ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Podpowiedzcie mi trochę bo w Jeepie to świerzak jestem.
Dowiedziałem się, że we Wrangu nie mogę używać 4x4 na czarnym... Rozumiem, że przy 4x4 spina się centralny mechanizm różnicowy czy cóś i dlatego tylko po mniej przyczepnym można nim robić....
Myślałem jednak, że wtedy wszystkie koła równo będą dawać a tu ZONK!!! Wczoraj powiesiłem się na jednej górce na brzuszku i niestety nie wszystkie koła się kręciły i musiałem odkopywać gada, żeby wyjechać.
Czy w moim wrangu jest coś nie halo? Czy one nie mają blokad dyfrów? cz :pala: y nie wiem jak je się uruchamia? czy je się jakoś na patencie dorabia? czy może..... sam nie wiem.....
Wrang zawsze mi się kojarzył z rasową terenówką a tu taki zonk...


nie napisze "poszukaj było wiele razy" bo nie
4x4 w tym co masz to zapinasz naped przód i tył, a osobna sprawa czy masz blokady w mostach. Jak nie zblokujesz mechanizmów różnicowych to kółka sie nie wszystkie krecą. Lsd w tylnym mało daje Chyba jakoś tak Czyli 4x4 do naped na oba mosty, a trzeba mieć blokady w mostach aby wszytkie kółka sie kreciły razem
Blokad dyfrów to raczej nie masz więc ich nie szukaj *( chyba że ktoś wcześniej motał ) , centralnego mechanizmu różnicowego pewnie też nie ma ( chyba,że masz np242), więc po czarnym pomykać nie należy. Co do powieszenia się za brzucho to pewnie któreś koło było bardziej zaparte o ziemię , więc zadziałał mechanizm różnicowy i nie wszystkie kółka się kręciły. i tyle
Tak myślałem koledzy, że blokad dyfrów to niestety nie uświadczę ale dlaczego tak jest, że landcrusierze hdj 80 a potem w setce (bo tymi autami jeździłem przez parę lat po górkach) blokada dyfrów to norma a we Wrangu, który jest raczej rasowym terenem tego nie ma ?!?!?!
Czy istnieje jakiś patent na małą zmotkę na org. mostach Wranga???
Czy aby mieć blokadę dyfra to muszę wszystko zmienić???

[ Dodano: 2009-03-07, 10:40 ]


Najprostrzytm rozwiazaniem jest wstawienie automatycznej blokady typu lunchbox np. Powertrax No-slip albo lock-right. Te blokady wklada sie do wnetrza kosza dyferencjalu w miejsce satelit....spokojnie zrobisz to samemu. Przy takim rozwiazaniu nie trzeba ruszac przelozen..nic ustawiac itp.

Pozostale blokady wymagaja niestety ustawiania przelozen, nowych lozysk itp..a co za tym idzie koszta rosna.

Jak bys chcial ktores z tych blokad to daj znac...moge Ci je sprowadzic.
Pekol dopiero w TJ Rubiconie blokady są montowane seryjnie. Ale za to na przód i na tył co w seryjnych samochodach ma jeszcze chyba tylko gelenda.

Najprostrzytm rozwiazaniem jest wstawienie automatycznej blokady typu lunchbox np. Powertrax No-slip albo lock-right.

A powiedz mi Stebel ile dolców musiałbym mieć na taką najprostszą blokadę???

[ Dodano: 2009-03-07, 11:36 ]


A powiedz mi Stebel ile dolców musiałbym mieć na taką najprostszą blokadę???


Lock-right do dany 35- $545 z wysylka lotnicza...czas oczekiwania jakeis 3 tygdnie od chwili wplyniecia kasy na konto.

Powertrax No-slip do Dany 35- $640 z wysylka..czas oczekiwania taki sam jak w pierwszym przypadku.

Ceny blokad do przedniej osi sa mniej wiecej takie same.
Stebel, dzięki za szybkie info ale z tego co widzę w moim portfelu to na razie saperka musi mi wystarczyć
Jeżeli się coś w moim statusie finansowym zmieni to oczywiście poproszę Cię o pomoc

Pomijam fakt, że tojcie przez to, że miały blokowane dyfry nigdy mi nie zrobiły takiej przykrości jak wrangi.
A zastanawiałeś się ile kosztowała taka nowa toyota a nowy wrangler? Bo co prawda nie posiadam danych na ten temat, ale obstawiam x2. Niestety, za darmo nie ma nic.
ale zawsze pamietaj, że zostaje Ci ta przyjemność zmotania sobie samemu, a nie przez fabryke
a jak się to potem tam załącza i wyłącza ta blokada?
Szczerze powiedziawszy też byłem zdziwiony że nie mam blokad Wydawało mi się że jak kupię Jeepa i dam na 4LO to musi targać wszystkimi kołami. Na podwórku w śniegu utnkąłem... i się ocknąłem.
W śniegu mi się nei udało nigdy utknąć mimo, że bardzo się starałem

Mnie też interesuje kwestia włączania i wyłączania ew. dodatkowo zamontowanej blokady. Jak to sięrobi i gdzie to potem jest? To jest jakiś mechaniczny czy elektryczny przełącznik..?

Mnie też interesuje kwestia włączania i wyłączania ew. dodatkowo zamontowanej blokady. Jak to sięrobi i gdzie to potem jest? To jest jakiś mechaniczny czy elektryczny przełącznik..?
Zrób jakąś fotkę i wrzuć.
Jak dolar będzie po 2 zeta to się zainteresuję zakupem tego cuda
Ja także. 2,5zł wystarczy

to sa automatyczne blokady i same się włączają
W zasadzie to się same wyłączają, bo poza krótkimi chwilami są zapięte de facto non stop

Tylko uwzględnijcie koledzy chcący to zakupić, że taka blokada niesie za sobą pewne niedogodności. Ale tu polecam przyklejony wątek o blokadach w dziale "jeep", dowiecie się wszystkiego o praktycznie każdej blokadzie.
THX mendelmax, zabieram się za lekturę bo blokady na dyfrach to pomocna sprawa, tylko zastanawiam się (bo mam ograniczony budżet) w co lepiej zainwestować najpierw.
Wyciągarka czy Blokady???

Wyciągarka czy Blokady???
A to zależy. Wyciągarką wyciągniesz się napewno z miejsc dużo gorszych niż blokadami, tylko pytanie brzmi, czy wolisz się ciągać na linie czy jeździć
Powiem tak, spłycając nieco temat- jak jeździsz w terenie ze znajomymi to lepiej blokady, bo w razie wtopy ktoś cię wyciągnie, a jednak trochę większa frajda z jazdy z blokadami. Natomiast jak jeździsz sam, to lepiej winch, bo jak wtopisz to się wydobędziesz sam.
pekol, wstaw dla Mendelmaxa pomagasa ode mnie. Przeczytałem cały wątek o blokadach, na który jakoś wcześniej nie trafiłem.
dziękóweczkamendelmax, zawsze raczej ze znajomymi w grupce jeździłem tylko teraz jakoś wieczorami nachodzi mnie ochota a że las pod domem to robię w teranie nawet sam.
Ja teżzwykle jeżdżę sam, więc pewnie najpierw wyciągarka, potem blokady.. Chociaż z drugiej strony to drugie tańsze (biorąc pod uwagę montaż Lock-Right'a)
Hm.. sie pomysli. Póki co nie stać mnie ani na jedno ani na drugie
A co myslicie o tym R.C to nie mocarze, ale cena całkiem, całkiem

http://www.roughcountry.p...?cPath=22_30_34
Wygląda chyba podobnie jak LockRight ze strony http://www.run4x4fun.com/Blokady1.htm
Problem w tym ze one wszystkie są takie same, no prawie takie same z wyglądu. Pytanie jak "robią " i z jakiego materiału je wykonano

R.C to tylko ma w ofercie (na polskiej stronie). Producentem tego jest Aussie Locker. Parę słów o tych blokadach tu: http://www.jeep.org.pl/fo...6fd7f8eded1073b

Zobacz jeszcze tu: http://www.jeepreviews.co...locker-reviews/

A z powodu popularności, dobrych doświadczeń kolegów w Polsce i w USA i niezłej ceny to zastanów się nad Powertraxem
Thanx Poczytam
Aussie locker to dobre blokady Nie są może szczytem finezji, ale nie słyszałem jeszcze negatywnych opinii o nich.
Też raczej widziałem, czytałem tylko pochlebne opinie. Jeżeli jeszcze mendelmax potwierdza to można wkładać

Jeżeli jeszcze mendelmax potwierdza
Spoko spoko, ja też tylko na bazie komentarzy innych, sam nigdy nie miałem okazji pojeździć z taką blokadą niestety. Żeby potem w razie czego na mnie nie było

Żeby potem w razie czego na mnie nie było
Za późno

Za późno
By to szlag
Spoko , ale na czymś lub na kims trza budować ogólny pogląd na sprawę. Ty nie słyszałeś negatywnych opinii, ja też nie, to już jakiś obraz całości sie kształtuje

[ Dodano: 2009-03-10, 13:18 ]

pekol, wstaw dla Mendelmaxa pomagasa ode mnie. Przeczytałem cały wątek o blokadach, na który jakoś wcześniej nie trafiłem.

Zrobione!!!!

[ Dodano: 2009-03-12, 08:40 ]



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting