ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

czy wymieniał już ktoś?
Przebieg 116 tys/km
Brać nowa czy używana?
Ps Sorki za pisownię, pisze z telefonu jadąc


na pewno nie brać używanej...

ja bym szukał:
- regenerowanej
- zamiennika
- nowej

..... pod warunkiem, że to jest wina pompy.
Opisz jakie objawy ma.

Brać nowa czy używana?
zależy jak długo chcesz użytkować ten pojazd. Jak długo to nową, jak nie za długo to można się pokusić o regenerowaną... zależy jakie masz priorytety.

jak nie za długo to można się pokusić o regenerowaną...
a co nie tak z regenerowaną ?

Nową MOPAR'a znalazłem za 640 pln brutto



..... pod warunkiem, że to jest wina pompy.
Opisz jakie objawy ma.

bzzzzy bzzzzy bzzzzy
A tak poważnie to na postoju gdy skręcam to kierownica ciężko idzie i robi bzzzzy, jak jadę to troszkę lżej ale wiadomo mniejszy opór, i też robi bzzzy.


bzzzzy bzzzzy bzzzzy

no to do roboty:

1. sprawdzić poziom płynu do wspomagania i jak są braki to dolać i odpowietrzyć układ
2. jak brakowało płynu to zlokalizować wycieki
3. jak nie ma wycieków i nie ubyło płynów sprawdzić pasek od pompy i jego napięcie

.... dobra wiadomość: pompę masz raczej dobrą

4. w razie dodatkowych pytań...... pisać na forum

1. sprawdzić poziom płynu do wspomagania i jak są braki to dolać i odpowietrzyć układ
Sprawdzony - poziom idealny

5. sprawdź maglownicę
6. niech ktoś kręci kierą a Ty sprawdź dokładnie skąd dochodzi bzyczenie (można używać stetoskopu lekarskiego )
7. kiedy zmieniałeś płyn od wspomagania ?

7. kiedy zmieniałeś płyn od wspomagania ?
NIGDY
Jak go kupiłem miał 48 tys/km.
No to masz okazję to teraz zrobić.....
Może po tych mrozach płyn złapał wody i już nie jest hydrauliczny

czy wymieniał już ktoś?
Przebieg 116 tys/km
Brać nowa czy używana?
Ps Sorki za pisownię, pisze z telefonu jadąc


Ty mnie nie strasz , bo moj ma 117 000 km i tez bzyczy jak skrecam , ale zadnych oporow nie wyczowam. W lecie wywale ten wadliwy zbiornik wyrownawczy ,bo mnie wkurza i wymienie wtedy plyn .
Ja to juz drugi raz bede wymienial

Ty mnie nie strasz , bo moj ma 117 000 km i tez bzyczy jak skrecam

hej,

widzę, że to plaga już 3 jeepek HEMI któremu pada pompa w ostatnim czasie.
po ostatnich mrozach (i szaleństwie na śniegu) miałem dokładnie to samo. co gorsza, jak się nagrzewała, to kiera potrafiła zesztywnieć na drodze (np w korku). zmieniłem na nową (bez zmiany płynu) i znowu mój jeepek prowadzi się jak dobra klacz czyli bardzo miękko i posłusznie! no i nie wyje, wstyd było jeździć.

nie bierz żadnych regenerowanych. Nowa pompa w ASO 550 brutto. Przynajmniej u mnie.

pzdr.

Jaki wadliwy zbiornik

2005 i 2006 modele mialy wadliwy zbiornik wyrownawczy ktory przy zimniejszych temperaturach nie przepuszcza wystarczajaco szybko plyn do ukladu i zawyje dosyc glosno przy opdalaniu. Podobno to tylko dzwiek i nie ma przez niego innych problemow ale wkurza na maxa , a wiec mam plany aby przed nastepna zima go jednak wymienic i wtedy tez wymienie plyn .
http://wkjeeps.com/tsb/tsb_wk_1900905.pdf

[ Dodano: 2010-02-02, 10:37 ]

Nowa pompa w ASO 550 brutto. Przynajmniej u mnie.
U mnie jakieś 650 spora różnica

a mowili ze ten wadliwy zbiornik pompy nie zabije tylko dzwieki wydaje
Ok zamowilem zbiornik i plyn tez wymienie w sobote ,bo moja pompa jeszcze dziala
Napisz póżniej jak wymiana tego zbiorniczka, czy wszystko pasowało i nie było problemów.

