jak zalączam 4H, albo 4L to nic mi sie nie zapala na desce rozdzielczej-czytalem na tym forum ze powinno byc sygnalizowane kontrolkami- może ktos wyjasnic/pomóc?
I na 4H i na 4L u mnie wyświetla PART TIME
no dobrze-ale gdzie szukac awarii?
A tak wogóle to zapina Ci napędy ? jak tak to sprawdz żarówkę czy nie przepalowna. A jak nadal t nie to to pewnie jest jakis przełącznik koło wajchy który zapala lampkę. Więcej nie pomogę... nigdy tego nie rozbierałem.
Miałem tak, że po przełączeniu mi się paliła kontrolka 4wd. Po zdjęciu osłony reduktora, nie wiedziałem, że reduktor tylko na niej leży i nie ma mocowania z góry coś się przestawiło/ odgieło i kontrolka przestała się palić albo paliła się chwilami tylko. Poruszałem cięgnami od spodu, coś pstryknęło i od tej pory działa.
Kontrolka 4wd jest jedna do L i H . Może Ci sie jakis kabelek przetarł ,albo wtyczka nie łączy na reduktorze . W zwykłym TJ mozna olać niezapalanie kontrolki - ważne że zapinasz napęd , gorzej w Rubiconie - bez sygnalizacji zapięcia nie włączysz blokad .
zapina mi napedy na 100% tylko nie sygnalizuje kontrolką. Czy może ktos wyjasnic na czym polega różnica 4H a 4L?
4H zwykłe przełożenie 4L przełożenie zredukowane(tzw terenowe)
4H zwykłe przełożenie 4L przełożenie zredukowane(tzw terenowe) mam pytanie przelozenie zredukowane mozna jezdzic normalnie po drogah czy to ma jakies znaczenie
mam pytanie przelozenie zredukowane mozna jezdzic normalnie po drogah czy to ma jakies znaczenie To głównie używasz w terenie tam gdzie auto ma ciężko (podjazdy) itd. Na czarne się nie nadaje i można zdemolować reduktor...
4H - po luźnym podłożu, piach, błoto, śnieg itd. Po czarnym raczej nie, no chyba, że na wprost.