ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

wlasnie nabylem fajne autko WRANGLER '04 TJ. Chciałbym przygotowac przez zime do fajnych wiosennych wypraw poprzez podwyzszenie, wzmocnienie itp. prosze o kilka porad co najlepiej zakupic i gdzie w Wawce najlepiej zrobic to wszystko. Zgóry dziekuje


najlepiej to w Erze ,

a na poważnie to setki fachowców zaraz Ci pomoże

lub użyj opcji "szukaj:
witaj w gronie jeepnietych
szczerze mowiac mamy ten sam problem albo szzcescie.
i wlasnie godzine temu bylem w serwisie darecki (jeden z najbardziej polecanych serwisow w wawie - notabene pozdrawiam super milo sie rozmawialo i robimy wszystko - chyba )
tez mam tj 4.0 i wlasnie rozpoczalem modernizacje hihihi
a wiec doszlismy do wniosku (dzieki za sugestie) ze kola 33" , lift z 2,5" na 4" zmieniamy , oski w tylnym moscie tez jednak zmienimy, zobaczymy jak bedzie wygladal na tych 16" (niestety lub stety) ew dystanse, i raczej chyba na pewno (ale skladnia) blokade na tyl arb pneumatyczna. mam nadzieje ze zrobie to za jakies 2 3 tygodnie wiec jak jestes z wawy a chyba jestes zapraszam moze razem cos pokombinujemy a przynajmniej jeden z nas uniknie bledow.

pozdro

wlasnie nabylem fajne autko WRANGLER '04 TJ. Chciałbym przygotowac przez zime do fajnych wiosennych wypraw poprzez podwyzszenie, wzmocnienie itp. prosze o kilka porad co najlepiej zakupic i gdzie w Wawce najlepiej zrobic to wszystko. Zgóry dziekuje

Najwazniejsze pytanie...jaka sume chcesz pzreznaczyc na ulepszenia, czego oczekujesz i w jaki teren chcesz sie bawic?

Zawieszenie.....jak zawsze polecam Rubicon Express....wysokosc zalezy od tego jakie chcesz opoy wstawic.

Jakie masz osie? Jesli D35 z tylu to czeka cie wzmocnienie lub najlepiej zamiana na D44. Do tego opancerzenie spodu, moze wzmocnienie przedniej czesci klatki bezpieczenstwa, jakies progi, blokady, i na koncu wyciagarka....wszytko zalezy ile $$$ chcesz wydac.



tez mam tj 4.0 i wlasnie rozpoczalem modernizacje hihihi
czy to jest ten TJ co stał w Reducie w alejach? troche już szpeju miał na sobie
tak to ten ale on nie stal w reducie ma inna historie,
z reduty chcieli go sprzedac przez siebie za bajonska sume, ale fartem wpadlem na wlasciciela i dogadalem sie. wiec i stal i nie stal.
a co masz jakies nowe newsy o nim?

wydaje sie po sprawdzeniu ze wszystko spoko
chyba ze mnie czyms zaskoczysz
nie znam, tylko zdjęcie mi sie skojarzyło bo ostatnio to ogłoszenie uważnie przeglądałem , ciekawy egzemplarz, troche dodatków zrobionych i sporo miejsca na dalsza inwencje właściciela

zobaczymy jak bedzie wygladal na tych 16" (niestety lub stety) ew dystanse, i raczej chyba na pewno
dystanse do felgi na teren, to sobie od razu odpuść. jakie będziesz miał odsadzenie na tych zamówionych importowanych 16-tkach? jeżeli to wiesz, to szukaj zamiennika opony 33 cali na felgę szesnastkę. LR to ma, Pajero kiedyś to miało, ale nie pamiętam, ile i czy dokładnie można było "wyjść" na 33 cale na 15-tkę tym sposobem. ktoś pewnie tutaj to wie i pamięta . felga 16 z zasady "bierze" wyższą oponę, ale węższą, co dla Wrangla w standardzie wcale nie jest takie złe. no ale, musisz znać ET tej swojej nowej 16-tki, wtedy dopasujesz oponę, i do tego lift.

PZDR
Bolt Pattern: 5 X 4.5 (5X114.3)

Size: 16 x 9

Offset: -12 mm

Backspacing: 4.5"

takie sa parametry felg nie wiem czy dobre ale dobra cena
no to masz ET -12

Bolt Pattern: 5 X 4.5 (5X114.3)

Size: 16 x 9

Offset: -12 mm

Backspacing: 4.5"

takie sa parametry felg nie wiem czy dobre ale dobra cena


musisz przymierzyć zatem oponę do tej felgi, którą już kupiłeś. 33 cale na wysokość na felgę 16, to będzie jakieś z 285/75, czyli wysoka opona, ale węższa niż oryginalna 33x12.50 R15. u kogoś, ale nie w jeepie widziałem 315/75, to będzie jakieś 12.50 na R15, ale wysokość już inna, trochę więcej niż 33 cale. i tak wszystko będzie zależało od wysokości lifta, którego będziesz chciał aplikować w swoim TJ.

PZDR
dzieki za pomoc i wyczerpujace info.
fakt cholerna 16 robi generalnie same klopoty lepsza bylaby 15"
ale juz jest doszedlem do wniosku ze zrobimy tak (no nie tylko ja sam ale darecki etc ...
zosatwiam 16" i robimy faktycznie 287/75 co daje jakies 33 na bierzniku AT na zime, szose etc ..
lift dajemy 4.5" rubicon express , nowe amorki, (i tu sky ..cos tam zapomnialem czy bilsteiny np)
do tego kupie drigie 15" mangelsy dot-z czy cos innego i zaloze 33 na MT na wiosenne wyprawy. wzmocnie drazki etc ... dystanse chyba beda konieczne przy tych 16 gdyz moga obcierac przy pelnym skrecie.
no i to tyle aha w mostach przelozenie cos 3,75 czy cos takiego i chyba nie zmieniamy .
aha czy ktos wie gdzie i za ile mozna kupic dystanse 1" lub max 1,5" i ew komplet do zamiany bebnow hamulcowych na tarczowe z tylu?

pozdrawiam
pomysl ze zmiana na tarcze z tylu jest dobry, ale podobno trudno wykonalny bo TJ nie ma EBD. co do przelozen to mysle ze powinno byc cos ponad 4. czemu Ci nie pasuja te 16? jest duzo MT na wlasnie ten rozmiar felgi. dystanse sobie odpusc, jak kupujesz 15 to kup z wiekszym ET, nie zawiada Cie tak jak moga dystanse.
Zmiana na tarcze z tylu to dosc prosta robota. Sa gotowe zestawy produkowane miedzy innymi przez TeraFlex...dostepne zarowno do D35 jaki D44
a nie ma problemu z tym ze Ci wszystkie kola hamuja tak samo?
nie hamuja, korektor o to dba
hmm odpowiedzi kilka na raz.
1. nie wiem czy dobrze ze kola hamuja na raz - nie mam doswiadczenia z tj z tarczami z tylu ale w terenie tarcze sa czystsze tak przynajmniej mi poradzil darecki.
jesli chodzi o 16 to problem jest z felgami maja takie et ze dosyc gleboko wchodza w nadkole i przy oponie 285/75/16 co daje jakies 33" jest obawa ze bedzie obcierac o wahacz ponadto ta felka jest 9" czyli dosyc szeroka. zreszta fajma . sciagnieta ze stanow - czarny moto metal. do lansu super ale mogla by miec wieksze odsadzenie.
no na asfalcie to niedobrze ze Ci hamuja z taka sama siłą.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting