ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Panowie, zabrałem się w końcu za wuczyszczenie tematu rdzy na przednich błornikach, jest tam takie miejsce które nabija się piachem a potem zaciąga wodą i wszystko w tym miejscu gnije. Są to miejsca na błotnikach przednich w okolicy wlewu płynu do spryskiwacza (strona lewa, z prawej jest symetrycznie to samo)
Jak zajrzałem pod spód to tam akurat łączy się górna blaha błotnika z grodzią pionową.

Ale wracając do tematu, zewnętrzna blacha mi zgniła i jak ją oczyściłem to została dziura o 2-3 cm szerokości i 10cm długości. pod spodem jest blacha (druga ścianka - odległość ok. 5 mm)
Wszytko pieknie zakonserwowałem spec farbą do rdzy, teraz wypadało by nawalić szpachli ale czy nie ma jakiegoś innego patentu ???? szpachla nie jest elastyczna...
Myślałem aby zapakować tam do tej pustej przestrzeni silikon albo inny środek uszczelniający odporny na wodę, dopiero potem pokryć wszytko szpachlą i lakierem....

A co wy na to ?

SL


Pianka do okien
No pianka to chyba zły pomysł bo ma porowatą strukturę (jak gompka) i bedzie chłonąć wodę a to z koleii znowu wywoła rdzę. Może są jakieś srodki (wypełniacze) podobne do silikonu ale sesykowane do stosowania w blacharce samochodowej?
http://www.szasza.pl/wima...&category_id=25
może coś takiego się nada


O to chodziło

szpachla nie jest elastyczna...

A może żywica epoksydowa i włókno szklane. Tanie, skuteczne i elastyczne
Zywica i włukno!!!!!

jak z kumplem na kj-esie urwalismy pół zdeżaka to tylko tym moglismy to poskałdac do kupy, bardzo skuteczne i wytrzymałe. Dostepnośc- kazdy motoryzacujny!!



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting