Przy okazji zabawy z mostem policzyłem z±bki na dyfrze i wyszło 41x14 - to z kolei mnie troche zdziwiło bo przełozenie wychodzi w okolicach 2,98 a to raczej bzdura - może się pomyliłem o jeden z±bek i to jest po prostu przełożenie 3,07. Tak czy inaczej pro¶ba o podesł±nie linku gdzie bedzie taka jaka¶ tabelka która poda mi ilo¶c zębów na ataku i na tależu dyfra - dodatkowo poda w jakim roczniku z jaka skrzynia i reduktorem były te przełozenia stosowane .....
Jam mam 4,0MPI HO + skrzynia AX15 + red.231 + mosty D30(i D35) z przełożeniami chyba 3,07 - chciałbym sprawdzić czy to oryginalne zestawienie czy może kto¶ cos juz zmieniał. Koła mam 31" ..... A pytam o to wszystko bo ciagle mam wrażenie że mimo 180KM autko jest trochę mułowate... Może mosty oryginalnie powinny byc wolniejsze ????? np 3,53 ....
Z tego co wiem, z manualem istotnie były 3,07
manual i 4,0 mial zazwyczaj 3,07. czasem zdarzaly sie wolniejsze ale to w wersjach pewnie jakis do ciagniecia przyczepy
u mnie jest ta sama konfiguracja i tez mam przelozenie 3.07, tak wiec to jest standart. Przy kolach nawet mniejszych bo 30" tez mam wrazenie, ze auto jest zmulone. Efekt poteguje takze zamontowana instalacja gazowa...
Czyli temat jest jasny - wszystko jest oryginalne. Może w przyszło¶ci zmienię na wolniejsze (jak się trafia za rozs±dna kasę )