Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam

posiadam TJ z 98r. i borykam sie z kilkoma problemami byłbym wdzięczny za pomoc

1. spory luz na przekładni kierowniczej /wałki, krzyżaki, w±s, końcówki OK/ koła 35'

czy da się jako¶ skasować luz dokręcaj±c jak±¶ ¶rube ? czy skazany jestem na wymianę przekładni

2. przy ostrym ruszaniu regularne pukniecia - wychodzi mi że mam walnięt± poduszkę pod reduktorem i jestem w stanie ręk± skreć j± od osi wału o kilka% - wychodzi na to że bij± o siebie zabieraki na krzyżaku

wystarczy wymienić poduszke płycie czy co¶ jeszcze ?

3. z tego co czytam win± za szybkie zużycie synchronizatorów w skrzyni do 2,5l jest używanie złego oleju klasy GL5 mylnie wpisanego w instrukcje ma byc 3 lub 4

jezeli mam już niezłe zgrzyty a niechce mi sie pilnować obrotów przy zmianie biegów

można jako¶ podratować skrzynie broni±c sie przed wymian± /remotn nieopłacalny/

jaki¶ gestszy olej ? dodatek typu Xeramic do przekładni ? inne patenty ?

4. blokada ARB na tyle /poprzedni własciciel ciemny/

a/ po długimmmmmm pompowaniu załacza blokade - walniete uszczelniacze ?
b/ pompa cały czas pracuje /kole smówil o braku jakiego¶ wyłacznika cisnieniowego/ ?

proszę o pomoc


1. czy przekladani ci cieknie czt tylko luz? Jak duzy ten luz?

2. Zmien olej powinno sie poprawic...ale gwarancji nie ma.

3. jesli kompresor sie nie wylacza i wlaczenie blokady trwa dlugo to padly ci najprawdopodobniej oringi w moscie. Sa po dwa po kazdej stronie blokady. Sprawdz tez czy przewod z powietrzem nie cieknie gdzies miedzy kompresorem a blokada. Niestety jest to czeta wada ARB ktora bedzie na 100% sie powtarzac...dlatego wlasnie nielubie ARB
4. najpewniej masz jak±¶ dziurę w przewodzie, ja to przerabiałem . SprawdĽ wej¶cie przewodu do mostu.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting