańsze.
Blosy są mniejsze i większe... awsze też można zamontować 2 blosy
BTW. przy rurce emulsyjnej nie masz zwężenia dolotu Sam bym to zrobił w moim c20xe, szczególnie ze ma w dowód LPG wbite, ale jest problem, bo za bardzo nie ma gdzie parownika zmieścić (a dla tego patentu niezbędna jest by był blisko dolotu)...
Niedowiarków nie zamierzam na siłę przekonywać
Proktor o co chodzi z ta rurka emulsyjna bo nie bardzo o tym slyszalem
Wszystko pokazane i opisane przez Krzysia z KTK: http://ktk.pl/forum/viewtopic.php?t=37844 on to od dawna doprawcowywał, obecnie lata to w jego XE. Pod tym linkiem więcej fotek i opisów: http://ktk.pl/forum/viewt...r=asc&start=135 (dokładnie od tej strony)