ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

mam pytanie a mianowicie : od niedawna jetem posiadaczem kadeta 1.6D wlasnie wyminilem uszczelke pod glowica i pasek rozrzadu wszystko ustawilem tak jak byc powinno silknik odpalil ale jest troche slaby w stosunku do tego co bylo i w czasie jasdy lekko kopci na bialo mam wrazenie jakby to bylo zwiazane z zaplonem w zwiazku z tym prosze o odpowiedz czy bede w stanie zrobic to sam czy raczej udac sie do jakiegos fachowca ? sam jestem mechanikiem ale do tej pory mialem nie wiele do czynienia z dislami. pozdrawiam


w dizlach chyba sie jeszcze ustawia kąt wtrysku , albo zapowietrzy łeś pompę
Jeżeli jest to ewidetnie biały dym to w takim razie to para wodna.
Gdzieś woda przedostaje się do komory spalania i jest to najprawdopodobniej uszczelka pod głowica.
Z tym, ż epodobno w dieslach wystarczy kropla wody w komorze spalania i silnik ulega destrukcji.
Tyle wiedza moja na ten temat.
A może ten dym bardziej jest siwy ?

Jeżeli jest to ewidetnie biały dym to w takim razie to para wodna.
Gdzieś woda przedostaje się do komory spalania i jest to najprawdopodobniej uszczelka pod głowica.
Z tym, ż epodobno w dieslach wystarczy kropla wody w komorze spalania i silnik ulega destrukcji.
Tyle wiedza moja na ten temat.
A może ten dym bardziej jest siwy ?


O ja mam taki problem też mam 1.6 D i kopci mi jak dam mu ostro w rure !!! Mieszaja się jak by dwa dymy jeden siwy drugi czarny, co to może byc ?? A i jeszcze dodam że dzieje się tak gdy jest ciepło/duszno bo w zime ten problem mi znika ?? A najwiekszego pałera silnik dostaje po deszczu czyli jak powietrze jest wilgotne ale czemu ??


Siwy (biały) dym to jest dobrze żadna woda a czarny to najprawdopodobniej leją wtryski czyli za dużo ropy dostaje się do komory najlepiej dać wtryskiwacze do fachowca to on albo ustawi albo wymienić na nowe końcówki wtryskiwaczy i powinno być po kłopocie

Siwy (biały) dym to jest dobrze żadna woda a czarny to najprawdopodobniej leją wtryski czyli za dużo ropy dostaje się do komory najlepiej dać wtryskiwacze do fachowca to on albo ustawi albo wymienić na nowe końcówki wtryskiwaczy i powinno być po kłopocie

Z końcówkami to masz racje bo mi leją !!! Ojciec ma jakiś przyżąd do sprawdzania ciśnienia i sprawdzał je i powiedział że są do dupy !!! tylko nie wiedziałem czy czarny dym to jest wina tego !!!!
takie objawy są też jak depniesz na luzie pedał gazu to wtedy silnik pali tyle ile dostanie dawki i stąd ten czarny dym wymień końcówki wtryskiwaczy lub całe wtryski ale to wychodzi drożej niż końcówki i regulacja u fachowca.Mój mercedes 207 z silnikiem 2400 po zrobieniu wtrysków palił 8l/100km a wcześniej potrafił 12 i do tego była smuga czarna za mną.

w dizlach chyba sie jeszcze ustawia kąt wtrysku , albo zapowietrzy łeś pompę

a czy nie jest tak że w kadecie pompa się sama odpowietrza??
moze byc kilka przyczyn
jakis blad przy zakladaniu uszczelki, niewlasciwie dokrecona glowica
odpowietrzenie raczej odpada, zobacz jak bedzie sie zachowywac po wymianie wtryskiwaczy albo wyreguluj je tyle na ile jeszcze mozna i sprawdz - skoro masz dostep do przyrzadu to nie powinno byc problemu z ta sprawa
a sprawdzales czy nie ubywa ci oleju albo plynu w ukladzie chlodzenia?

moze byc kilka przyczyn
jakis blad przy zakladaniu uszczelki, niewlasciwie dokrecona glowica
odpowietrzenie raczej odpada, zobacz jak bedzie sie zachowywac po wymianie wtryskiwaczy albo wyreguluj je tyle na ile jeszcze mozna i sprawdz - skoro masz dostep do przyrzadu to nie powinno byc problemu z ta sprawa
a sprawdzales czy nie ubywa ci oleju albo plynu w ukladzie chlodzenia?


Olej ubywał ale była to wina simeringów i uszczelki pod miską olejową !!!! Ale to już zostało zlekwidowane !!!! Co do plynu to nie nic nie ubywa !!!!

Siwy (biały) dym to jest dobrze żadna woda

No racja nie woda tylko para wodna (biały)
trudno mi jest jednoznacznie stierdzic czy dym jest calkiem bialy czy troche szary jest jasny i smierdzi ropa tak jakby nie do konca bylo przepalone paliwo przed wymiana uszcelki tego nie bylo znaki na kole pasowym na pompie i koke walka sa ustawione jednak moze cos sie rozregulowalo bo jest slaby

[ Dodano: 2006-08-16, 23:26 ]
trudno mi jest jednoznacznie stierdzic czy dym jest calkiem bialy czy troche szary jest jasny i smierdzi ropa tak jakby nie do konca bylo przepalone paliwo przed wymiana uszcelki tego nie bylo znaki na kole pasowym na pompie i koke walka sa ustawione jednak moze cos sie rozregulowalo bo jest slaby

[ Dodano: 2006-08-16, 23:26 ]
~~jack~~
trudno mi jest jednoznacznie stierdzic czy dym jest calkiem bialy czy troche szary jest jasny i smierdzi ropą

A pozatym czym ma śmierdzieć ,musi ropą no ,chyba że jeździsz na tańszym paliwie czyli oleju spożywczym ,jak dym jest biały to masz dostarczane za dużo paliwa w stosunku do powietrza a może warto sprawdzić zapłon i trochę go opóźnić .
ja trochę tak off topic:

Szyłko - 2 uwagi:
Jak cytujesz to tylko ten fragment do którego chcesz sie odnieśc, a nie całą wypowiedż. Jesli chcesz sie po prostu zwrócić do osoby która ten post napisała, po prostu wymień ją z nicka, tak jak teraz ja ciebie

Po drugie: nie nadużywaj wykrzykników - piszesz je w każdym zdaniu To tak jakbyś sie cały czas wydzierał do nas... uwierz mi - naprawde cie rozumiemy bez tego emocjonowania sie
Chyba na j. polskim była lekcja dotyczaca interpunkcji ?
Tyle tytułem pierwszego ostrzeżenia.

~~jack~~ - w dziale "Witamy" jak sama nazwa wskazuje sie tylko witamy i przedstawiamy. Problemy techniczne przedstawaimy w dziale "Technicznym", a nowi (którzy tam na początku nie mają dostepu) w ogólnym "Tabula rasa". To tak na prszyszłość. Tak więc przenoszę ten topik na właściwe miejsce. Pzdr.

:idea: ja trochę tak off topic:

Szyłko - 2 uwagi:
Jak cytujesz to tylko ten fragment do którego chcesz sie odnieśc, a nie całą wypowiedż.


Dobra przyjmuje tą lekcje z pokorą Już więcej nie popełnie tego błędu !!!
A co do wtryskiwaczy to jak chcesz ~~jack~~~ to dam ci namiar na kolesia który ma końcówki wtryskiwaczy do 1.6 D za 24 zł za sztukę są to nówki tylko że nie BOSHA a zwykłe
jest to na 100% błędne ustawienie początku wtrysku czyli inaczej mówiąc zapłonu. Wiem bo mam ten sam problem teraz. Właśnie złożyłem głowicę, ustawiłem wszystko tak jak powinno być i kicha dymi że świata nie widać. Czy idzie to ustawić? Idzie ale potrzeba trochę wiedzy i cierpliwości. Ja to robię tak: biorę kawałek starej rurki co łączy wtrysk z pompą, odcinam w połowie. Odkręcam rurkę od pierwszego wtrysku przy pompie wtryskowej i przykręcam tę obciętą najlepiej ją skierować w dół. Kilka razy kręcę rozrusznikiem żeby naszło do rurki paliwo. Potrzebna jest teraz druga osoba która będzie obracać ręcznie silnik. Obracając silnikiem obracamy również pompę a co za tym idzie powodujemy że poda ona paliwo na naszą rurkę a że jest ona skierowana w dół to poprostu paliwo kapnie nam na ziemię. Ustawiając silnik na zero (najlepiej patrząc na koło zamachowe) widziemy moment podawania paliwa przez pompę. Jeśli jest przed punktem 0 to lekko opóźniamy a jeśli paliwo kapnie na nam za punktem 0 wtedy przyśpieszamy podawanie wtrysku. Na pompie popuszczamy 3 śruby "10" i kręcimy odpowiednio śrubą na środku bodajże jest to "15". Może trochę chaotycznie to opisałem ale w większości przypadków skutkuje. Zapomniałem dodać że paliwo musi być podane w punkcie zerowym ewentualnie minimalnie przed no i oczywiście stacyjka musi być włączona przy kręceniu silnikiem.

[ Dodano: 2006-08-18, 12:04 ]
dzieki przemo za porade mysle ze powinienem sobie dac z ty rade uszczelke zalozylem taka jak byla czyli z dwoma dziurkami a kopcenie nastapolo zaraz po odpaleniu po wymianie uszczelki jak wyjechalem z garazu stwierdzilem ze jest slaby wiec zgodnie z twoja sugestia pewnie to wina zaplonu. i jeszce sorki ze pisalem na "witamy" z komputerem jak do tej pory tez mialem nie wiele do czynienia i jeszce popelniam masw bledow przepraszam , co zlego to nie ja

[ Dodano: 2006-08-19, 23:11 ]
dzieki przemo za porade mysle ze powinienem sobie dac z ty rade uszczelke zalozylem taka jak byla czyli z dwoma dziurkami a kopcenie nastapolo zaraz po odpaleniu po wymianie uszczelki jak wyjechalem z garazu stwierdzilem ze jest slaby wiec zgodnie z twoja sugestia pewnie to wina zaplonu. i jeszce sorki ze pisalem na "witamy" z komputerem jak do tej pory tez mialem nie wiele do czynienia i jeszce popelniam masw bledow przepraszam , co zlego to nie ja

[ Dodano: 2006-08-19, 23:11 ]
no popatrzcie...
a ja naiwnie myślalem ze w dieslach sie nie ustawia momentu zapłonu, tylko kąt wtrysku...


no popatrzcie...
a ja naiwnie myślalem ze w dieslach sie nie ustawia momentu zapłonu, tylko kąt wtrysku...



No widzisz ale wiesz o co chodziło
Szylko, hej zaplon ustawial mi znajomy to wiesz jak to ze znajomymi bywa glowa troche boli na drugi dzien i tyle. wiem ze jak komus obcemu robi to ok 70 zl ale to moze byc roznie w roznych warsztatach



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting