ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam Wszystkich !

Jestem tu nowy więc sie przedstawie - Jestem Tomek i właśnie nabyłem Wranglera YJ z 1992.

Roboty mam przy nim co niemiara, ale najbardziej drażni mnie brak elementów tj. choćby uszczelki.

Właśnie mam zamiar zmienić olej w obu mostach i nie mogę nigdzie znaleźć uszczelki do mostu przedniego dana 30.

Jakimś cudem znalazłem tą do mostu tylnego ale ta do mostu przedniego wydaje sie nie istnieć. Nawet sklepy w UK sprawdziłem i nic.

Nie chcę się paprać z silikonem, może ktoś z was wie gdzi można łatwo takie cos nabyć bez potrzeby czekania 1 miesiąc na transport z US ?

Z góry dziękuje za jakikolwiek cynk.

Tomek


Smaruj sylikonem , wszyscy tak robia
Raffiki chyba mają, ale serio całkiem szybko idzie na silikonie. Chyba, że kupisz sobie lube-locker z US, to jest fajny patent którym sam bym nie pogardził

A w ogóle trochę zmienię twój temat, żeby było wiadomo o co chodzi. Staraj się być bardziej precyzyjnym
ja mam już rzepa 6 lat oliwe wymieniałem pare razy w mostach
ale o uszczelkach do mostów to nawet nie myślałem


Ostatnio Adas z Sopotu poradzil mi zeby takie rzeczy jak dekle mostow, skrzyni i pokrywe zaworow robic na silikon tylko, bo uszczelki tam maja silne tendencje to wylazenia przy dokrecaniu. Moge to zreszta potwierdzic, bo uzsczelka w skrzyni mi wylazla i mialem podwojna robote.

Zobaczymy ja bedzie przy nastepnej wymianie oleum
Pod dekiel zaworow polecam Gumo-korek tylko trzeba sobie ja samemu wyciac [nie puscila juz od 3 lat ani kropelki] wczesniej byl silikon ale puszczal po jakims czasie z powodu slabego odtluszczenia powieszchni glowicy[mikro pory]
Dekiel zaworów to masakra jest totalna, bo ta uszczelka sama się prosi, żeby wyleźć. Skrzynia to tak pół na pół, ale do mostów spokojnie można uszczelki wsadzać bez obaw że je wyciśnie. Tyle, że te papierowe to właśnie jednorazówki są, a lube-locker jest wielorazowy. Swoją drogą jakby chętni byli to i group buy można zrobić

Dekiel zaworów to masakra jest totalna, bo ta uszczelka sama się prosi, żeby wyleźć. Dekiel w moim 2,5 i4,0 ma wypustki ktore wbijaja sie w uszczelke zapobiegajac wysunieciu[Uwaga przy zbyt mocnym dokrecaniu bo moze byc Zonk ]
Zmianialem olej nie raz w dyfrach i zawsze na silikon. Dziala bardzo dobrze. Papierowych uszczelk nie polecam, bo przy następnej wymianie oleju sa same problemy. Co najmniej 2 dekle które zdejmowałem miały te papierowe uszczelki no i zdejmowanie ich to masakra. Kleja się do dekla i do mostu na amen, więc jak zdejmujesz dekiel to na pewno porwiesz te uszczelki, no ale to pikuś. Póżniej czyszczenie dekla i obudowy dyfra z tej uszczelki zajmuje sporo czasu. Możliwe, że posmarowanie olejem uszczelki pomaga przy ponownym jej zdjeciu, ale sam nigdy tego nie robiłem bo zawsze używam silikonu.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting