c20Xe krotka skrzynia ,sportowe wałki , przelotowy układ wydechowy około 166 koni . Swoje robiło V max 200 . w środku 2 kubełki klatka i digital . od zera do 100 6 Sekund tarcze tył i przód ,wszystko z Gsi 90 Sprzedałem go jakies pół roku temu ale zakończył kariere na domku z cegieł Pozdrawiam
----------------------- EDIT od moderatora: fotki zostały zamienione na linki, bo zbyt szerokie zdjęcia rozwalały forum na szerokość. Używaj klikalnych miniaturek które oferuje Fotosik.pl ! -----------------------
Witamy na forum i zapraszamy do dyskusji klubowych.
Cieszę sie że postanowiłeś znów kupić kanciaka - może tym razem będzie bardziej cywilizowany Ten na fotkach to troche taki bardziej rajdowy - ja tam wolę bliżej oryginału z zewnątrz. Trochę nie mój styl - klatka pełna utrudnia normalne użytkowanie, wolę półklatkę. Tapicerke też bym nie wywalał - no ale zapewne chodziło o odchudzenie pod kontem sprintu na 400m . Malowanie kwestia gustu - mi sie nie podoba, ale co kto lubi, styl faktycznie typowo rajdowy, w tym ten brak derzaków i zapinki. Wybacz co powiem, ale ten badlook na masce to paskudny Silniczek XE malinka - najlepsze co to autko miało a widze ze i gleba nieco i tarcze z tylu - OK
Tylko skąd te 166KM ? Mierzone na sprzęcie, czy na dupohamowni?
czekam na efekty zakupów auta i potem swap silnika
Witaj.
witamy
uczepiles sie Proktor tej "dupohamowni"
A co za problem kupić sobie g-techa i mierzyc parametry silnika i osiagi w kazdym aucie do ktorego sie go wlozy.
Dupohamownia to i tak niezly sprzet pomiarowy, na bank lepszy od wybujalej fantazji
witaj na forum, ostatnio sporo kantów sie kreci na allegro i innych ogłoszeniakach wiec z kupnem raczej nie bedziesz miał problemu, a do 2,0 i tak trzeba bedzie conieco pozmieniać i powzmacniać
A co za problem kupić sobie g-techa i mierzyc parametry silnika i osiagi w kazdym aucie do ktorego sie go wlozy.
jasne - no problem Ilu użytkowników naszego forum ma G-Techa?
Witaj Ja to narazie sie nie wypowiadam co wsadze do sojego... Bo narazie stac mnie na 2.0 kg ogorkow:P Napoczatek chce go tylko przemarowac i zaszpachlowac co nieco
...nie musi tego miec kazdy, tylko jedno urzadzenie na spolke z kilkoma osobami - koszt jest raczej niewielki - o niebo taniej niz hamownia, a ile razy mozna sie bawic
Jak dobrze sie poszuka, albo sprowadzi z zachodu to za 200-250 zł mozna nowego gtecha miec - wiec zamiast paru nic nie wartych duperel do kanta, cos takiego sobie sprawic.
co do pomiarów mocy to niestety nie mierzyłem Gtechem ,jedyne porównania były jak założyłem sportowe wałki a seryjne odstawiłem na bok ! kolejną przeróbką był cały układ wydechowy na prosto od kolektora jedynie końcowy tłumik był sportowy ale wata wygłuszająca szybko opuściła swoje miejsce więc był Przelot skrzynia z deawoo lanosa 16v spisała sie na medal ,przedtem miałem F17 ale zadługie biegi były . no nie moge powiedziec o ile to podniosło moc ale deje głowe obciąć że 10 koni napewno poszło do góry ,biorąc pod uwage to że miałem założone nowiutkie sprzęgiełko z luka ,koła 15 x7 195/50 standart . Ciężko sie ruszało na 1 biegu .
witam i jestem ciewak efektu koncowego twojego nowego kanta
Witaj, ten rajdowy kadett calkiem w porzo, widac ze duzo prcy w niego wniosles, pozdrowionka
no widzisz Sim, miałem racje...
Witam!