ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Kurcze ale mam lipe. Powymieniałem drązek kierowniczy i wszystkie końcowki, gumy stabilizatora, łączniki stabilizatora i dalej stuka żadnych luzow nie ma już. Tylko że jak wjade w jakąś dziure lub skręce kierownice w lewo podczas jazdy to stukanie jest w prawym kole ale czuć stuk pod pedałałami. Nie wiem gdzie szukać jezcze wszystko jest ok.


Sprawdź dokręcenie resoru z mostem, lub może tuleje resorów, zacisk, piasta..............
Zerknij czy masz wszystkie miseczki na krzyżakach przednich półosi. Mi tak robiło jak jedną zgubiłem.
Sprawdz jeszcze mocowanie resoru przy moscie
i amortyzatorów


panhard nieodkrecony ?
Mam mocno rozwalony krzyzak w lewym kole od kierowcy ale dziwne bo jak wjade lewym kolem w dziure to nic nie stuka ale jak wjade prawym kolem to słychac stukanie ale czuć stuk pod pedałami. Może przenosi dziwek i mi sie tylko wydaje że to w prawym kole.
Będziesz sprawdzał reduktor?? U mnie w TJ takie same objawy stuki i wibracje pod nogami, WINIU zaprognozował, że to reduktor - albo łożyska albo łańcuch, wszystkie krzyżaki w samochodzie pozmieniałem na nowe, tuleje też i nadal jest jak było.
U mnie na 100% to nie jest reduktor. Coś mi wali w zawieszeniu lub tak gdzies jutro sprawdze dokladnie i dam znac
Mnie tez tak w YJ cos walilo i dlugo nie moglem dojsc co. W koncu okazalo sie za przerdzewialo mocowanie budy (mam body lifta 2 cale) i na wybojach wyrwana blacha robila halas, wlasnie to bylo z przodu tylko bardziej przy nadkolu. No i nie mialo nic w spolnego ze skrecaniem
A ja myślę że masz luz na mocowaniu panharda do mostu, luz nie jest pomiędzy panhardem a tulejką która jest zatopiona w gumie, luz masz na skręceniu śrubowym tulejki panharda z mostem. W moście wyrabia się tam otwór i przy wiekszym obciążeniu śruba przesuwa się na boki, jak masz luz i mocno dokręcona śrube właśnie objawia sie to takimu pojedynczymi puknięciami, dokręcenie śrubu na maksa nic nie da, trzeba wytulejować rozklepany otwór w moście.
Zauważ że drugi koniec panharda masz zamocowany właśnie do ramy od lewej strony, puknięcie przenosi się po lewej stronie ramy na wirewala do którego przykrecone sa pedały.

A ja myślę że masz luz na mocowaniu panharda do mostu, luz nie jest pomiędzy panhardem a tulejką która jest zatopiona w gumie, luz masz na skręceniu śrubowym tulejki panharda z mostem. W moście wyrabia się tam otwór i przy wiekszym obciążeniu śruba przesuwa się na boki, jak masz luz i mocno dokręcona śrube właśnie objawia sie to takimu pojedynczymi puknięciami, dokręcenie śrubu na maksa nic nie da, trzeba wytulejować rozklepany otwór w moście.
Zauważ że drugi koniec panharda masz zamocowany właśnie do ramy od lewej strony, puknięcie przenosi się po lewej stronie ramy na wirewala do którego przykrecone sa pedały.


Dobrze prawisz!!
Sprawdż dokładnie poduszki silnika !
Mam takie same stuki . Wczoraj zlokalizowałem miejsce . Wybita tulejka panharda .



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting