ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Nowe półosie Superior do mostu Chrysler 8.25 c-clip (wieloklin 29) zamienię na używane fabryczne. Naturalnie za dopłatą. Zbiegiem okoliczności mam blokadę Truetrack i takie półosie których ta blokada zupełnie nie wymaga. Natomiast blokady 100% jak najbardziej potrzebują wzmocnionych półosi i stąd moja oferta.

Wcześniej chciałem kupić zwykłe używane o wieloklinie 29 ale nikt się nie znalazł, może teraz ktoś planuje wstawić u siebie blokadę 100% i zechce wstawić Superiory.


napisz jakie potrzeben
powinienem mież i przednie i tylne

napisz jakie potrzeben
powinienem mież i przednie i tylne


Gdzie się wtedy podziewałeś? http://www.jeep.org.pl/fo...ghlight=#700730

Ile za tylne i czy to na pewno wieloklin 29? Czy w grę wchodzi zamiana o jakiej
pisałem?
O jakiej dopłacie myślisz?
Może bym się zamienił... czy te 1/2 osie mógłbym wsadzić na razie bez blokady (zamienić za zwykłe) a potem dopiero kupić blokadę (ARB), czy trzeba od razu bo mi teraz nie wejdą?
Nie wiem jaki mam wieloklin, ale mam Chrysler i rok 2001.
Pozdr




Może bym się zamienił... czy te 1/2 osie mógłbym wsadzić na razie bez blokady (zamienić za zwykłe) a potem dopiero kupić blokadę (ARB), czy trzeba od razu bo mi teraz nie wejdą?
Nie wiem jaki mam wieloklin, ale mam Chrysler i rok 2001.
Pozdr

Most Chrysler 8.25 z 2001 ma 29 zębów na wieloklinie, wiec połosie od kolegi Aries będą pasować. Wiem, bo je mu wysyłałem. Jak sie ma most Ch8.25 97-01 to można je włożyc bez blokady albo z blokadaą i będą pasować.

czy te 1/2 osie mógłbym wsadzić na razie bez blokady (zamienić za zwykłe) a potem dopiero kupić blokadę (ARB), czy trzeba od razu bo mi teraz nie wejdą?
Nie wiem jaki mam wieloklin, ale mam Chrysler i rok 2001.
Pozdr


To na pewno będzie weloklin 29 tylko nie mam pewności czy z C-clipem czy bez.
Jeżeli z C clipem to już można je zmeniać i czekać na ARB`a.

Moo Moo, dzięki za pomoc tutaj i za transakcję. Wszystko OK.
Dopiszę się w "polecanych" kiedy temat zejdzie z tapety

mam blokadę Truetrack i takie półosie których ta blokada zupełnie nie wymaga
Nie wymaga ??
Nie żebym się chwalił ale ukręciłem zwykłą półoś mając TrueTrac-a







I było to jeszcze na AT-kach
Leo_1969, w Chryslerze 8.25

Leo_1969, w Chryslerze 8.25
Aaaaa - i tu mnie masz, bo to w Dance było
A Krysler to mocniejszy jest znaczy się ?


Natomiast "nastraszyłeś" Kubę M., bo mając 100% Powertrax Noslipa śmiga na fabrycznych półosiach.
Czas przeszły niestety - "smigał" powinno być
Jeep się co prawda rozpadł, ale most cieszy bezawaryjnościa kolejnego właściciela


O jakiej dopłacie myślisz?


Poszło na PW.

I w kwestii ogólnej - KOMU, KOMU BO....... mam cały komplet i przestępuję z nogi na nogę aby już instalować a tu cisza w kwestii obniżania kosztów

Edit.
Gobo wysłałem Ci wiadomość zaraz po Twoim poście, a z doświadczenia wiem
że z pocztą na forum bywa róźnie więc stąd pytanie - dostałeś moją wiadomość?

zamienię na używane fabryczne
Jaka dopłata ???
Poszło na PW.
Dzieki ale na chwile obecną muszę się wstrzymać



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting