ostatnio przeglądając stronki 4x4 natrafiłem na nową info dla mnie jako właściciela TJ 2,5 motor może mieć albo 125 koni albo 118 koni (np SE) (pewne dużo ludzi o tym wiedziało) ale ja nie mam pytaniie skąd sie bierze ta róznica??
mam pytaniie skąd sie bierze ta róznica bo czasami podaja moc w koniach( mustangach) a czasami w koniach(arabach)
to siem koledzy wykazali i znowu trzeba poczekać aż się za oceanem wyśpią i cos na temat napiszą tj mam taką nadzieję
ja chciałbym dodać, że występuje jeszcze konik morski P.S. To dlatego, że zamierzam śledzić ten wątek
jeszcze konik morski i biegunach i polny
Bo KON jaki jest kazdy widzi
Reasumując są różne konie w zależności od występowania.
to się nazywa złota myśl
konia z rzędem temu kto omówi temat całkowicie
A moze kuce albo osly
ostatnio przeglądając stronki 4x4 natrafiłem na nową info dla mnie jako właściciela TJ 2,5 motor może mieć albo 125 koni albo 118 koni (np SE) (pewne dużo ludzi o tym wiedziało) ale ja nie mam pytaniie skąd sie bierze ta róznica??
nie ma roznicy w mocy silnikow 2,5 z roznych wersji....jedynie roznie ta moc jest podwana....w usa jeden kon mechaniczny to okolo 745 W energii a w europie jeden kon mechaniczny to 735 w energi i stad te roznice.
i teraz wiadomo że oni mają tam inne waty i to one są winne
A co z różną mocą 4-litrowego TJ? Znalazłam gdzieś nawet, że od początku produkcji TJ miał 177-konny silnik, a po dwóch latach doszła opcja słabszego ciutkę motoru... Tu skąd różnica?
A co z różną mocą 4-litrowego TJ? Znalazłam gdzieś nawet, że od początku produkcji TJ miał 177-konny silnik, a po dwóch latach doszła opcja słabszego ciutkę motoru... Tu skąd różnica?
Tu istotnie byla zmiana ale na mocniejszy silnik
Silniki produkowane w latach 1997-1999 mialy 181 koni i 222 ft/lbs momentu przy 2,800 obrotow.
W 2000 roku zaczeto produkowac silniki z listwa zamiast kabli i rozdzielacza wysokiego napiecia oraz przeprojektowano glowice i kolektor wydechowy i dzieki tym zmianom moc wzrosla do 190 koni a moment do 235 ft/lbs przy 3,200 obrotow
Ooo, to tu już troszkę mi namąciłeś w łepetynie. Byłam przekonana, że moje auto jest mocne na całe 130kW - tak ma w dowodzie (po europejsku 177 KM, po hamerykańsku ciut mniej). A jest to rocznik 2006. Skąd te moce podane przez Ciebie? Profesorze Stebel - prosimy o rozwinięcie tematu
dzieki Stebel, tj Dzięki Profesorze Stebel mnie zmyliło info na stronce, które wskazywało że 2,5 litra w wersji SE ma 118 koni a 2,5 litra w każdej innnej wersji ma 125 koni i tylko tak dało sie odchaczyć a była to chyba strona .com (niepamiętam dokładnie czego szukałem i gdzie to bylo)
teraz musisz tez odmieszać w głowie Trycji, bo jej rocznik i moc nie odpowaida
ale wychodzi na to, że jest jak ktoś tam we wątku napisał i że moc w mustangach jest inna niz arabach choć ciągle dziwi mnie że ktoś tam zajmujący sie sprzedażą części do Jeepów wymyślił sobie że Wragler SE ma 118 a inny 2,5 ma 125 ...
tak sobie myśle że ta strona mogła byc .de i dlatego wyjaśnienie Stebel"a by pasowało
Skąd te moce podane przez Ciebie?
Dane ktore podalem sa danymi fabrycznymi w wiekszosci wzietymi z broszur informacyjnych badz instrukcji.
Silniki 4.0l ( lub jak kto woli 242 Ci) byly poddawane modyfikacja w ciagu okresu wkladania ich do jeepow...nawet przeprojektowanie pompy wody czy napinacza paska mialy wplyw na moc. Oto pelne dane: '87XJ: 173hp @ 4500rpm, 220lbft @ 2500rpm '88-'90 XJ: 177hp @ 4500rpm , 224lbft @ 2400rpm '91-'95 XJ: 190hp @ 4750rpm, 225lbft @ 3950rpm '96-'99 XJ: 190hp @ 4600rpm, 225lbft @ 3000rpm '00-'01 XJ: 193hp @ 4600rpm, 231lbft @ 3000rpm
'93-'95 ZJ: 190hp @ 4750rpm, 225lbft @ 3950rpm '96-'98 ZJ: 185hp @ 4600rpm, 220lbft @ 2400rpm '99-'05WJ:195hp @ 4600rpm, 230lbft @ 3000rpm
Wychodzi na to, że mój Waldi jest skundlony... Hmm, jak go kupiłam (z obrazka - nawet bez info o pojemności ), to zaczęłam w necie szukać info o wranglerach - modele, silniki itd. Nie znalazłam jednoznacznych danych dotyczących modeli, wyposażenia, opcji i in. Co strona, to inne konfiguracje i zestawienia. Te dane od Ciebie, Stebel, to następna rzecz, która utwierdza mnie w przekonaniu, że o swoim aucie nie dowiem się więcej niż to, że to Jeep . Chociaż nie - w dowodzie ma Chrysler !! Eh, ci amerykanie...
trycja, to chyba sie wyjasniło, Twój Jeep pewnie jest sprowadzony i ten kto to robił wpisał najniższą moc (lub) pierwszą z brzegu jaką znalazł a prawda jest taka ze Twój TJ ma taką moc jaką ma a nie jaką mu wpisali w dowody rejestracyjnego Stebel, zrób taką tabelkę dla 2,5 litra jesli da sie taka zrobić wogóle bo sie moc nie zmieniała
trycja, 177 koni jest niemożliwe, bo tyle to miał Renix z przełomu lat 80' i 90'. Obstawiam, że tak jak to zbyszko4x4 tłumaczy, po prostu ktoś nieświadom różnic wpisał co i jak.
Jak chcesz się upewnić, to otwórz maskę i zobacz jak wygląda twój kolektor dolotowy, są 3 możliwości:
Powinien być ten skrajnie z prawej.
Jeśli do tego, z prawej (czyli patrząc od przodu auta z lewej) nie ma kabli do świec tylko listwa z trzema garbami (cewki) to masz na 100% rzeczone 190 koni i silnik po przebudowie. Mało tego, mając 2006 masz już wersję po redesignie głowicy, który wyeliminował jej pękanie (miał miejsce koło 2003 roku), czyli generalnie silnik-cudo
Trycja to jak się wyjaśniło, że masz waldiego cudo i pod machą też ma cudo tylko papiery ci popsuli na stacji przeglądów rejestracyjnych to dasz się pojeździć przy spotkaniu jakby co
Po robocie popędziłam do Waldiego, macha w górę, oglądam ten kolektor i... to ten skrajny prawy na zdjęciu i garbki też się znalazły Się mi te mustangi pod machą okociły !!!
[ Dodano: 2009-08-31, 21:19 ]
trycja, wg tego co wyżej to masz 20 mustangów za dużo .... więc chętnie przyjmę do mojej stajni 125 +20 byłoby akutat
trycja, wg tego co wyżej to masz 20 mustangów za dużo .... więc chętnie przyjmę do mojej stajni 125 +20 byłoby akutat
po piąte primo - sie nie wcinam
To ja się wcięłam w Twój temat