ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam

Dzis podczas ogladania kolejnego wranglera sprzedawca powiedzial mi, ze we wranglerach nie mozna zapinac napedu 4x4 na asfalcie (nawet tego zwyklego, nie mowie o reduktorze). Prawda to ?

pozdrawiam
Hubert


W zasadzie prawda. Np chyba, że nie będziesz skręcal tylko jechał non- stop prosto.
Jesli cie to "pocieszy" to jak kupowalem mojego wrangla tez mi tak powiedziano ze nie mozna zapiac napedu 4x4 na czarnym.
prawde prawił... bo to samochod w teren jest a nie na asfalt :p



prawde prawił... bo to samochod w teren jest a nie na asfalt :p

ale w teren jakos trzeba dojechac , a w zimie tez czasem przydaloby sie 4x4. W moim plaskaczu jakos moge jezdzic 4x4 nawet po asfalcie.

pozdrawiam
Hubert
on przy zalaczonym 4H nie ma centralnego mechanizmu różnicowego, ja w swoim suvie tez mam constans 4x4. wszystko kwestia zastosowanego systemu. mysle ze bez problemu dojedziesz na tyle, tylko spokojnie...

[ Dodano: 2007-10-25, 16:38 ]
A jak wyglada sprawa z zalaczeniem napedy 4x4 na czarnym asfalnie ale w sytuacji jak jest bloto posniegowe czyli w zasadzie asfalt jest tylko mokry.
ok, przyjmuje do wiadomosci Chcialem sie tylko upewnic.

pozdrawiam
Hubert
Poczytaj sobie o rodzajach reduktorów
We Wranglerach 242 jest chyba mało spotykany, większość ma 231.

ok, przyjmuje do wiadomosci Chcialem sie tylko upewnic.

tylko się nie zrażaj i go kup !!!
Kupuj! Nie pożałujesz!
a Ty chcesz JK?

a Ty chcesz JK?

Az tak dobrze to nie ma...
TJ, ale raczej w rubiconie.

pozdrawiam
Hubert
dobry wybór, wręcz optymalny

dobry wybór, wręcz optymalny

Moj pies ma inne zdanie na temat bagaznika W JK ta rzecz jest zdecydowanie poprawiona.

pozdrawiam
Hubert
wyrzuc tylna kanape (moim zdaniem nie potrzebna i jej nie uzywam) albo zainwestuj w LJ widzialem dzis nawet na allegro jednego ktos sprzedaje i one maja D44 z tylu !!

wyrzuc tylna kanape (moim zdaniem nie potrzebna i jej nie uzywam) albo zainwestuj w LJ widzialem dzis nawet na allegro jednego ktos sprzedaje i one maja D44 z tylu !!

Oprocz psa mam jeszcze 2 male cory z fotelikami i one pewnie tez czasem beda ze mna jechac.
Z LJ jest ten problem, ze za bardzo mi sie nie podoba. Jakis taki jamnikowaty jest. Dopiero po sporym lifcie zaczyna wygladac znosnie.
zgadzam się, normalny wygląda jak karawan.
To ja tylko dodam nieco offtopicowo, dla potomności czytającej ten wątek, że JK ma ESP, co znacznie poprawia problem jazdy zimą. Problem zaś jest taki, że o ile w TJ wszczepić 242 to pryszcz, to w JK jest to dość trudne.
Twoje off-topici sa zazwyczaj przydatne (serio)
Jestem świeżym posiadaczem Wranglera, dotychczas porusząłem się Imprezą WRX ze stałym napędem 4x4. Przeglądając forum znalazłem właśnie ten wątek.

Proszę o wyjaśnienie, dlaczego niemogę poruszać się po czarnym asfalcie z napędem 4x4.
Jeepek będzie gorzej skręcał??

Proszę o wyjaśnienie, dlaczego niemogę poruszać się po czarnym asfalcie z napędem 4x4.
Bo nie ma centralnego mechanizmu różnicowego Chyba, że akurat jesteś jednym z niewielu szczęsliwców posiadających reduktor z tym mechanizmem


Chyba, że akurat jesteś jednym z niewielu szczęsliwców posiadających reduktor z tym mechanizmem


Albo nieszczesliwcow Wszystko zalezy od punktu widzenia
a czy po błocie posniegowym mozna jezdzic z 4 h albo po ubitym sniegu na drodze

a czy po błocie posniegowym mozna jezdzic z 4 h Można, a przy ruszaniu to wręcz ciężko bez. Ogólnie zawsze jak nie masz dobrej przyczepności (a koła mają możliwość wyrównać prędkości poślizgiem) to można.


no chyba że ktoś ma Atlasa
To już nie są szczęśliwcy
To są BOGACZE
yyy takie pytanie
Atlas wystepuje z mechanizmem różnicowym miedzyosiowym ?
Tylko bez nerw tak sie pytam
art74 to znaczy że mają, że nie mają, czy wiesz ale nie powiesz
Nie mają, to są skrzynie dla madafaka offroaderów, więc jeśli coś nie jest niezbędne, to nie zostaje tam umieszczone

Poza tym, mechanizm różnicowy jest ze swej natury dość delikatną konstrukcją, więc albo musiałby być naprawdę ogromny i cieżki, albo po prostu nie występować, żeby ta skrzynia miała odpowiednią wytrzymałość. Wybrali wariant drugi

art74 to znaczy Ze szybko sie uczysz a jest tak jak napisalmendelmax, POZDRO
W Atlasie każda z osi jest załączana osobną wajchą.

Ze szybko sie uczysz
Ty mi tu nie ściemniaj bo mnie sie potem auto rozleci i co A ja poważna zmote(jak na mnie czynie) więc prosze bez podś****

W Atlasie każda z osi jest załączana osobną wajchą a ramie operatora robi za mechanizm roznicowy

o chyba nie budujesz zmotki na podzespolach Land rowerka

nie bo oni mają kiere z drugiej strony i tego problemu mogłbym nie ogarnąć Ja tak klasycznie "Nie ma nic lepszego od dużej pojemności silnika, chyba że jeszcze wieksza"
Wsjo wg koncepcji amerykańckiej wrangler YJ+silnik chevy 350+most ford i reduktor Jeep W polskim garażu blaszanym skladane bedzie

Wsjo wg koncepcji amerykańckiej wrangler YJ+silnik chevy 350+most ford i reduktor Jeep W polskim garażu blaszanym skladane bedzie I TAK MA BYC I niechaj Bogowie beda z toba

I niechaj Bogowie beda z toba
a po co ? przecie nie bede tym jeździł
Żonie dam
No tak,kobiety ponoc lepiej skonstruowane psychicznie
taa, pojeździ zobaczy , przetestuje słabe punkty zmoty wskaże(jak zdąży, lub da rade) i sie obaczy



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting