Wyciągał ktoś może tę żaróweczkę z zegarów??, denerwuje mnie to ciągłe jej świecenie jak auto na gazie śmiga.
u mnie pomogła regulacja gazu i kontrolka nie świeci.
Tak jest - chyba większość forumowiczów śmiga na LPG, a CHK ENG nie świeci (min. w moim, mimo że mam starodawną instalację). A lepiej zostawić żarówkę w razie jak by się zaświeciła z powodu innego niż gaz.
Apropo gazu Panowie to jest chore pchanie gazu do aut jak kogos nie stac jezdzic silnikiem 4l to niech se kupi 2.5 szkoda silnika i nerwow przez te gazy do aut tylko sie psuja i psuja!!!!
kamieniasz nie pisz bzdur , proszę ...
to nie bzdury a fakty!! moze ktos jeszcze wymysli samochody na "pierdy" a bym sie nie zdziwil szkoda tylko naszych pupilkow, fakt faktem ze malo pali ale puzniej same problemy z tym gazem, zagazowac mozna poloneza ale nie jeepy mercedesy itp.!!!!
kolego taka ciekawostka pan Diesel silnik wysokoprężny nie zaprojektowal do spalania oleju z rafinacji ropy tylko arachidowego. Medium które sie spala musi mieć tylko odpowiednie parametry do danej konstrukcji silnika, lub silnik musi być odpowiednio zbudowany do danego medium Doczytaj wiecej
Kolego nie wyciągaj żadnych żarówek tylko doprowadź instalację do porządku bo to ewidentnie wina źle wyregulowanej lub skompletowanej gazowni.
Ja bym swojemu nie mógł tego zrobić . Jeśli coś jest od początku zaprojektowane żeby działało na PB to uważam że tak powinno zostać. Z instalacją gazową są nieraz spore problemy co widać nawet po ilości postow na forum na ten temat.
fakt faktem ze malo pali no wiedzę masz jakąś inną, bo pali więcej, tylko mniej kosztuje. A co z tymi samochodami które wyjeżdżają z fabryki i mają gaz i PB Zastrzelić inżyniera który to wymyślił U nas się jeździ na LPG bo tanio. Na świecie bo tanio i ekologicznie. Takie są realia i nikt tego nie zmieni.
Z instalacją gazową są nieraz spore problemy co widać nawet po ilości postow na forum na ten temat.
Bo mało dobrych gazowników, dużo wysiłku kosztuje zebranie naprawdę wzorcowej mapy przy sekwencji, a i z instalkami różnie bywa, sporo gówna jest na rynku
Bo mało dobrych gazowników dokładnie, większość siedzi w Niemczech i zakłada za Euro, bo oni tam też się nie znają na niczym i zaczęli masowo zakładać ten badziew
Ale z fabryki wychchadza auta przystosowane do tego aby jezdzily na gazie a nie jakis baran w "szopie"pcha mi lapska i gaz wstawia jakies parowniki itp. to jest chore. Powiem jeszcze raz jak kogos niestac na duzt silnik to niech kupi diesla lepiej na tym wyjdzie jak na gazie!
to niech kupi diesla najlepiej Cumminsa
i gaz wstawia jakies parowniki itp. to jest chore. no tak, fabryczna instalacja jest na wi - fi, a te nowsze na podczerwień.
jak kogos niestac na duzt silnik to niech kupi diesla Jak kogoś nie stać na samochód oryginalnie z wysokim zawieszeniem (Unimog? ), to niech sobie kupi ruraka (zwanego szajowozem), a nie przerabia zawieszenie.