ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Przyglądając się pompie wtryskowej zauważymy 3 śruby do regulacji. 2 z nich odpowiadają za obroty (odpowiednio niskie i wysokie). Między nimi jest śruba do regulacji nie wiem czego. Kręcąc nią obroty spadają lub zwiększają się, silnik przyśpiesza wolniej lub szybciej, dymi bądź nie dymi. Co to jest i do czego służy i przede wszystkim jak to wyregulować. Grzebanie chybił trafił jest bez sensu, a mój Kadecik ma już bardzo słabiutki silniczek i każde błędne ustawienie mści się brakiem przyśpieszenia, czarnym lub niebieskim ale za to bardzo gęstym dymem lub o zgrozo niemożliwości uruchomienia nawet ciepłego silnika.... Będę wdzięczny za pomoc.


to moze byc sruba od regulacji cisnienia wtryskiwania
jezeli kopci znaczy ze dysze leja paliwo zamiast rozpylac mgielke
a z kolei jak za mocno dokrecisz to bedzie za mala dawka i bedzie gasl
najlepiej ustawic to na jakims urzadzeniu gdzie bedziesz widzial czy ci leje czy nie,
ja takie urzadzenie mialem na laborce ne uczelni, a nie wiem czy jakies warsztaty tego nie maja,
moze podkrec to tak ze jak ci juz przestanie dymic i nie zaczna spadac wolne obroty i posłuchaj jakie jest tykanie pompy bo jak za mocno dokrecisz to pompa sie bedzie meczyc
Ciśnienie to na wtryskiwaczach się ustawia. Nie wiem do czego ta śruba, ale bym sobie tak nie kręcił na Twoim miejscu..
Obecnie jest ustawiony tak że nie dymi w czasie jazdy. Gdy się mocno przyciśnie gazu to zadymi na czarno. Faktem jest to że jeśli podkręcę te śrubę trochę to silnik ma tyle siły że przeguby by chciał pozrywać, ale za samochodem nic wtedy oprócz dymu nie widać... Teraz jest trochę mułowaty ale wystarczy na dojazd do pracy. Czyli dochodzi mi przegląd i ewentualna regulacja bądź wymiana wtryskiwaczy. Trzeba zacząć oszczędzać...

[ Dodano: 2006-06-01, 17:23 ]


niby tak ale wtedy moze ci zaskoczyc na pozostałe garki



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting