Zasiadam-dzieciaki w fotelikach żona obok, przekręcam kluczyk delikatnie naciskam sprzęgło, biegi na R...... uffff cofnąłem.....We wstecznym lusterku gówno widać trzeba zdać się na boczne. Sprzęgło, biegi na D i hajda zatankować do pełna. Po tankowaniu boczna droga 80 na liczniku trochę buja na boki. Ostre hamowanie. Prawie stanął w miejscu . na plus 1. Widzę wszystko z góry 2. Zajebiście dużo miejsca w samochodzie na minus 1 Nie mogę znaleźć gdzie jest elektroniczny wskaźnik zużycia paliwa. 2 Na wybojach trochę rzuca. 3. Prawie całkowity brak widoczności w lusterku wstecznym Ogólnie jak za 45 tyś zł super bryka. Następne spostrzeżenia po dłuższej jeździe
delikatnie naciskam sprzęgło
ten przycisk przy dzwigni?? Bo cos nie moge zajarzyć...
Sprzęło czyli hamulec
Nie mogę znaleźć gdzie jest elektroniczny wskaźnik zużycia paliwa. 2 Na wybojach trochę rzuca. 3. Prawie całkowity brak widoczności w lusterku wstecznym
1.Przeczytaj instrukcje obsługi napewno gdzieś jest 2.Auto jest duże co za tym idzie troszke waży no i to jest Jeep więc będzie troszke bujał 3.To nie Fiat 500 tylko mała ciężarówka więc nie dziwne że mało widać we wstecznym,trzeba cofać na lusterka 4.Przycisk przy skrzyni biegów to zapewne OverdDrive przydatny np.jak będziesz ciągnął przyczepe,duzo na temat tego guziczka w "szukajce"
Jak to nic nie widzisz??? ja widze super do tyłu !!! a na boki to juz bajka !!! Wsiadz do evo albo subarki to zobaczysz co znaczy nie widziec. tu patrze jak z wiezy !!! zawias to bajka komfortu,juz nigdy nie chce szorowac dupa po ziemi !!!! only
Myślałem że za 55tyś.zł. nie da się kupić bo też brałem pod uwage kupując WJ-ta Piękna cena
15 tyś ziel za samą brykę. Płacone jak dolar był po 2 złocisze z hakiem
a jak funkcjonalny jest ten 3 rząd siedzeń. da się tam wejść? no chociaż dzieciaki da sie tam upchnąć?
no i spróbuj wjechac w jakieś błoto troche i napisz co się dzieje. nie musi być po klamki
Moja żona ma 1.56m (poręczna jest ) i spokojnie może tam jechać. Ja mam 1.70 i niestety siedzi się do dupy. Zamontowałem tam dwa foteliki dla moich chłopaków 3 i 4 lata. Z wchodzeniem nie ma żadnych problemów
4.Przycisk przy skrzyni biegów to zapewne OverdDrive przydatny np.jak będziesz ciągnął przyczepe,duzo na temat tego guziczka w "szukajce"
On ma skrzynie 545RFE Autostick 5 biegowy automat bez guzika O/D w klasycznej formie. Jest Tow/Haul mode jak masz fabryczny hak. Tow/Haul wylacza 5tke, zmienia czas przezucenia biegu. Lecz O/D calkiem nie wylaczy sie bo w 545RFE technicznie mowiac to 4 i 5 jest O/D.
BTW, nie poradzam ciagania niczego na 5 chyba ze sie jedzie z ta sama predkoscia caly czas na plaskim terenie.
1 Nie mogę znaleźć gdzie jest elektroniczny wskaźnik zużycia paliwa.
Naciskasz przycisk "STEP" w kontrolce EVIC i komputer ci pokazuje wszystkie wskazniki. Jeden z nich to ile mil dokladnie zostalo w baku (lecz to jest nie calkiem dokladne)
to wozek za free !!!
15 tyś ziel za samą brykę. Płacone jak dolar był po 2 złocisze z hakiem
taki kurs to chyba był w maju 2008 ... zatem coś długo fura płyneła do Polski, albo była u blacharza
taki kurs to chyba był w maju 2008 ... zatem coś długo fura płyneła do Polski, albo była u blacharza
Przypłynęła w Listopadzie, ale u mnie były lekkie zatory płatnicze A u blacharza była w USA (gość zabił nim sarenkę )
no zeby to tylko sarenka byla..... bo tam to nawet slonia moze walnac. moj tez mial przetarty bok. jutro wrzuce jakies foto
Sam takiego nie posiadam , ale mili państwo z okrągłego budynku przy jerozolimskich pożyczyli mi go kiedyś na dwa tygodnie i mogłem się polansować.
Z tego co pamiętam to ten trzeci rząd siedzeń to lekka padaczka, bo siedzi się z kolanami przy brodzie. No ale podobno to jest WK w bardziej kanciastej budzie, więc nie ma tam gdzie dodatkowej dziury na nogi zrobić.
Ale kurcze, jaki on jest fantastycznie wielki i kanciasty. Jak dla mnie super auto, jak tylko się skończy kryzys, albo dolary znowu pospadają, to sobie takiego sprawię.
super super super !!! z kazdym dniem sie o tym przekonuje, polecam !!!
Wygoda nie do opisania. Ja jestem super zadowolony (wada kręgosłupa), mój Tata (pojechał teraz nim w Polskę) dzwonił, że dojechał w ogóle nie zmęczony. W sumie to się lansujemy tym autem po czarnym i jest przewygodne.
Wygoda nie do opisania. Ja jestem super zadowolony (wada kręgosłupa), mój Tata (pojechał teraz nim w Polskę) dzwonił, że dojechał w ogóle nie zmęczony. W sumie to się lansujemy tym autem po czarnym i jest przewygodne.
Masz rację kolego wygodne jest bardzo, ale wg mnie w teren to ono się słabo nadaje( u mnie są jeszcze fele 20").
jest jak poduszkowiec,raz jechalem tylko citroenem xm i w miare mozna to porownac, do terenu jest za niski. ja juz bylem i poszedl wydech...... czytałem test commandera w 4x4 auto swiat 3.0crd i twierdza ze to super niezawodny samochod jest !!! 100tys kilometrow bez zadnej awarii !!!
do terenu jest za niski. ja juz bylem i poszedl wydech...... Eeee tam... Przesada... tym bardziej, że jak to Doktor Mendelmax pisuje "Jeepy się robi", a taki to do turystyki chyba starczy
Pozdrawiam, Piotr
jest jak poduszkowiec Bo może dlatego że masz USAński. Ja mam CRD i jest sztywny. Trzyma się na zakrętach rewelacyjnie. Oczywiście na ile jest to możliwe w tak dużym i ciężkim samochodzie. Czy jest niezawodny to nie wiem, mam 22tyś na liczniku dopiero. W błotku, w lesie (ale droga bez krzaczorów, żeby czarnej perły nie porysować ) też radzi sobie dobrze. Tyle że opony mam szosowe w nim i to ogranicza. Również przyczepę kempingową dużą ciągnie się bezstresowo. Na 3 rząd siedzeń nie wchodziłem, ale siostrzeńców upchałem kiedyś i mieli frajdę
w teren to ono się słabo nadaje
Nie kupowałem tego auta w teren (jest za duży), kupiłem go na sprzedaż a że był kłopot ze zhandlowaniem to został w rodzinie jako auto wyjazdowe. Pożyczyłem go koledze na parę tygodni - zachwycony, wziął Staruszek - mówi, że bajera. Ja, w tzw. międzyczasie też lekko wpadam w zachwyt. Nie byłem nim w terenie i na razie nie będę, dla mnie auto typowo wygodnicko-szosowe. Głównie ze względu na bagażnik.
w teren (jest za duży) Bo ja wiem? zależy jaki teren. Do trialu się nie nadaje, ale na przeprawy i do turystyki - luzik. Mam właśnie taki niecny plan, jak skończę gwarancję na swojego - trochę go do turystyki podgotować. Już namierzyłem fajne zestawy do liftu +2", ale jeszcze czas, a i $ nie w tej cenie co trzeba.
A JA ZNALAZLEM SILNIK 8.1 DO JEEP !!!!! EDELBROCK !!!!600KM!!!!
A JA ZNALAZLEM SILNIK 8.1 DO JEEP !!!!! EDELBROCK !!!!600KM!!!!
Niby jaki? L18? Wylacz Caps
SILNIK 8.1 DO JEEP
Chcesz z niego Ziła zrobić
chciałbym miec silnik o pojemnosci 10L i to v8..... marzenie....
chciałbym miec silnik o pojemnosci 10L i to v8..... marzenie.... 10ltr to już lepiej by może V12
Tak powinien wyglądać Commander wyjeżdżając z fabryki Oczywiście ten z prawej