[ Dodano: 2010-02-04, 05:34 ]

Tak na chłopski rozum to jeśli pompa nie zdąży zasać płynu z zbiorniczka to przez tą chwilę chodzi na sucho i mamy tego efekty.
no to nie jest tak do końca.....
bo skoro nie zassała płynu to co zassała ?
Jeżeli powietrze to skąd je pobrała ?
A może u mnie to też wina mrozu w WJ ? od 12 stycznia przy skręcie w prawo zwłaszcza na postoju jest znaczny opór i jak piszecie świerszcz pod maską płyn mam stary ale miałem uszkodzony przewód kiedyś i dolewałem więc się mieszał z nowym ja już szukam regeneracji przekładni ale nie wygląda to dobrze cenowo a może na początej zmienić cały płyn na Mopar ? Kto mi napisze jak sprawdzic czy to przekładnia żeby nie generowac sobie kosztów ?

bo skoro nie zassała płynu to co zassała ?
Jeżeli powietrze to skąd je pobrała ?

No fakt.
To czemu tak wyje przy odpalaniu?

a mowili ze ten wadliwy zbiornik pompy nie zabije tylko dzwieki wydaje
Kiler, Jak zbiornik może dźwięki wydawać

Kiler, Jak zbiornik może dźwięki wydawać
Nie zbiornik tylko pompa,przez zbiornik.
Mechanik mi mówił, że w tym rozwiązaniu pompa musi sama sobie zasać płyn, a lepsze są rozwiązania gdy płyn sam spływa do pompy, czyli pompa na dole a zbiornik u góry.
Wczoraj wymienilem zbiornik wyrownawczy od wspomagania. Nowy pasuje idealnie , z zewnatrz nie ma zadnej roznicy pomiedzy nowym a starym. Nie wiem czy jest jaka kolwiek roznica pomiedzy nowym a astarym nawet wewnatrz Aby go wymontowac najlepiej jest odlaczyc gorny waz od chlodnicy i wtedy latwo wychodzi.

Wymienilem i dalej wyje tyle ze duzo mniej. W zakladzie mowia ze pompa sie konczy. K*wa jego *** .
Prawdopodobnie bedzie tak jak z rozrusznikiem ze kadego Wk owca dopadnie. Narazie dziala dobrze tylko wydaje dzwieki a wiec nie wymieniam.
Nie wiem czy to przez ten zbiornik ktory zostal wymieniony dopiero po 5 latach po produkcji czy poprostu pompa jest kijowa.

Nie wiem ile pompa kosztuje ale robocizna to okolo 150 $ i bedzie trzeba zaczac zbierac na nia kase
Wymienilem tez plyn hamulcowy bo mi slabo hamowal i okazalo sie ze partacze co wymieniali ostatnio zapowietrzyli uklad . teraz juz dobrze hamuje

Wymienilem i dalej wyje tyle ze duzo mniej
ale wyje w każdym położeniu/ruchu czy tylko skrajnych ?

ale wyje w każdym położeniu/ruchu czy tylko skrajnych ?

Wyje przy odpaleniu na zimnym silniku i przy temperaturze +3 lub nizszej. Zawyje tak z 2 sekundy i pozniej jest w cicho. ( nie slychac z kabiny ) , ale jak jest bardzo zimno to slychac jak sie skreca dopuki sie plyn nie rozgrzeje.
Narazie nie ma problemow z praca pompy tylko dzwieki wydaje.

Kiedys jak odpalalem to mozna bylo sasiadow obudzic na nowym zbiorniku to z 10 razy ciszej.

[ Dodano: 2010-02-07, 12:01 ]
Kiler, zanim zmienisz pompę sprawdź naciągnięcie paska napędzającego pompę... czy się nie ślizga, zmień płyn od wspomagania + właściwie odpowietrz układ

[ Dodano: 2010-02-07, 18:03 ]

Kiler, zanim zmienisz pompę sprawdź naciągnięcie paska napędzającego pompę... czy się nie ślizga, zmień płyn od wspomagania + właściwie odpowietrz układ

pasek jest w srodku czy mowa o pasku wielorowkowym ?? Jak jest cieply to nie wydaje zadnych dzwiekow ktore byly by slyszalne z zewnatrz. jak sie go odpowietrza ?? Krecenie kierownica od konca do konca 100 razy nie wystarczy ?? .

Oni otpieli tylko waz to caly uklad sie nie zapowietrzyl. Plyn jest jak nowy , nadal przezroczysty + dolalismy po wymianie pol butelki nowego.

[ Dodano: 2010-02-07, 12:07 ]

pasek jest w srodku czy mowa o pasku wielorowkowym ??
wielorowkowym


wielorowkowym

Ten jest ciasny jak dziewica ,bo nie dawno wymieniany


Jestem zwolennikiem zasady, że zanim zacznie się coś zmieniać trzeba sprawdzić działanie układu w optymalnych dla niego warunkach.

Niby tak ale duzo ludzi jezdzi na gnojowce i nic sie nie psuje a moj taki czysty i problemy by stwarzal

Niby tak ale duzo ludzi jezdzi na gnojowce i nic sie nie psuje a moj taki czysty i problemy by stwarzal
cholera wie
dużo to nie kosztuje, zmiana nie jest skomplikowana.... ale masz pewność, że nie wydasz niepotrzebnie kasy na nową pompę
W jaki sposob mozna zmienic plyn w calym systemie , bo po odpiecia wezy , jeszcze cos zostaje w bloku

[ Dodano: 2010-02-07, 12:18 ]

W jaki sposob mozna zmienic plyn w calym systemie

1. Podnieś przód auta taki sposób by przednie koła były w górze. Można postawić go na tzw. kobyłkach"
2. odpiąć wąż w najniższym punkcie połączeń.... poczekać chwilkę aż dokładnie ścieknie
3. Na wyłączonym silniku pokręć w prawo i w lewo kilka razy a powinno jeszcze trochę płynu starego zlecieć
4. Poskładaj wszystko tak jak przed spuszczeniem a potem zalej nowy płyn do zbiorniczka wyrównawczego
5. Na wyłączonym silniku kręć kierownicą lewo i w prawo co jakiś czas uzupełniając płyn w zbiorniczku wyrównawczym
6. Rób tak do chwili aż przestanie go ubywać w zbiorniczku
7. Odpal silnik i zacznij skręcać do max położeń w lewo i prawo... trzymając po 5-6 sekund w każdym położeniu, obserwując poziom płyn w zbiorniczku wyrównawczym
8. Otworzyć browarka i wypić go

.......gotowe. Wymiana ukończona.

Można potraktować to jako płukanie układu i po kilku dniach zrobić ponownie taką procedurę.
Dzieki , zrobie tak jak tylko temperatura na zewnatrz na to pozwoli . Wiesz moze ile plynu potrzeba do tego ??


Można potraktować to jako płukanie układu i po kilku dniach zrobić ponownie taką procedurę.

Tam wszystko jest czyste jak zla nie ma co plukac
Aso chce 20$ za butelke

Wiesz moze ile plynu potrzeba do tego ??
niestety ale nie ma pojęcia
co by nie zaczynac nastepnego tematu o tym samym, to sie podepne.

JGC 1996 4.0 siadła pompa wspomagania, a dokladnie lozysko. krecilo sie lekko, ale klekotala jak cholera i jak sie poruszalo kolem to byl wyczowalny luz. zalozylem uzywke 180 zl. jest OK ale zastanawialem sie czy nie dalo by sie tej starej naprawic, robil juz ktos cos takiego? jak sie do tego zabrac i jak zdjac to kolo bo z tym bedzie chyba najwiekszy problem

ale zastanawialem sie czy nie dalo by sie tej starej naprawic, robil juz ktos cos takiego?
można regenerować... ale sam tego nie zrobisz. Na allegro jest kilka firm co oferuje takie usługi. Ceny między 150 a 300 pln

tak na szybko: http://allegro.pl/item912...stkie_typy.html

Wiesz moze ile plynu potrzeba do tego ??
Podobno dwa litry wystarczą, ale głowy nie daję
1 .5 litra wystarczy ale kupić i tak musimy 2 litry więc 100zł +15 wysyłka za orginał Mapar
Szukalem tego tematu z pol godziny ale znalazlem

Po 3 dniach od zamontowania nowego zbiorniczka wyrownawczego nie ma juz zadnego wycia. Wreszcie jest cicho. Prawdopodobnie bylo gdzies powietrze zaraz po zmianie i dlatego wyl troche.

Niby nie bylo potrzeby wymiany ale sie ciesze ze w koncu jest cicho nawet przy -7 C .
tez bym wymienił zbiorniczek bo mokry a przewody ok gdzie kupiłeś i za ile ? Ale pierw muszę zregenerować przekładnie bo w prawo kręcąc wyje i muszę użyć siły i też nie wiem gdzie to zrobic cz wysłać
Nie wiem czy cena dla WJ i Wk jest taka sama ale ja moj zamowilem z ASO za 150$. W Polsce prawdopodobnie z 400 zl bedzie kosztowal ( ceny bardzo podobne do kanadyjskich sa )



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting