jak w temacie, wrong nie wchodzi na obroty. Przy dodawaniu gazu przyspiesza do 2200 obrotów i dalej ni uja. Żeby było zabawniej dzieje się tak tylko na piątym biegu. Na niższych kręci do czerwonego pola a na piątce pedał w podłodze i 2200.
W praktyce wygląda to tak, że na czwórce rozpędza się do 140 km/h przy 4000 obrotów a po wrzuceniu piątki wyhamowuje do 110 km/h. Innych objawów brak.
jakieś pomysły?
Blokada rodzicielska
rozpędza się do 140 km/h I Ty się tak nie boisz
azja, a z jedynki rusza żwawo, czy musisz mu dać ciupek więcej gazu niż kiedyś ?
[ Dodano: 2010-04-07, 19:40 ]
z jedynki rusza żwawo, czy musisz mu dać ciupek więcej gazu niż kiedyś ?
bez zauważalnych zmian
jak w temacie, wrong nie wchodzi na obroty. Przy dodawaniu gazu przyspiesza do 2200 obrotów i dalej ni uja. Żeby było zabawniej dzieje się tak tylko na piątym biegu. Na niższych kręci do czerwonego pola a na piątce pedał w podłodze i 2200.
W praktyce wygląda to tak, że na czwórce rozpędza się do 140 km/h przy 4000 obrotów a po wrzuceniu piątki wyhamowuje do 110 km/h. Innych objawów brak.
jakieś pomysły?
Piatka slaba jest,ja raczej uzywam 4. mam manual jak Ty i 4,0.
Licznik zamykam,ale na 4 . mam do 140
uszy kładzie po sobie przy 110 km/h To może powinnaś z nim na terapię się udać ?
Co do mojego pytania to kurcze niedobrze, bo miałem pomysła, ale po Twojej odpowiedzi moja pomysła prysła.
[ Dodano: 2010-04-07, 19:52 ]
Piatka slaba jest,ja raczej uzywam 4. mam manual jak Ty i 4,0.
Licznik zamykam,ale na 4 . mam do 140
niedawno było na 5 160 bez poprawki na wielkość kół i szczerze mówiąc szybciej się bałam, ale do podłogi zostało sporo. Ciągnął na piątce jak na każdym innym biegu.
a powinnam? Tak, przynajmniej policji
policji
nie dogonią
dawaj, cokolwiek Cokolwiek to ja juz dałem. Parę Na początku myślałem, że coś z mieszanką, ale to chyba nie to. Jak nie kicha i nie prycha to napewno nie to. Skrzynia manual, taki opór ze skrzyni to nie możliwe raczej. Siakiś dziwny objaw. Jedziesz na 5 naciskasz sprzęgło i wtedy wchodzi na obroty bez problemu, tak ?
jak krzynka manual to sprawdzic oliwe bo 5 jest chyba najwyżej i może cós tam nie halo znaczy za mało oliwy
Jedziesz na 5 naciskasz sprzęgło i wtedy wchodzi na obroty bez problemu, tak ?
po zredukowaniu na 4 wchodzi i na luzie wchodzi a ze sprzęgłem nie sprawdziłam rano sprawdzę
tryb ekonomiczny. Jest w ogóle coś takiego nie ma jak się spotkamy to wymienię Ci filtr powietrza może pomoże
Są jeszcze dwie potencjalne okolicznosci:
a) uszkodzony TPS b) uszkodzony MAP-sensor
Ze szczególnym uwzględnieniem tego drugiego. Dziś przerabialiśmy ten motyw w strokerze, ni z tego ni z owego tracił zupełnie power pod obciążeniem, pomimo wkręcania się na luzie bez problemu (a 5 bieg to znacznie większe obciążenie niż 4). Okazało się, że poszedł MAP.
A to wszystko dlatego, że przy usterce MAP sensora nie jest w stanie dawkować odpowiednio paliwa przy wciśnięciu gazu ponad 70% (zobacz jak idzie na tej piątce jak mu ciśniesz do połowy tylko) i gdy MAP pokazuje za wysokie ciśnienie w dolocie, opóźnia zapłon tak bardzo, że spalanie przestaje być efektywne przy wyższych obrotach.
A to wszystko dlatego, że przy usterce MAP sensora nie jest w stanie dawkować odpowiednio paliwa przy wciśnięciu gazu ponad 70% (zobacz jak idzie na tej piątce jak mu ciśniesz do połowy tylko) i gdy MAP pokazuje za wysokie ciśnienie w dolocie, opóźnia zapłon tak bardzo, że spalanie przestaje być efektywne przy wyższych obrotach.
to by się zgadzało. Gdzie on jest? w przepustnicy? czy taki sam efekt będzie jeśli MAP dostanie lewe powietrze?
opóźnia zapłon tak bardzo no tak, tylko że powinno się pojawić jakieś prychanie, strzelanie a tu azja mówi że nic
pojawić jakieś prychanie, strzelanie a tu azja mówi że nic
spróbowałby prychnąć to byśmy sobie inaczej porozmawiali
To pozostaje tylko kwestia źle działającego kompa. Ponieważ przy niewłaściwym składzie mieszanki (dolot powietrza), tak jak myślałem na początku miał by kłopoty z mocą przy innych biegach i miałabyś kłopot z dynamicznym ruszaniem z miejsca, a tego u Ciebie nie ma.
miał by kłopoty z mocą przy innych biegach i miałabyś kłopot z dynamicznym ruszaniem z miejsca, a tego u Ciebie nie ma.
wygląda na to, że sprawa zaczyna się krystalizować
zaczął szarpać przy ruszaniu i mocno go przydusiło jak skończył się gaz i przełączał na benzynę poza "czkawką" dynamika nadal bez zmian
zaczyna się krystalizować Tak, w stronę mendelmaxa. Coś się dzieje z MAP SENSOREM.
A kluczykowanie niczego nie pokazuje?
A kluczykowanie niczego nie pokazuje? Szczerze mówiąc ja nawet nie zapytałem, bo byłem na 100 % pewien, że azja jako "weteranka" na samym początku to zrobiła.
"weteranka"
że kto? ja??
że kto? ja?? W sensie wrangla, oczywizda.
W sensie wrangla, oczywizda.
dopiero pół roku, jedyne 8ooo km, ja świeżak jestem stąd ten niezmącony entuzjazm w naprawianiu wszystkiego jak leci
ja świeżak jestem No to w takim razie, kluczykowanie napewno nic ? Oprócz 55
nic
w poniedziałek odstawię syfa na warsztat, Raffiki są mądre i wykminią
Raffiki są mądre i wykminią Na pewniaka. My to se postrzelać możemy.
Tak z ciekawości i miłości do wrangla zapytowywam: No i co tam było ?