Chyba każdy z nas (przynajmniej po ciuchu) chciałby wyciągarkę Z tego co wiem do XJ powinna mieć ucią min. 4000kg aby dobrze robiła Wyciągarki są drogie a nawet te markowe są robione w Chinach i właśnie stąd mój post. PRAWDOPODOBNIE jestem w stanie sprowadzić wyciągarki o takich parametrach: Performance: 12VDC Rated line pull: 9500lb (4300kgs) Braking Action: Automatic In-The-Drum Weight: 84 lbs (38kg) G.W: 94 lbs (42.5kg) Meas: 61 x 19.5 x 48.5cm(1pc)
w cenie do 1500zł brutto jeśli byłoby paru chętnych
Co WY na to ?? Oto fota: Za tę cenę byłoby wszystko co na zdjęciu
tak na oko to jest chyba T-max bez nalepek ???
[ Dodano: 2005-11-25, 09:44 ]
Na dzien dzisiaj pewnie ja bym sie nie pisal. Ale w przyszlym roku, przed sezonem letnim jak najbardziej do pomyslenia. Tylko trzeba pamietac, ze do ceny wyciagarki trzeba doliczyc niestety ze 2k na solidny zderzak pod nia
Tak wyglada.. moze mala grupka chinczykow w liczbie okolo miliona zaiwaili kilkaset tirow z podzespolami ?
A powiedzdcie jak widzicie podlaceni etgo> Na drugi aku to wiem, ale jak roziqwazac ladowanie? Fabryczny alternaor da rade ladowac oba aku?
Cena może być niższa, a cena zderzaka do XJ (zajebistego jakościowo) będzie w przyszłym roku dostępna za ok. 1100-1200zł
To jak za 2.5-3 tys bym mial zderzak do ZJ+ wyciagara to temat jak najbardziejowo do pomyslenia. Poki co ciulam na podkladki, bo po oponach juz niewiele zostalo
W tej chwili badam sprawę kosztów transportu. Jeśli okaże się niewygórowany to być może po nowym roku wyciągarka przyjedzie do mnie
Też bym się pisał na taką wyciągarę.
A co do tych zderzaków to jakiś rodzimy wyrób czy coś bardziej markowego
Rodzimy wyrób - bardzo dobrej jakości, produkcja dopiero rusza
No no... Bardzo ciekawe !! Ja bym sie pisal na komplet na wiosne jak bedzie wiecej szczegolow !!
Jak już zmotacie taki zderzak to dajcie fotę
A czy ten zderzak będzie z rurami
Za taką cenę bez rur ale z solidnymi uchwytami na linę i pod wyciągarkę
Panowie!
Chyba każdy z nas (przynajmniej po ciuchu) chciałby wyciągarkę Z tego co wiem do XJ powinna mieć ucią min. 4000kg aby dobrze robiła Wyciągarki są drogie a nawet te markowe są robione w Chinach i właśnie stąd mój post. PRAWDOPODOBNIE jestem w stanie sprowadzić wyciągarki o takich parametrach: Performance: 12VDC Rated line pull: 9500lb (4300kgs) Braking Action: Automatic In-The-Drum Weight: 84 lbs (38kg) G.W: 94 lbs (42.5kg) Meas: 61 x 19.5 x 48.5cm(1pc)
w cenie do 1500zł brutto jeśli byłoby paru chętnych
Co WY na to ?? Oto fota: Za tę cenę byłoby wszystko co na zdjęciu Obrazek
No i cos wiadomo bo ja bym się pisał na taką wyciągareczke za takie pieniązki
A tak z ciekawosci to ile taka wyciagarka pradu ciagnie przy pelnym obciazeniu?
Wyciągarki jak najbardziej do brania w tej cenie ale musiałoby być więcej chętnych
A ile to jest "więcej chętnych" ?
10 sztuk i działamy
A zderzaki będziemy motać na wiosnę. Pierwszy idzie mój a jak połapiemy wymiary to taśmowo następne z orurowaniem według życzenia
Wyciągarki jak najbardziej do brania w tej cenie ale musiałoby być więcej chętnych
jabym był chętny na trzy
No to chyba jest 6... Musimy poczekać
No myślę, że też bym się na jedną pisał za takie pieniądze....
a na kiedy bylaby dostawa? Jak zdarze uzbierac to ewentualnie sie pisze
Panowie!
Chyba każdy z nas (przynajmniej po ciuchu) chciałby wyciągarkę Z tego co wiem do XJ powinna mieć ucią min. 4000kg aby dobrze robiła Wyciągarki są drogie a nawet te markowe są robione w Chinach i właśnie stąd mój post. PRAWDOPODOBNIE jestem w stanie sprowadzić wyciągarki o takich parametrach: Performance: 12VDC Rated line pull: 9500lb (4300kgs) Braking Action: Automatic In-The-Drum Weight: 84 lbs (38kg) G.W: 94 lbs (42.5kg) Meas: 61 x 19.5 x 48.5cm(1pc)
w cenie do 1500zł brutto jeśli byłoby paru chętnych
Co WY na to ?? Oto fota: Za tę cenę byłoby wszystko co na zdjęciu Obrazek
Witam Wszystkich na tym forum !
Zaglądam, czytam, ale teraz muszę się wypowiedzieć. NIE PCHAJCIE SIĘ W TEGO WINCHA.
Zgłosił się do nas kiedyś gość który chciał to sprowadzać na polski rynek i my mielibyśmy toto rozprowadzać. Postawiłem warunek, że muszę rozebrać i zobaczyć co jest w środku, w końcu się zgodził. Panowie to strefa 11, przekładnia szajsmetal w małej ilości lipnego smaru, wykonanie silnika odrażające. Obudowy to stary model Tmaxa (którego też rozbierałem). Jednym słowem NONAME.
No to myślę, że zasiałeś ziarno niepewności
A ja się tak wogóle zastanawiam, czy dla posiadacza XJ duże znaczenie będzie mieć różnica między 8500 a 9500 ? Bo różnica w cenie bywa spora - a zastanawiam się, czy jest uzasadniona dla kogoś, komu nie zależy na prędkości zwijania a jedynie na pewności, że wytarga auto z kłopotów ?
PM metal tuning, dzięki za info. Potwierdza to moje obawy co do jakości.
Szkoda, aczkolwiek znam człowieka który sprowadzał większe winche z tej fabryki i nic złego o nich nie mówił. Skoro jednak rozbierałeś je to wiesz lepiej. Przynajmniej człowiek w bagno nie wdepnie... tfu... wdepnie ale bez gównianego wincha
No to myślę, że zasiałeś ziarno niepewności
A ja się tak wogóle zastanawiam, czy dla posiadacza XJ duże znaczenie będzie mieć różnica między 8500 a 9500 ? Bo różnica w cenie bywa spora - a zastanawiam się, czy jest uzasadniona dla kogoś, komu nie zależy na prędkości zwijania a jedynie na pewności, że wytarga auto z kłopotów ? Teoretycznie nie, ale uciąg jest podawany na pierwszym zwoju liny, później spada prawie o połowę. Wiem, że różnica w cenie jest jest znaczna ale ja bym dołożył. Bez wincha nie pakujesz się w niektóre tematy, mając go pojedziesz bo przecież masz wyciągarkę a auto wklejone waży duuużo więcej. Rozwiązaniem jest stosowanie bloczka ale dobry też kosztuje ok 400 zł. Ja mam w samuraju 9000 lbs i czasami ma ciężko
No tak, tylko jak patrze po cenach, to różnica między 8500 a 9500 jest najczęściej większa niż cena dobrego bloczka, a jesgo zastosowanie daje jakby większy uciąg niż dodatkowe 1000lbs. Fakt, że prędkości spada wtedy o połowę, ale zastanawiam się po porstu czy warto (póki co teoretyzuję, bo wyciągarka jest na razie w strefie daaalekich zakupów )
Masz rację, ja jeszcze brałem pod uwagę możliwość pomocy innym uczestnikom wyjazdu bez strat w sprzęcie i ludziach. W bieszczadach byliśmy w dwa autka i jeden winch robił dla dwóch. Było tak momentami, że nie było jak wyjechać i wyciągnąć ani zawrócić. Dwa spięte jeden za drugim samochody podróżowały na winchu. Jak by był mniejszy to bylibyśmy obydwoje w głębokiej dupie ze spaloną windą i wilcami dookoła (a grill czekał). Myślę, że wydalibyśmy znacznie więcej ściągając w to miejsce jakiś ciągnik albo LKT, bo jak mówił leśniczy tam nikt nie jeździ i my zawoziliśmy (co sprawiło nam wielką przyjemność pomimo rozbitej u mnie szyby) karmę dla zwierząt żeby nie musieli dźwigać na plecach. Życzę ci szybkiego zakupu wincha bez dylematów
Nie wiem czy to jest dobre miejsce na ta odpowiedz, ale jest calkiem mozliwe ze bede mogl zalatwic grupowy zakup wyciagarek Warn i/lub Ramsey z odbiorem w Polsce. Koszta byly by dosc dostepne (nie moge w tej chwili podac zadnych sum bo sprawdzam koszt przesylki i ewentualnie cla). Wiec, pytanie jest kto bylby zainteresowany? Ramsey 8500 bylby tanszym modelem i nawet dosc dobrze sie sprawuje w terenie (mam 3 znajomych co ten uzywaja), potem bylby Warn 8000 ktory bylby nieco drozszy (ja mam ten i jestem z niego zadowolony), no i rownierz sa tez wieksze.
[ Dodano: 2006-02-16, 12:49 ]
...zamieniaja hawse na roller...
What is it hawse
hawse - ślizgi
roller - rolki :
czy mam racje ??
dzieki Michal
Ja pewnie byłbym zainteresowany, jeśli cena byłaby ciekawa
Z tego co napisałeś @kejtar, to większość zmian, jakie następują w wyższych modelach, nie byłby mi niezbędne.