ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam!
Mam kadetta D rok 83 silnik 1.2s...Czy ktos wie z jaka sila dokrecic glowice...Prosze o pomoc...Pozdrawiam


Hajpierw dokręcasz momentem 25 Nm
Po przykręceniu momentem 25 Nm (przy zimnym silniku) dokręcać trzykrotnie, zawsze o kąt 30 stopni
I trzeba dokręcać śruby w odpowiedniej kolejności, tak pierwszy jak i kolejne razy. Od środka, kregami. Ale najlepiej znaleźć schemat.
koleność dokręcania 1,2 to
patrząc od góry (O to śruba - cyfra to kolejność)


9  3  1  6  10
O  O  O  O  O

8  5  2  4  7
O  O  O  O  O


To dla 1,2. "Kręgami" dokręcamy od 1,3 w górę

poprawione by ShoGun


ups dzieki Steve za korketę
przy 1.2 moze mi sie przydać
Spoko, też na początku myślałem że jest tak samo
Jutro posiedze troche przy kadecie, czeka mnie troche pracy...WIELKIE DZIEKI...Serdecznie pozdrawiam

Marex24, myślę że skoro Steve ci pomógł, to zasluzył na punkcik...
Jesty taki przycisk POMÓGŁ (pod jego postem z poradą)- to miły gest który warto propagować.
żałuję ze to nie mój temat bo też bym dał punkty.
ja mam tylko male ale do tej glowicy, dokrecac to trzeba tak z wyczuciem, a nie tak jak pokazuje klucz dynamometryczny, bo w silnikach 1.2 szpilki glowicy w ten sposob mozna poukrecac.

Zawsze na wyczucie i nie za mocno, bo i po co pozniej sie bawic z wydlubywaniem resztek.
eh tak własnie myślalem że Marex24 kliknie na dowolnym poscie Steva...
Dlatego specjalnie napisałem "(pod jego postem z poradą)".
Potem przeglądajac profil użytkownika, za co dostał punkty, wyskakują bzdurne posty. No ale dobra, trudno,teraz to juz po ptakach....

Ważne że Steve dostał na co zasłużył
Hehhe.

Sim, a to nie jest przypadkiem tak, że zawsze powinno się wymieniać szpilki na nowe?
A jest tak, ale znamy wszyscy takiego osobnika ktory ukrecil wszystkie nowe szpilki dostepne do silnika 1.2ohv w Intercarsach w Warszawie.
:D
Eee , bo te nowe szpilki są nic nie warte. Ja jade ciągle na starych i jeszcze jakoś wytrzymują
A tak na serio , ciekawe jak długo jeszcze , obecnie są Proktorowe A jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase
Jarku, odkręciłeś moje śliczne reinzowe na torxa A takie ładne były..
torx jest torx, ale ma jedna wade - nie da sie dokrecic glowicy kluczem do kół
hm, może to jest wręcz zaleta...

Jarku, odkręciłeś moje śliczne reinzowe na torxa A takie ładne były..

A odkręciłem . A że nie miałem porządnego klucza do nich (bałem się , że Toyą nie dociągne) to zastosowałem tradycyjne. Jak chcesz to Ci je oddam i będziesz miał pamiątke po silniku , w sam raz na ścianę nad łóżkiem



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting