Chodzi mi o przewody od skrzyni do wymiennika w chłodnicy wody. Czy górny to WE a dolny to WY z wymiennika, czy odwrotnie??.
górny- wyjście dolny- wejście
Dzięki
Jeśli nie masz FSM to polecam, znalezienie tego zajęło mi 30 sekund
górny- wyjście dolny- wejście
przecież to logiczne, nawet w kaloryferach jest tak samo
No tak, ale czasami lepiej sie upewnić bo niektóre logiczne rzeczy są zrobione wbrew logice
Też se motam pomiar temperatury oleju w skrzyni
A skąd bierzesz wskaźnik? Bo ja też to rozważałem ostatnio! A że powoli zbliża się wymiana oleju w skrzyni, to można by śmig-mig za jednym zamachem załatwić Może jeszcze walnąć do tego jakąś chłodnicę Ostatnio myślałem o takim kombo: na wyjściu czujnik, co by wiedzieć jaka temperatura oleju wychodzącego, za tym chłodnica przykręcona do podłużnic (gdzieś widziałem, ale nie mogę znaleźć- taka pojedyncza rura z podlużnymi żeberkami, służąca właśnie do montowania wzdłuż auta, pod nim), potem do wymiennika w chłodnicy gdzie latem by się zestudziło a zimą ogrzało i z powrotem
Każda chłodnica oleju motocyklowa będzie git. Czujniki montuję takie http://www.allegro.pl/ite...czny_nowy_.html
Opsss. ten jest do wody, do oleju taki http://www.allegro.pl/ite..._30_150_st.html
O kude, ale wypas Czy ja dobrze rozmiem, że to ma dwa niezależne pomiary? Można by zrobić na wyjściu i wejściu... Cool
Nie ma dwóch pomiarów, to jest nastawa, przy której zwierają się styki i może zacząć np. włączać się dodatkowy wentylator albo brzęczyk.
Te na Allegro sa strasznie wielkie, na Słomczynie można kupić małe. Ja wolę kapilarę ale do samochodu można montować takie http://www.allegro.pl/ite...150_od_ss_.html
Kurcze chyba się zarejestruję bo nie mogę edytować postów Ja odciąlem przewody fabryczne, nagwintowałem otwory w skrzyni i wkręciłem końcówki dotoczone pod przewody miedziane od gazu (łatwość serwisu). To idzie do chłodnicy od jakiegoś ruskiego samochodu, na wyjściu skrzyni jest czyjnik termopary. Proste i skuteczne.