ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam,
ostatnio walcze z grzechotnikiem
najpierw w Kaliszu wystrzelił mi segeier od hamulca dwa razy potem zrobiliśmy zabezpieczenie na imbus i taśme izolacyjną
Natomiast
wczoraj w Dusznie padł mi przekaznik
zeby rozwinąc/zwinąć line musieliśmy przekładać kable
i teraz pytanie
jaki założyć nowy przekaznik ?
czy kupic orginały warna 4szt
czy zamontowac jeden bo słyszałem ze tak mozna np ten
może macie inne patenty jaki przekaznik zamontować
prosze o pomoc
bo chciałbym pojechac do Miłosławia na Puchar Jeep-a a czsu mało


kiedyś zakładaliśmy dwa Ramseya na zwijanie
są mega wytrzymałe
tylko cena nie mała
coś koło 350PLN szt
zapytaj w firmie Tevor

kiedyś zakładaliśmy dwa Ramseya na zwijanie
są mega wytrzymałe
tylko cena nie mała
coś koło 350PLN szt
zapytaj w firmie Tevor


dzieki raffik za info
ps. Wasze logo ładnie sie prezentuje na moim Yj

znalazłem jeszcze cos takiego
poślij fotkę loga na maila
a co do tego z alledrogo albo z wypraw to nie wiem, za mało praktyki z nimi mieliśmy


A nie możesz wymienić jednego, tego co się spalił??
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/96/280.html
generalnie można ten przekaźnik można rozebrac i przeczyścić stykki
powinno być ok

i zostawić sobie na zapas

poślij fotkę loga na maila
a co do tego z alledrogo albo z wypraw to nie wiem, za mało praktyki z nimi mieliśmy


jutro umyje złoma i zrobie foto
bo po Dusznie jest na nim z 500kg torfu
jutro obdzwaniam za przekaznikami

[ Dodano: 2009-10-04, 22:23 ]
Adam Lee, JEEPGREGOR, nie Was ręka Boska broni przed takimi patentami
tak się można bawić z przekaźnikami pracującymi pod obciążeniem 20A a nie 300A
z tego już kilka tragedii było od urwanej liny i połamanej płyty przez spalone auto i połamane palce
jak się sklei na zwijaniu to niszczy hak wszystko po drodze do bębna i tylko hebel pod ręką ratuje sprawę
jak już się raz skleił to ma wyjarane styki, i tak długo nie pochodzi rozbierałem kilka z ciekawosci. jesli padła cewka, a masz jakiś stary z dobrymi stykami to mozna sie pokusić o jej wymianę od wmiany cewki napewno nic sie nie stanie.

Adam Lee, JEEPGREGOR, nie Was ręka Boska broni przed takimi patentami
tak się można bawić z przekaźnikami pracującymi pod obciążeniem 20A a nie 300A
z tego już kilka tragedii było od urwanej liny i połamanej płyty przez spalone auto i połamane palce
jak się sklei na zwijaniu to niszczy hak wszystko po drodze do bębna i tylko hebel pod ręką ratuje sprawę


ja tak nie robił tylko słyszałem
ale jezeli mówisz że tak moze być to
NIE ROBIC TAK JAK NAPISAŁEM WPOŚCIE WYRZEJ
Dzieki chłopaki
pomagasy poszły
narazie zamowiłem 2szt nowe orginały

ale jak ktoś ma ciekawe pomysły na inne przekazniki
to pisać

co do czyszczenia i rozbierania przekazników to z ciekawosci je rozbiore i zobacze co sie stało

narazie zamowiłem 2szt nowe orginały
Te ze srajdów?

[ Dodano: 2009-10-06, 20:35 ]

http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/96/280.html
Ja te przekaźniki naprawiam znaczy oddaje koledze elektrykowi i mi naprawia i jak narazie działaja bez problemu już jakis rok
bo to zbyt wielka filozofia nie jest Ja się spalą wystarczy nawinąć nową cewkę. Problem się robi jeśli styki są wybite, wtedy pomniejszamy powierzchnię styku co wiąże się ze wzrostem temperatury a to z możliwością zespawania się przekaźnika. Przynajmniej tak na mój rozum Jeśli styki są ok to można naprawiać i tyla

wymieniłem jeden i działało
jak zwijałem line to sie zacieło znów
musze wymienić drugi
czyli na 100% wyjarane styki

i ma grubsze kable w przekaźniku?? nie mogą być grubsze, z wyliczeń wynika jakim przewodem i ile zwojów ma miec cewka by pracowała na 12V, zresztą dla użytkownika to nie ma znaczenia, skoro padły styki, a nie cewka.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting