Mam taki mały problem z przełączaniem z 2H na 4H i odwrotnie. Napęd na 2 koła nie wchodzi odrazu tak jak zwykle tylko trzeba poczekać albo sie zatrzymać i bujnąc przód tył. Problemu nie było wcześniej i dowolnie wszystko wskakiwało. Auto nie zamarzło bo jest w ogrzewanym garażu. Zastanawiam sie czy może jest gdzieś jakiś luz, albo regulacja, bo czasem 4H potrafi też samo wyskoczyć. Z 4L problemu nie ma
poprostu tak od razu sioe nie rozlacza masz w przednim moscie disconect i za pomoca podcisnien sie zalacza lub rozlacza . niestety to czesta awaria . jest kilka sposobow na pozbycie sie / usprwnienie / naprawe . generalnie zrobilem tak http://www.jeepforum.com/...rite-up-595515/ mozna tez zaspawac kolko na styku obu polosi , zablokowac w tym polozeniu czyms lub zapodac dluga polos z xj. mozna tez zanabyc orginalne czesci i naprawic
wybor nalezy do ciebie
[ Dodano: 2010-01-01, 23:43 ]
kulkagsx1200, ale kolega gazowiec, ma TJ. ja bym sprawdzil regulacje ciegien od spodu. Moze srubka puscila lub cos sie wyrobilo i to bym najpierw sprawdzil.
kulkagsx1200 Dzięki za pomoc ale w TJ jest trochę inaczej
Ale pomagasa ci wysyłam za dobre chęci
qwa nie zauwazylem grumt to nie zostawiac w potrzebie
[ Dodano: 2010-01-02, 00:59 ]
Gazowiec...wyreguluj sobie ciegno...jak wejdziesz pod auto od strony kierowcy to zobaczysz mocowanie ciegna przykrecone do podlogi przy tunelu srodkowym....reszta bedzie dosc jasna.
A najlepiej kup sobie drazek Novaka: http://www.novak-adapt.com/catalog/kit_sk2x.htm Sam takiego uzywam i problemy ze zmiana biegow reduktora zniknely zupelnie
U mnie tez ten sam problem tylko u mnie sie zaczelo jak wymienilem olej w reduktorze. Napoczatku myslalem ze za rzadki olej.Tylko u mnie jak zejdzie z 4h na 2h to nie ma zadnego stuku. Ale jak sie rozgrzeje to duzo mniej wybija bieg.