ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam !

Nie wiem nawet za bardzo jak sformułować pytanie, ale spróbuję.

Posiadam Reduktor 231 i ostatnio musiałem calkowicie wyjąć tylny wał. W miejscu gdzie jest uszczelniacz tylnego wału wyciekło mi sporo oleju.

Postanowiłem zrobić dolewkę i okazało się, że reduktor jest pełny i nie ma mowy by dolać jakis olej.

Czyżby olej który mi wyciekł pochodził z innego miejsca niż reduktor ? Do tej pory myślałem że to olej z reduktora...?

Bedę wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedź.

Tomek


Odkreciłeś odpowiednią srube na reduktorze??
dolna jest do spuszczania a gorna do dolewania

na razie nie mam pomysłów co dalej mogło sie stać

Czyżby olej który mi wyciekł pochodził z innego miejsca niż reduktor
Nie ma takiej opcji, olej mógł być tylko z reduktora.
ALbo ktoś dolał go kiedyś więcej niż potrzeba, albo do reduktora dostała sie woda i stąd duża ilość oleju. Ale wodę w oleju to bys raczej poznał - olej z klarownego robi się mleczno-matowy
W reduktorze powinien być czerwony olej ATF (od automatycznych skrzyń biegów)
Rzeczywiście nie ma opcji na przelanie oleju ze skrzyni biegów bo jak by tam coś się rozszczelniło to miałbyś wyciek na łączeniu skrzyni i reduktora (jest tam nawet otworek spływowy)
Ale popatrz gdzie jest korek wlewowy - on wyznacza poziom (ilość) oleju w reduktorze. Mozliwe że masz opuszczony reduktor (Lift) i wtedy leży on pod katem i dlatego coś ci tam wyciekło ....

Zlej stry olei i napełnij reduktor nowym tak jak każe instrukcja i sie nie martw.
Pamiętaj - tam wchodzi ATF - czerwony olej od skrzyń automatycznych.

SL


Poza tym lepiej od razu wymień zimmering uszczelniający wyjście wału. Niewiele roboty, może pomóc a na pewno nie zaszkodzi. A sam zimmering jest dość tani, nawet w ASO
Autko postalo to i cala oliwa splynela z trybow dlatego stan OK



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting