co myślicie o śmierdzielach?? zamierzam kupić w rozmiarze 35x10,50R15 czy może lepsze silverstony trochę tańsze???
zamierzam kupić w rozmiarze 35x10,50R15 Mam takowe. Po 15 lutego dam znać co i jak, bo będę je dopiero testować
spoko a ile dałeś??
Jeszcze nic, mam uzywki od Mela do testów, jak przypasują to będę negocjował
mam 35X11,5 R15 simex
jak dla mnie rewelacja chociaż sa już lekko podjeżdżone i nie mają ostrych krawędzi to ciągną rewelacyjnie
generalnie na takim kole w testowym odcinku błota dojeżdząłem w to samo miejsce co mocno pomotane "chybasuzuki" na szerokim boggerze
jest mocno lepiej niż na BFG starszej generacji.
Opona jest stworzona do tego aby robić dużym naciskiem punktowym na podłoże - świetnie się to sprawdza na glinach i innych śliskich podłozach oraz na szybkich technicznych odcinkach i trawersach ale ma na tyle agresywny wzór, że jest w stanie pompować błoto bardzo przyzwoicie. W totalnym bagnie będzie zapewne gorsza od boggera... ale testy w praktyce nie chcą tego ujawnić
generalnie jednak można spodziewać się, że w ciężkim aucie bogger będzie się sprawdzał lepiej właśnie w bagnie
co by nie mówic jedna z najlepszych opon na rynku - na dokładke powiem, ze na oryginale spokojnie można jeździć po czarnym nawet powyżej 100km/h a sama opona jest zadziwiająco lekka - u mnie razem z felgą zamyka się w 37kg
nie ma sensu jej ważyć ale przy takim profilu wogóle się tego nie odczuwa
polecam !!!
Baton a do jakich mostów chcesz te 35" simexy założyć.
jakich mostów chcesz te 35" simexy założyć. Pewnie oryginalnych.
Pewnie oryginalnych. bo ja to ty
A coś blirzej o tych wzmocnieniach mostów, jakieś półośki mocniesze czy standart.
suchorz napisał/a: Pewnie oryginalnych.
bo ja to ty Nie przeginaj!!!!!!!!!!!!!
Lepiej zobacz jakie mam mosty w opisie.
suchorz, nie gotuj się. jak będę miał kasę to wezmę wzmocnione bo tak na dziś jak bym go chciał zrobić tak jak che to 15 tysi mało by było inwestuje po części wiem blokady trzeba dopasować do osi bo wieloklin w mocniejszych ma 30 sebów powoli nie wszystko na raz jak się ukręcą te co mam to kupie wzmocnione.
35x10,50R15
Trochę rowerowe takie
SiMarco, może trochę. ale powiedz mi w czym są lepsze o 2,5 cala szersze tylko na bagno lepsze a tak to tylko większe opory toczenia.
ale powiedz mi w czym są lepsze o 2,5 cala szersze tylko na bagno lepsze a tak to tylko większe opory toczenia Większa trakcja, a to jest ważne. Opory toczenia Simexa sa takie, że gorzej być już nie może, no i auto jest w teren, a nie ma asfalt. Jakie szerokie felgi chcesz założyć do tych opon?
Jakie szerokie felgi chcesz założyć do tych opon? 8J r15 ET -25 takie mam wsadzone teraz i na nich che zostać
tylko na bagno lepsze No fakt, bagno, piach... wszystko co luźne i głebokie. Ale oczywiście wszystko zależy do czego auto ma być używane. Uniwersalnych terenówek i opon nie ma
Inna rzecz, że co Ci z małych oporów jak simex kopie w dół do jądra. To bardzo dobra opona ale nie na każdy teren. Booger to bardzo dobra opona ale nie w każdej sytuacji. BFG AT to też bardzo dobra opona. Tam gdzie jest odpowiednia
Niestety ale na rajdach coraz powszechniejsza jest specjalizacja auta i wyposażenia. Jak chcesz simexa to zakładam, że do ciężkiej przeprawówki a tam z obserwacji rajdowych wydaje się, że szersza opona jest skuteczniejsza. Jak do latania wkoło komina to simex wg mnie to zbytek agresji.
Ale ja truskawki cukrem posypuję...
8J r15 ET -25 takie mam wsadzone teraz i na nich che zostać No i jest pewien problem. Do opon 10,5 dobrą felgą jest 7x15, a nie 8x15. Za waska opona i będzie spadać, zwłaszcza przy mniejszym ciśnieniu powietrza.
Za waska opona i będzie spadać, zwłaszcza przy mniejszym ciśnieniu powietrza. co ty mówisz w grandzie mam na 9J r15 ET -25 osadzoną 31x10,50 r15 i nigdy nie spadła nawet o tym nie myślała. ale wiem jak się chce to się da szczególnie jak powietrze spuścisz.
A bierzesz pod uwagę jazdę w terenie? Bo niskie ciśnienie i spadanie opon z za wąskich felg to codzienność
Baton1103, rób jak chcesz.
SiMarco, może masz rację. a co byś proponował takiego żeby i na asfalcie jakoś jechało też????????
[ Dodano: 2010-02-27, 18:42 ]
to jakiego producenta proponujesz??
Kumho KL71 no fakt mam kumho w zj ale tą 834 i dobrze się spisuje a chodzą do 600 zł jakoś??
mam kumho w zj ale tą 834 i dobrze się spisuje a chodzą do 600 zł jakoś??
a co byś proponował takiego żeby i na asfalcie jakoś jechało też???????? Ty mi powiedz, jakie jest przeznaczenie tego auta. Toyę na boogerach wozimy na lawecie, asfaltem jeździ za karę albo tylko jak blisko. Ale jak wspominasz o asfalcie wogóle to ja bym był za normlanym MTekiem - polecane KL71 czy nowy BFG, też niezły - do wyboru do koloru.
[ Dodano: 2010-02-27, 18:51 ]
luzik to pomyślę o kumho. suchorz, luzik
Darek, ale Twoje zdjęcia sa nieuczciwe bo z tych bagien na KL71 NIE WYJECHAŁEŚ. Wbić tam to ja się mogę na moich starych łysych ATekach Ale sam tam dojechałem. Przede mna wjechala tam po trapach zmota na 35" A w do drugie bagienka wbijały się patrone na 35 i trochę po orały. Torfowiska były fajne, ale padało ciagle i było ciekawie. Na KL71 dojechalem wszedzie gdzie chciałem, więc nie można narzekać.
Na tym ostatnim zdjeciu trzeba było 120 metrowego kinetyka i XJ na max bucie żeby go wyrwać
Na tym ostatnim zdjeciu trzeba było 120 metrowego kinetyka i XJ na max bucie żeby go wyrwać to przynajmniej była zabawa a ilo metrowy ten kinetyk???
Czyli KLe nie robią A te zmoty czy patrole na 35 to żadna wykładnia. Waga i ciśnienie łącznie robią z pojazdu pomnik
Baton musisz najpierw wiedzieć do czego będziesz używał Jeepa a dopiero póżniej dobieraj opony i inny szpej. Z tym pomysłem o simexach 35" to tak jakbyś T-55 na komary sprowadził.
Waga i ciśnienie łącznie robią z pojazdu pomnik Tez, ale jedna zmota była tylko z rurek, koł 35" i robiła, ale tego bagna bez trapów nie pokonała.
Czyli KLe nie robią A te zmoty czy patrole na 35 to żadna wykładnia. Waga i ciśnienie łącznie robią z pojazdu pomnik Spotkaliśmy tam ekipę 3 parchów i takiego katowania w życiu nie widziałem, działali bez wyciągarek ale z długą i grubą stalówką, na zbloczach, trzeba było szybko uciekac bo horror by był jakby im lineczka pierdykła
Baton musisz najpierw wiedzieć do czego będziesz używał Jeepa a dopiero póżniej dobieraj opony i inny szpej. Z tym pomysłem o simexach 35" to tak jakbyś T-55 na komary sprowadził. wiem właśnie ale nie ma uniwersalności a ma być dobry do lasu ale ten las mam 130 km od domu to i na asfalcie powinien się poruszyć prze ciesz nie będę tachał go zj na przyczepie no i jakiś rajdzik jak go ukończę.