ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam mam pytanko bo chciałem sobie założyć silnik 1.6 16sh 90km i nie wiem czy sie opłaca bo to silnik na gażniku i niewiele trzeba było by przerabiać. Prosze o opinie tego silnika czy to zapierdziela czy nie?????


przeróbki takie same jak przy 2,0 , a co lepiej "zapierdziela"??
a n ie chcesz do tego 1.6sh wielowtrusku , chetnie go wymienię na kolektor ssacy z gaznikiem od 1.6sh pozdrawiam
z tego co wiem to 1,6SH jest na dużym bloku i a z twojego profilu wynika ze masz 1,3s czyli mały blok
zatem sama przekładka silnika i skrzyni biegów może nie wystarczyć
tak jak pisze andrzejo, przeróbki będą jeszcze sie tyczyły zawieszenia i hamulców przednich
jak masz na gaźniku to odpada problem komputera i wiązki


No właśnie powie ktoś wkońcu czy sprężyny seryjne od 1.3 podejdą pod np.c20ne? Czy zrobi się na klina albo co gorsza nie odpali ze złości
to zależy, gdzie chcesz je włożyć . W zawieszeniu podejdą, może się trochę przód opuścić pod masą silnika.

No właśnie powie ktoś wkońcu czy sprężyny seryjne od 1.3 podejdą pod np.c20ne?
Ja cały czas tak jeżdżę i robią
Dzięki Lisu za propozycje ale wole na gazniku bo nie trzeba komputera.

a tak wogule to próbował ktoś do 2.0l zakładać gaznik???

bo mam 2 motory do kupienia albo 1.6 albo 2.0 tylko że z 2.0 więcej roboty
Czemu piszesz że z 2,0 więcej roboty? No ok, tyle więcej że musisz zrobić dziurę w przegrodzie żeby wiązkę poprowadzić, a widziałem też takich co kompa pod maską trzymali Jeszcze podpięcie wszystkiego, ale to też raczej nie jest bardzo pracochłonne zajęcie. Frajda z jazdy na pewno Ci zrekompensuje te dodatkowe kilka minut.

Ja bym się nie bawił w półśrodki i od razu w 2,0 inwestował

Ja bym się nie bawił w półśrodki i od razu w 2,0 inwestował
dokładnie
chociażSasza, w awatarze zamieścił notkę ,że to trochę mało
no nie tak pieknie bo trzeba jeszcze pompe paliwa podlaczyc i przydalby sie bak z powrotem.

co do przerobienia C20NE na gaznik to bylby taki problem ze gaznik od 16SH nie pojedzie, a dokladniej kolektor dolotowy, bo ma na innej wysokosci dziury. moznaby zrobic taka rzezbe zeby zalozyc glowice od 18E lub nawet od 16SH ale to jak juz wspomnialem rzezba i trudno powiedzic ile to pojezdzi. chociaz wszystko do siebie wtedy pasuje a zwiekszony dzieki temu stopien sprezania zrobilby z NE SEHa. problem tylko w tym zeby znalesc ladna glowice od 18E. Ewentualnie trzebaby pokombinowac ze zrobieniem albo znalezieniem takiego kolektora. u niemieszkow widzialem pare razy C20XE na dwoch gaznikach wiec i moze do C20NE ktos robi cos podobnego.

przydalby sie bak z powrotem.
ale jeśliCrashTest, ma 1,3s to i powrotny również
czy się mylę?
w każdym razie jak miałem 1,3 w kombi5dzwi to tak było ,a jak do białego zmieniałem z 1,2 a 1,3 to powrót dorobiłem.
otwór w kolanku wlewu, 5 cm rurki miedzianej odpowiedniej średnicy na poksipol
i działało

chociażSasza, w awatarze zamieścił notkę ,że to trochę mało Wink

bo mocy nigdy za dużo

CrashTest, pośmigasz trochę na 1.6. Będzie fajnie. Z czasem się przyzwyczaisz. Wrażenia nie będą już takie mocne, wręcz będziesz się nudzić. Wtedy pomyślisz: moglem zaczekać na 2.0....

A podpięcie wiązki silnika 2.0 pod kadetta to jakieś 10min z dorobieniem konektorków.

bo mocy nigdy za dużo Mr. Green
tak tak , mam w kompie fotli z wyścigów na 1/4 mili
nie wiem czy to ktoś z kluby (w każdym razie nie pamiętam)
żółty 3d
motor 20 ekotek 16-sto zaworowy 150 kobyłek
a do tego w bagażniku butla z podtlenkiem azotu
i to wszystko w kadziu
to dopiero jazda
No to pewnie Fazi.
a ja mam pytanie np silnik 2.0 ma oznaczeni c20ne czy tam c20xe
a ja mam silnik 1.3 N jakies on ma oznacznie ???

A podpięcie wiązki silnika 2.0 pod kadetta to jakieś 10min z dorobieniem konektorków

Skoro 10 minut to może wypunktuj w temacie jak to przebiega mistrzu.
Myślę, że niejednemu się przyda!
kolczu007, 1.3 mają 2 oznaczenia:
13N 60KM
13S 75KM

a ja mam silnik 1.3 N jakies on ma oznacznie ???
Na bloku masz wybite 13*, lub 13N zależnie od roku produkcji..
aha oki oki
Więc poradzacie 2.0 jadę w sobote oglądać to dam znac jak kupie ale chyba te 2.0 to dobra sprawa a tak wogule to mogli byście mi napisać jakie przeróbki trzeba by zrobić dokładnie <zawiecha,czy poduszki podejdą silnika,i wogóle takie tam?????
dla świętego spokoju załatw zawieszenie kompletne od kadetta D 1.6S lub 1.6D - może być łącznie z przegubami i półosiami, bo pasują i wytrzymują swoje.
Poduszki lepiej żeby były przy tym silniku co kupujesz, dodatkowo poduszka skrzyni - tył musi być od kadetta D diesel, GTE, badz kadetta E powyzej 1.6 - mocowana na 3 śruby do skrzyni.(PS mozesz przerobic fleksem tą co jest od 1.3 i będzie grać - jakiś czas)

PS sylwek - no 2.0 16v ecotec to 136KM, a nie 150

PS2 PKC - to każdy sobie samodzielnie dojdzie, co trzeba podłączyć przy swapie, bo nie jest to skomplikowane za bardzo - a kolory fabrycznej instalacji bywają różne No i wszystko też zależy od silnika jaki sobie tam zafundujesz, bo wersji samej instalacji przy C20NE też było kilka.
Cichy glowica z 1.8 e do 2.0ne da rade podejsc i i da wyzsze sprezanie ale 1.8 ma mniejsze zawory wiec nie bedzie to chodzilo jak sech . u mnie seryjna glowica bez plana w 2.one lepiej chodzila niz ta z 1.8 podejzewam ze przez te zawory tam jest o.k2mm róznicy na srednicy

PS2 PKC - to każdy sobie samodzielnie dojdzie, co trzeba podłączyć przy swapie, bo nie jest to skomplikowane za bardzo - a kolory fabrycznej instalacji bywają różne język No i wszystko też zależy od silnika jaki sobie tam zafundujesz, bo wersji samej instalacji przy C20NE też było kilka.
Właśnie. Już miałem napisać tutorial, ale nagle złapało mnie zwątpienie,gdy popatrzyłem na schemat, a potem na swoją wiązkę. I czy na pewno mam dobrze podpiętą??? Z Simem zaczęliśmy się zastanawiać....
Jednak przemyślałem jeszcze raz sprawę przy usypianiu dziecka i doszedłem do wniosku, że jest dobrze.
Spróbuję to opisać.

Z 1.3S na 2.0ne Motronic 4.1 z Ascony C

Na początek przyjmujemy, że mamy już wyciętą dziurę w grodzi na wiązkę oraz zainstalowaną pompę paliwa (zewnętrzną lub wewnętrzną w baku z np kadetta e, lub astry) i pociągnięte przewody. Ta robota nie będzie wliczana w czas montażu elektryki.
Zaczynamy:
1. przekładamy gniazdo wtykowe komputera przez grodź do wnętrza.
2. podłączany sondę lambda
3. odkręcamy wąż odmy od kolektora (pomoże to łatwiej położyć wiązkę od wtryskiwaczy i krokowca.
4. Jedną gałąź wiązki prowadzimy za kolektorem ssącym
5. gałąź drugą, z wtyczkami od wtryskiwaczy, krokowca, czujnika położenia przepustnicy, temp. wody, kładziemy "na" kolektorze
6. podpinamy wtyczki w odpowiednie podzespoły. każda przewód jest tak wymierzony, że nie powinno się pomylić do czego ma iść. wtyczki wtryskiwaczy są opisane, ale ich zamiana nie wiele popsuje, gdyż są one zespolone. (jeśli się mylę proszę poprawić)
7. Przed rozgałęzieniami są wtyczki od przepływomierza i czujnika wału. Podpinamy.
8. Przy wtyczkach wtryskiwaczy 1 i 2 są dwa przewody masowe. przykręcamy je do głowicy. klucz 13
9. na końcu wiązki poprowadzonej za kolektorem jest gniazdo 8-pinowe, z czego 7 jest wykorzystanych i czerwony prądowy.
10. Czerwony przewód podłaczmy pod plus akumulatora
10. Jeśli mamy gniazdo i wtyczkę to przedłużamy przewody za wtyczką. Jeśli same gniazdo, to najlepiej je uciąć i wtedy przedłużać.
11. Przewód zielony podpinamy do przewodu, który w 1.3 był podpinany do przerywacza w aparacie zapłonowym.
12.Przewód czarny podpinamy pod cewkę WN port 15 (+).
13. Przewód biało-czarny podpinamy pod pompę paliwa (+). Tak jest wg schematu. Ja mam podłączone pod (+) z zapalniczki.
14. (-) pompy paliwa dajemy na budę auta lub aku.

I to wszystko. Jeśli wszystkie podzespoły działają, powinien odpalić.
a tak w zasadzie, to ten tutorial się dłużej czyta niż faktycznie podłącza

Oczywiście, każda inna wersja może się nieco różnić od tej wiązki.
Ja zawsze się zastanawiałem nad pozostawieniem bez podłączenia wejścia sygnału prędkości samochodu do ECM.
Mój kadett śmigał bez tego, ale astra już nie chciała

a tak w zasadzie, to ten tutorial się dłużej czyta niż faktycznie podłącza
Jeszcze dłużej pisało
Swap z 1.3s na 2.0ne... Więc tak kupuję zawieszenie od 1.6d ,Półośki, MCperson, wachacze, silnik ze skrzynią i poduszkami silnika najlepiej +
wiązka elektryczna i do dzieła ????? Czy ktoś jeszcze by chciał coś dodać jeśli coś wie co jeszcze trzeba!!!

Acha mam pytanko jeszcze czy podejdą mi wodziki od biegów bo ja mam 4biegową skrzynie z małego bloku a w 20 będzie 5biegowa..
Czy to zpasi bez przeróbek??

pytam o to wszystko bo mi auto potrzebne i chciałem to szybko zrobić. ps.zaczynam w przyszłym tygodniu

więc za wszystkie podpowiedzi bardzo będę wdzięczny
Wahaczy nie musisz wymieniać.
Potrzebna jest pompa paliwa wysokociśnieniowa.
W mocowaniu drążka zmiany biegów trzeba wyciąć trochę plastiku by wchodziła 5tka.
I dobrze by było gdyby silnik był z przepływomierzem i puchą filtra powietrza.
Do tego jeszcze kolektor wydechowy z lambdą. Będziesz musiał zobaczyć, czy podejdzie pod resztę wydechu z 1.3.
Jakbyś nie miał skąd wziąć silniczka z osprzętem to daj znać. Na pewno sie dogadamy
a za ile ten silniczek i jaki do dokładnie jest?????
Silniczek jest c20ne, myślę że w niezłym stanie. Wyjęty został z Ascony C z 1987 roku, użytkowanej przez ojca rodziny, wiec raczej nie był nigdy męczony. Nie posmakował LPG. Sam go chciałem wkładać do swojego autka, ale trafił sie SEH w dobrych pieniądzach i plany sie zmieniły. W motorze stuka któryś z popychaczy.

Cena za silnik z wiązką i kompem: hmm, coś kole 500zł
Za komplet z przepływką, rozrusznikiem i alternatorem: jakoś sie dogadamy

Jakby co to call me: 888 233 740



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting