ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

mam dziwny samochód. teraz zaczął kuleć na szósty cylinder więc wymieniłem świece, kable, kopułkę i palec i kuleje nadal.ciśnienie trzyma na tym cylindrze a pracowac nie chce, objawy występują na gazie . o co mu kurde chodzi????????


o gaz Jkai masz sterownik gazu? Moze go cos ryplo i se ubzdural ze masz 5 garow.
normalna instalacja na śrubkę!!!
A na benzynie chodzi normalnie?
Sprawdz czy przypadkiem wtyrskiwacz nie pracuje jak przelaczysz na LPG - przkaznik w emulatorze/odlaczaniu wtryskow sie skopal...


i co? Znaczy ze gaz i bene wpierdziela rownoczesnie? Takie dziwactwo to by chyba wyszlo na kluczykowaniu.
tak szczerze to nie mam nawet zbiornika, nie mówiac o benzynie-tylko gazolina-chodził normalnie dopóki się nie skopsało!

i co? Znaczy ze gaz i bene wpierdziela rownoczesnie? Takie dziwactwo to by chyba wyszlo na kluczykowaniu.

Nie nie wyszloby - bo ECU widzi prawidlowa impedancje wszystkich wtryskow

[ Dodano: 2005-12-06, 11:28 ]
iskra jest, zamieniałem już kabelki miejscami kuleje tylko na szóstym! czy w tym aucie reguluje sie zapłon?
i odpalał Ci i w zimie robił? Przecież to wbrew wszelkim zasadom sztuki
Ostatnio gdzieś czytałem, że jak jest niska temperatura to membrana może sztywnieć i pękać dlatego dla trwałości i poprawnego działania jest konieczność osiągnięcia temp. min 30 stopni.
U mnie się przełącza na gaz zaraz po uruchomieniu ale kuleje i nie zbiera się póki nie złapie troche temperatury.
A jaki to jest samochod? Ale odpowiedz i tak bedzie nie ...
A ma znaczenie jaki to samochód? Wydawało mi się, że to wynika z właściwości gazu i zasady pracy instalacji LPG II gen. Ale się nie upieram.

Dodge Neon 2.0 (k*rwa ciągle )
mowa o jeepie cherokee!
Pytalem o samochod Marcinav6
No to nie masz zadnej mozliwosci regulacji kata wyprzedzenia zaplonu!
Marcin, ja wiem. Tylko odniosłem się do tematu w zakresie zasad pracy instalacji LPG w ogóle!
Ale już się nie wtrącam, nie jestem fachowcem od gazu.
No jedyna mozliwosc w twoim wypadku to wg. mnie to problem z zaplonem (istnieje taz mozliwosc ze masz przyblokowany dolot w kolektorze do tego cylindra - ale w to bardzo bym powatpiewal).
Sterownik LPG nie dozuje gazu w zaleznosci od cylindra tylko reaguje na srednie podcisnienie w kanale dolotowym - wiec ze strony sterownika nie ma mozliwosci zpodania zlej mieszanki tylko na jeden cylinder.

ps. jeszcze do glowy przyszly mi szklanki (nieotwierajace sie zawory)


ps. jeszcze do glowy przyszly mi szklanki (nieotwierajace sie zawory)


Jesli az tak, to musialoby byc glosno. U mnei sa wyebane szklanki, ale otwieraja wszyskto jak trza. Mimo to silnik stuka jak jakis za przeproszeniem turbo dyszel

i co? Znaczy ze gaz i bene wpierdziela rownoczesnie? Takie dziwactwo to by chyba wyszlo na kluczykowaniu.

Nie



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting