ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Po co stosuje sie Panhardy w zawieszeniu YJ , skoro jest to zawias na resorkach ?
Mocno nurtuje mnie to pytanie
Bede wdzieczny za wszystkie odpowiedzi


yyy co by jednak mosty mniej latały na boki ?
zgodze sie z Iwanem ciezko by sie prowadzilo bez panharow....
Poza powodem opisanym przez kolegow powyzej ja jescze sie doszukalem ze gdybys chcial przerobic na sprezyny to masz juz troche mniej roboty (ale watpie zeby to byl powod wymyslony przez konstruktorow)
Moim zdaniem glownym powodem jest stabilniejsze zachowanie sie wrangla na czarnym.


No chłopaki, ameryki nie odkryliście
Pytam bo wiele aut na resorach track bara jednak nie ma, stąd moje pytanie , co jest tak wyjątkowego w YJ ze wymaga stosowania dodatkowego drązka ?
Czyzby konstruktor dodatkowo zadbał o lepsze prowadzenie na czarnym i tyle ?

no jeszcze jest opcja że konstruktorzy nie wiedzieli , że nie potrzebny i zastosowali

W to tez wątpie
mimo posiadania niewranglerów , też mnie to interesuje . XJ z tyłu brak panharda , samurai brak panharda , patrol k160 chyba też nie ma . .Kulka ,pisał ,że kiedyś zapomniał założyć i było dobrze
Wszelkie Uazy, Gazy tez brak i jakos sie jeździło, nie jestem pewien czy toyka LC na resorach ma czy nie ma,

Pytam bo wiele aut na resorach track bara jednak nie ma, stąd moje pytanie
Ale które z nich ma czterolitrową benzynę pod maską

a co tu maja akurat 4 lub 4,2 litra Jeepa ?

Chodzi Ci o rozwijana predkosc ?
Jeśli tylko po to jest panhard w YJ, to dzieki za odp., poczekam jeszcze troche i wrecze pomagasy.

Chodzi Ci o rozwijana predkosc ?
Jak najbardziej Z tego co pamiętam z jazd UAZ-em, to nawet na świeżo zrobionym układzie kierowniczym i zawieszeniu gdzieś tak od 80 km/h dość ciężko było zmieścić się na jednym pasie ruchu, szczególnie w koleinach albo na nierównym asfalcie
no 80 to jeszcze.. ale 100 km/h to juz była predkosc mocno przesadzona
ale nie zapominajmy ze w Uazie to ani stabilizatorów nie było ani nic.. zawieszenie zupełnie spartanskie i robione w mysl zasady "nie zepsuje sie to, czego nie ma"

ale 100 km/h to juz była predkosc mocno przesadzona
Moja odwaga kończyła się na przekroczeniu osiemdziesiątki, więc nawet nie wiem, czy 100 jest osiągalne dla tego auta
jest jest... znam takich co pozakładali rózne wynalazki, amorki skretu itp itd i do 120 to rozpedzali
Co najciekawsze, nadal żyją

Ale które z nich ma czterolitrową benzynę pod maską kolega zapomnial chyba o Chevrolecie K5,K30,Fordzie Bronko 1,2 starszych Dodgeach i jeszcze paru innych konstrukcjach przy ktorych Jeep z 4l wyglada jak zabawka i wszystkie one nie posiadaly panharda PS; ja smigam bez obydwu i jest mi z tym dobrze

Chevrolecie K5,K30,Fordzie Bronko 1,2 starszych Dodgeach
One też nie miały No to moje wyjaśnienie chyba legło w gruzach
W latach 70-80 pierwsi Japiss czesto rolowali swoje odpicowane CJ-ty i bylo wiele ofiar smiertelnych.Stad AMC wprowadzajac YJ chcial pokazac wszystkim jak to zadbalo o bezpieczenstwo uzytkownikow i zamontowalo panhardy i stabilizator robiac to troszke pod publike

[ Dodano: 2009-02-08, 18:35 ]
Jezdziłem przez tydzień bez panharda i było nie za ciekawie na czarnym,ciężko było utrzymać linię prostą,ale w terenie bez większej różnicy

tydzień bez panharda i było nie za ciekawie na czarnym,ciężko było utrzymać linię prostą,ale w terenie bez większej różnicy Na nie wywalonym zawieszeniu [sworzniach zwrotnic] dobrych amorach[skretu]i braku luzu na drazku kierowniczym auto nie ma prawa nie trafiac w asfalt a co do jazdy w terenie[nie zabudowanym ] to jestem zupelnie odmiennego zdania
Jazda bez panharda z tyłu to nie problem, jednak jego brak na przednim moście prowadzi do tego że skręcasz a auto jedzie prosto, dopiero jak sporo skręcisz kierownica auto zaczyna reagować - efekt taki jak byś miał gigantyczny luz na układzie kierowniczym (tak jakieś 120 stopni obrotu.

jednak jego brak na przednim moście prowadzi do tego że skręcasz a auto jedzie prosto, dopiero jak sporo skręcisz kierownica auto zaczyna reagować - efekt taki jak byś miał gigantyczny luz na układzie kierowniczym (tak jakieś 120 stopni obrotu. Sorry ale to co piszesz to jakies UFO ja smigam bez obydwu panhardow od 3-lat i jakos nie mam takich jaj,choc czasami mam podobne objawy jak zapomne rozpiac blokade na tylnym moscie

(...)i jakos nie mam takich jaj (...)
Chyba jednak masz, skoro nie boisz sie tak jeździć
Zapewniam cie ze'' Z'' na drodze nie jest duzo lepiej a poza nia jest o niebo lepiej Sorry ale ZIEW

Karol STW, Rozumie ze jezdziles bez i wiesz jak to jest
Tak, w XJ jest do bani

Zapewniam cie ze'' Z'' na drodze nie jest duzo lepiej a poza nia jest o niebo lepiej Sorry ale ZIEW

"ziew" - klasyka gatunku

dużo lepiej nie jest dopóki droga równa, brak kolein i skręcać nie trzeba gwałtownie, ale to takie moje subiektywne odczucie.

ziew" - klasyka gatunku Chyba zle sie zrozumielismy'' ZIEW ''byl zwiazany z pora dnia a nie lekcewazeniem i opinia innych,ale mimo wszystko PRZEPRASZAM i obiecuje poprawe

wcale mnie to nie dziwi zwlaszcza przy zawieszeniu na springach z przodu




wsio jasne, a szkoda bo dawno wiochy nie było we wronglowym dziale

Przy Twoim sprzecie to sie nie dziwie ze panhard na czarnym nie wiele pomaga, bo rozpedzac sie takim smietnikiem to tez trzeba miec odwage

świetny tekst, powaga

Przy Twoim sprzecie to sie nie dziwie ze panhard na czarnym nie wiele pomaga, bo rozpedzac sie takim smietnikiem to tez trzeba miec odwage NIE DESPERUJ MIRMILKU
MIR... Mir co ?
''Kajko i Kokosz '' Cytat



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting