Czy ktoś ćwiczył włożenie silnika 4.0 do auta z seryjnym 2,5? Czy to wymiana na zasadzie wkładasz i jedziesz, czy modyfikacji wymagają inne podzespoły? Jakie koszty?
ćwiczone to było, jest to nieopłacalne. Lepiej sprzedać 2.5 i kupić 4.0
Nie jestem pewien czy skrzynia i reduktor są takie same, ale na pewno jest różnica w mocowaniu silnika do ramy - łapy są w innym miejscu trzeba je przespawać,osprzęt silnika też się różni, pewnie dużo roboty i szelestów na graty. Osobiście jak miałbym się bawić w wymiane silnika i miał bym na to budżet to wstawiłbym V8 np. 5,9 z Granda. Ciekawe, czy ktoś na forum trenował taką zabawę?
ćwiczone to było, jest to nieopłacalne. Lepiej sprzedać 2.5 i kupić 4.0
Chyba, że w swojego 2,5 litrowca wlozylo sie juz sporo ponad 20 tys. i niezbyt ma sie ochote na powtórkę z rozrywki
5.7 i 6.1 były, a czy 5.9 to nie wiem
Czy ktoś ćwiczył włożenie silnika 4.0 do auta z seryjnym 2,5? wymiana 4.2 na 4.0 okazala sie na tyle kosztowna że ja poszedłem w V8, przy 2,5 na 4.0 pewnie troche łatwiej bo tu wtrysk i tu. Ale jak juz chcesz sie pobawić pomyśl nad czymś bardziej hardcorowym jak 2.5 za mało
A ile łącznie kosztowało Cie włożenie tego V8? Powoli przymierzam się do zmiany silnika w moim Wrangu i zastanawiam się jakie rozwiązanie jest najlepsze pod kątem: przyrost mocy - cena. Stosunkowo tanie wydaje się (ale czy jest?) kupno 4-litrowego XJ'ta i przełożenie silnika, skrzyni i reduktora, zwłaszcza, że skrzynia i tak już mi niemal zupełnie padła..
W zasadzie to bałbym się wkładać coś mocniejszego niż 4,0 bo przy moim stylu jazdy nawet z 2,5 mój Wrang nie ma lekkiego zycia. W zasadzie to się dziwię czemu się jeszcze całkiem nie rozpadł
kwoty nie podam, bo narazie zbieram graty Mam 2 silniki, tylni most i chyba gdzieś tam w USA skrzynie Brak reduktora, chłodnicy, adapterów i wałów. Do silnika musze dokupić rozdzielacz . A reszte sie okaże jak wpakuje to co mam
A ile łącznie kosztowało Cie włożenie tego V8?
Jak masz dostep do czesci z USA to jest szansa zamknac sie w 15-20k ... Jak nie to bedzie drozej.
Pogadaj np ze Steblem, moze cos ciekawego znajdzie w USA i Ci wyceni.
[ Dodano: 2009-04-25, 00:14 ]
To chlodnice juz sobie zacznij zalatwiac. Wiesz jaki ma miec wymiar wiec na spokojnie mozesz sobie sciagac z USA, bo roznica w cenie zabija. U nas chlodnica to jakies 2000zl. W USA kupilem za $200 ....
Hmm.. nie tak dawno na allegro była nowa, nieużywana chłodnica do Wranga za 550 czy 600zł...
bo roznica w cenie zabija wiem powoli sie zbieram w zależności od funduszy
Hmm.. nie tak dawno na allegro była nowa, nieużywana chłodnica do Wranga za 550 czy 600zł...
Zwykla tak, ale v8 ma zazwyczaj wloty z drugiej strony, i musi byc bardziej wydajna. Trzeba ja robic na zamowienie a to w Polsce jest 5x drozsze niz w USA, bo my bo bogaty narod jestesmy ...
Zwykla tak, ale v8 ma zazwyczaj wloty z drugiej strony, i musi byc bardziej wydajna. Trzeba ja robic na zamowienie a to w Polsce jest 5x drozsze niz w USA, bo my bo bogaty narod jestesmy ...
A.. takie buty... Dobrze wiedzieć
o ile się nie mylę fioletowa bestia lightblessa miała właśnie 5.9 V8 wstawione (na gaźniku)
Stosunkowo tanie wydaje się (ale czy jest?) kupno 4-litrowego XJ'ta i przełożenie silnika, skrzyni i reduktora, zwłaszcza, że skrzynia i tak już mi niemal zupełnie padła.. To jest bardzo sensowne podejście do sprawy, jedyne problem może byc z długością, bo skrzynia z XJ jest trochę dłuższa i bedzie problem z tylnym wałem. Wał juz teraz jest krótki.
Hubi mam pytanie Chłodnice kupiłeś zwykłą do V8 czy dedykowaną do swapa V8 do wrangla ? Bo zastanawiam się czy gabaryty w grilla od wrangla wlezą
Hubi mam pytanie Chłodnice kupiłeś zwykłą do V8 czy dedykowaną do swapa V8 do wrangla ? Bo zastanawiam się czy gabaryty w grilla od wrangla wlezą
Tylko i wylacznie dedykowana. Mialem w zestawie oryginalna od tego silnika, ale komora silnika w TJ jakby troche za mala
Poszukaj na ebay, sporo tego jest. Ja swoja wlasnie na ebay upolowalem nowke za $162 wiec razem z przesylka wyszla mi cos kolo $200.
Zwroc uwage, zeby miala albo 2 rzedy grubych lamelek, albo najlepiej nawet 3.