ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam, zamówiłem dystanse i jak to zwykle bywa, producent wiedział co i jak i zrobił. Tyle, że użył szpilek m12 skok 1.5. Dałem mu więc moją nakrętkę i nabił nowe szpilki w dystansie tym razem m12 1.25. Nakrętka moja od koła wchodziła na jego szpilki. Ale nakrętki od dystansu nie wchodzą na moje oryginalne szpilki. Okazało się, że moja nakrętka na szpilce dystansu jest luźna. Czyli do %^&#@$%#$%#$% jaki skok mają szpilki we wranglerze TJ...?


A czy to przypadkiem nie są aby śruby calowe?
w YJ sa calowe
nie wiem czemu
na to wychodzi 1/2 cala, chociaż facet od dystansów się upiera że to m12x1.25



w YJ sa calowe
nie wiem czemu


Też nie mam pojęcia dlaczego część śrub w YJ jest metryczna a część calowa. Tak chyba tylko aby utrudnić rozkręcanie [obecnie rozbieram mojego do gołej ramy i się w paru miejscach nieźle wkurzyłem jak się okazało, że muszę znaleźć klucz ok. 12,5mm na przykład].
Ale jeszcze gorsze jest mocowanie drążków panharda - z jednej strony łapie się normalnym kluczem a z drugiej torxem... który oczywiście wyślizguje się przy pierwszej próbie odkręcenia
One są calowe 1/2" !!!
Nie zupełnie wszytkie są calowe, np osprzet silnika mocowany jest na wielu metrycznych śrubach - przykładowo przepustnica jest na M6.
Ale masz rację, że znacząca większość jest calowa.
Tomp, powinno być jak hameryka to 1/2' jak jewropa to m12. Jak ci kolo zrobił m12 ze skokiem 1,25 to masz wrażenie nakrętek 1/2" że są luźne bo to prawie 13 ale za to skok jest w zwojach na cal. Wieczorkiem podam ci jak zmierzę grzebieniem.
Zgadza się, że jest miks śrubek, co potrafi nieźle namieszać. Stąd też w US nawiązując do zastosowania tysiąca różnych, niezwiązanych ze sobą części i standardów miar mawiają:
Just Everybody Else Parts
Dzięki za info. Facet prawdopodobnie ani nie będzie miał calowych szpilek ani nie będzie ich w stanie założyć i zostaje przykręcenie dystansów oryginalnymi nakrętkami a felg nowymi m12 1.25. tylko się zastanawiam czy stożki w tych amerykańskich są takie same i czy mi dystansa nie urwie albo felgi nie poniszczy

Dupne decyzje jak kasy mało, teraz jest lepiej i bym nie kombinował z dystansami tylko felgi odpowiednie kupił Ale z drugiej strony jakby się okazało, że wszystko gra to bym był z dystansów zadowolony pewno.
ja mam dystanse dokręcone oryginalnymi nakrętkami - tyle że je musiałem trochę przyciać bo wystawały te kopółki.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting