Witajcie mam problem z rozrusznikiem w kadecie mój kadett ma silnik 1,3 z kadetta E czyli z łezki na gażniczku rozrusznik jest firmy DELCO REMY kiedyś w moim kadecie na wyżej wymienonym silniku wysiadł rozrusznik i bardzo głośno krecił zanim wysiadł...ale co dalej? ojciec wymontował rozrusznik i okazało się że przerwał się jakiś kabel polutował to poskręcał i chodził znacznie ciszej ale podczas naprawy tego rozrusznika ocjciec mój zuważył że obudowa bediksa była uszkodzona ale skleił ja i bylo git tak jak wspomninałem od czasu naprawy rozrusznik cąły czas chodził cichutko ale przez krótki czas pózniej następował dziwny objaw otóż; na zimnym silniku rozrusznik pieknie cicho obraca a na ciepłym wydaje brzydki i bardzo głośny dżwięk dodam też że na zimnym kręci szybko a na ciepłym powoli co mu może dolegać?
a teraz chcialbym się zapytać o coś jeszcze posiadam rozrusznik frmy BOSH na zlomie wymontowałem go z silnika 1,4 opla vectry 1 pytanie czy ten rorusznik firmy BOSH będzie pasować do mojego silnika 1,3? 2 pytanie czy dla rozrusznika firmy BOSH jest ta sama instalacja elektrycna - przyłączeniowa? bardzo was proszę pomóżcie mi
może być cos z tym pęknięciem, rozszerzalność cieplna może tłumaczyć objawy radze wymień rozrusznik albo chociaż obudowę napewno elektryka jest ta sama ale czy z 1,4 podejdzie to nie wiem, moze ktoś inny sie lepiej zna
podejdzie. rozruszniki smallblockowe są wymienie stosowane. po prostu rozrusznik sie skonczył i tyle - nie ma co filozować tylko trza zmieniać
zreszta co tam za instalacja
no ok ale czy przyczyną mogą być zużyte panewki , szczotki zjechany komutator?
pewnie panewki a raczej łożyska ślizgowe. Ale ja sie nie znam
Ale ja sie nie znam
Kolejny użytkownik co się nie zna a daje rady.
PKC polak potrafi dziś wrzuce na forum fotkę tego rozrusznika firmy BOSH
lepiej dawac rady potrzebujacym niz filozofowac
Zgadzam się. ALe trochę więcej wiary w siebie forumowicze!
u mnie bylo tak ze jak krecilem to w momencie jak zaskoczyl bylo slychac zgrzyt- jak byl cieply- po wizycie u mechanika regualcji kątow, gaźnika wg książkowych zalecen problem ustał- no i pali mniej bo srednio 6-7l/100