A wiec mój problem polega na złamanej rączce przy kieronicy chodzi mi o tą od kierunków no i niestety tam zmienia sie światła krótkie długie. Rączka ta jest złamana dość głeboko a no a odkąd wszedł ten durny przepis odnosnie swiateł to mam mały problem bo akurat jak włacze światłą to mam tylko długie próbowałem już rozbierać kierownice ale jakby to powiedzieć jestem w tym zielony jak zaczeło sie robić ciasno to sobie dałem spokuj może mi ktoś powie jak można to naprawić tz mały instruktaż rozbierania kierownicy lub ewentulanie jak zrobić ze świateł długich krótkie
Zamień kable plusowe we wtyczkach przy lampach albo napraw dzwigienkę.
Jeżeli we Wranglu jest tak jak w Xj-cie, to przełącznik świateł znajdyje się pod deską rozdzielczę przy kolumnie kierownicy. Z "rączką" przy kierownicy połączony jest metalowym cięgnem. Zajrzyj głęboko pod deskę, pociągnij za cięgno i będziesz miał mijania
Dokładnie tak jest. Możesz też robi tak jak napisał Adamek. Też powinno działac.
Żeby go wyjąc trzeba kompletnie rozbebeszy kolumnę, a to jest trochę roboty
Narazie pozmieniałem na kabelkach przy żarówkach i niby działą a kierownica to sie zajme w przyszłosci. A moze mi ktoś jeszcze powie co zrobić żeby z rana go nie chemłać czytałem że to moze byc pompa paliwowa wykręciłem ją ale nic to nie dało bo ona chyba nie rozbieralna może ktoś wie jak to naprawić o ile sie da i czy to napewno wina tej pompy
Na listwie od wtryskiwaczy jest taki wentylek pod plastikowym czarnym małym koreczkiem, mniej więcej na środku. Przekręć na chwilkę kluczyk w stacyjce tak aby zapaliły się kontrolki, pompa powinna dobić ciśnienie paliwa w układzie, wysiądź z fury i naciśnij wentylek np śrubokrętem. Jak paliwko doleci do lusterka to jest ok
Chciało Ci się zbiornik wyjmować do tej pompy? Przyczyn może być wiele
pozmieniałem kable przy żarówkach ale jakimś cudem dalej światła są długie tz nie chodzi mi o diode na dece rozdzielczej tylko sa one naprawde długie pewnie jutro wezme sie rozbieranie kierwnicy.