Idzie wiosna i przyszedl czas zeby zalozyc lezace w szafie czesci. Przy tej okazji zrobilem pare fotek gdyby ktos chcial cos takiego samemu wykonac. Dzieki zalozeniu nowej oslony baku calosc idzie jakis cal w gore i zyskuje sie dodatkowy przeswit. Plyta pod silnik warn a ochrona baku kilby.
znajac zycie to trudno bedzie cos takiego w Polsce znaleźć
znajac zycie to trudno bedzie cos takiego w Polsce znaleźć Zdjecia wstawilem po to zeby podsunac pomysly lokalnym wytworca...jestem pewien ze zapotrzebowanie na takie czesci by bylo duze.
a osłona baku serio dużo zmienia?
No po pierwsze ta ktora ja mam daje dodatkowy przeswit bo podnosi sie bak o cal. Do tego fabryczna oslona to raczej blaszka bardziej dla wygladu niz ochrony wiec powinno sie to wzmocnic.
hmm a mozesz mi podac jakis link do stronki gdzie znajde mniej oporowe oslony reduktora? bo obecna strasznie psuje mi przeswit i chyba za bardzo "chroni" spod
hmm a mozesz mi podac jakis link do stronki gdzie znajde mniej oporowe oslony reduktora? bo obecna strasznie psuje mi przeswit i chyba za bardzo "chroni" spod Jak chcesz uzyskac lepszy przeswit pod reduktorem to wstaw tam plaska plyte http://www.redrock4x4.com...p_image&pID=717' Teraflex i Nth Degree produkuja takie plyty - poszukaj na googlach.:thumbup:
To co pokazales na fotce to chyba oslona silnika????
chodziło o to zaznaczone na czerwono na moj gust to raczej reduktor ?
chodziło o to zaznaczone na czerwono na moj gust to raczej reduktor ? Na moj gust to raczej silnik. Jesli dobrze widze to jest to przykrecone do mocowan wahaczy i chroni silnik. Masz jakies zdjecia z boku auta?
jedyne zdjeci z boczku jet takie.
To zaznaczone na czerwono to plyta pod reduktorem. reszta to dodatkowe oslony...przednia chroni silnik a ta z tylu to nie mam pojecia po jakiego grzyba jest.
gdbymy zrobil cos podobnego do tej plyty to zastapi mi tylko oslone reduktora? http://nthdegreemobility.com/tt.htm pod silnik musze cos odzdzielnie załatwic?
Tak ta plyta bedzie trzymala i oslaniala teduktor. Pod silnik musisz zrobic cos w tym stylu jak na zdjeciach z poczatku tego tematu...jeden konec oslony silnika mocujesz do oslony reduktora a drugi gdzies z przodu np do uchwytow wachaczy albo uchwytow mocowania silnika...wszystko zalezy od twojej weny tworczej. Ta plyte ktota odchodzi w tyl od oslony reduktora to wogole wywal i zrob tylko oslone baku i cos na mosty i masz spod zabezpieczony. Zakladam oczywiscie ze juz masz oslone przekladni kierowniczej.
przod jest zrobiony. czyli oslony w stylu czegos z gory beda ok. a na srodek co masz? ja znalazlem cos takiego i podobno daje az dwa cale przeswitu http://www.off-road.com/j...cker_skidplate/ niby fajna rzecz tylko podaja że trzeba jeszcze zainwestowac w cos takiego /nie za bardzo wiem co to?/ i jeszcze adjustable lower and or upper links on your TJ i CV kit. Byłbym zobowiązany gdbys dał jakąs opinię i co najważniejsze wyjaśnił o jakie cześci chodzi i do czego służa?
Ja jeszcze mam fabryczny srodek..plaski zrobie za jednym zamachem z dlugimi wahaczami.
Te czesci ktore wymieniles w poprzednim poscie to nowy wal typu CV czyli z podwojnym kardanem i do tego SYE( nowe wyjscie z reduktora). Ta przerobka ciagnie za soba regulowane wahacze zeby ustawic kat wyjscia walu z tylnego mostu. Do tego jeszcze ta mala czesc przy przy lewarku reduktora. To wszystko dlatego ze zmienia sie o 2 cale w gore polozenie reduktora. Nie jestem pewien ale bardzo mozliwe ze trzeba miec tez bude podniesiona o cal. Przy niektorych zestawach trzeba tez zmotac wydech. Jak widzisz jest to modyfikacja ciagnaca za soba koszty ale moim zdaniem warto bo ten fabryczny srodek to niezla kotwica
a poleciłbyś mi jakąś osłone pod silnik i na bak, które dawałyby lepszy prześwit bez jakiegokolwiek cięcia czy spawania?
[ Dodano: 2006-06-15, 20:34 ]
a poleciłbyś mi jakąś osłone pod silnik i na bak, które dawałyby lepszy prześwit bez jakiegokolwiek cięcia czy spawania?
Oslona na bak firmy Kilby...nie trzeba nic spawac...i daje dodatkowy cal przeswitu